Aihe: Enklanninkielistä lyriikkaa arvosteluun
1
Von Härskiburg
20.03.2003 21:00:01

Heti alkuun sanon, että nämä ei ole minun keksimät, vaan meiän bändin laulajan. Se ei oo ite kehdannu näyttää näitä kellekkään bändin ulkopuoliselle, joten minä teen sen (salaa). Ite pidän näistä, mutta ulkopuolista kommenttia kaipaisin. Biisillä ei ole myöskään vielä nimeä, joten sitäkin saa ehdottaa.

(TOISTAISEKSI NIMEÄMÄTÖN BIISI)

You know it´s there
You just don´t bare it
Something new, something old
It´s just something more than
Just a feeling
It´s real allright

Kertsi:
There it goes
Watch it´s flow
Through the air

The impossible dream
That drives us forward
Something borrowed, you just don´t know
It drives us crazy
The feeling of ignorance
And it hurts us, the feeling of knowledge
Sikamaisuus ei ole aate, vaan elämäntapa. -P.J. Petkunterä
Nimismies
20.03.2003 21:55:02
Äh. Ei mitään uutta. Simppeleitä, kömpelöitä, miljoonaan kertaan kuultuja juttuja. Omaperäisyyttä peräänkuuluttaisin etenkin.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
heska
21.03.2003 17:13:50

Jaajaa... En saanut sanoista mitään selkoa, ja noissa englanninkielisissä lyriikoissahan on nimenomaan se, että jos ei osaa käyttää kieltä, niin tulee paljon kielioppivirheitä ja outoja lauseita.

Näissäkin sanoissa oli juuri se vika, että lähes jokaisessa lauseessa oli jotain kieliopillisesti väärää ja lauseet kuulostavat oudoilta, koska englannin kieltä ei yksinkertaisesti käytetä tuolla tavalla.
I just hate Dolly Parton and all the other hiphop artists!
AV
22.03.2003 10:16:35
Eka säkeistö on ihan ok, kertsi hyvä. Tuntuisi kuitenkin luontevammalta sanoa "Watch it flow", vaikka ei tuokaan varsinaisesti väärin ole.
Toisessa säkeistössä on liikaa liian suuria ja hienoja sanoja (impossible, dream, ignorance, knowledge, feeling).
Von Härskiburg
22.03.2003 13:18:13

Toisessa säkeistössä on liikaa liian suuria ja hienoja sanoja (impossible, dream, ignorance, knowledge, feeling).

Aivan. Pitää muuttaa niitä.

Ja mitä omaperäisyyteen tulee, ainakaan mun mielestä nää lyriikat ei olekaan mitään kovin erikoista. Sen sijaan ne toimii tosi hyvin ihan perusrokissa, joka ei yritäkään erottua massasta sen kummemmin.
Sikamaisuus ei ole aate, vaan elämäntapa. -P.J. Petkunterä
PlasmaDemon
24.03.2003 18:23:28

Aivan. Pitää muuttaa niitä.

Ja mitä omaperäisyyteen tulee, ainakaan mun mielestä nää lyriikat ei olekaan mitään kovin erikoista. Sen sijaan ne toimii tosi hyvin ihan perusrokissa, joka ei yritäkään erottua massasta sen kummemmin.

Älä noista valita mullekki ne valitti,ku mä olin tehny biisin nii mun enkun kieli mukamas ei ollu tarpeeks hyvä...
Ihan hyvähän toi oli,varsinki jos se ei oo viä montaa kirjottanu...
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
Nimismies
24.03.2003 18:48:43

Älä noista valita mullekki ne valitti,ku mä olin tehny biisin nii mun enkun kieli mukamas ei ollu tarpeeks hyvä...
Ihan hyvähän toi oli,varsinki jos se ei oo viä montaa kirjottanu...

Mitähän helvetin "valittamista" se kritiikki oikein on? Jos tänne tuo lyriikkaansa tyrkylle niin kyllä sitä kritisoidaan. Jos ei sitä kestä niin pysyy sitten poissa täältä.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
FakeAssGay
25.03.2003 08:10:48 (muokattu 25.03.2003 08:12:21)

Nöf...se nyt kai on ihan sama et kui päi korvaa kielelline ilmasu on jos vaan örisee, mörisee ja korisee tarpeeks epäselvästi!

Silti tulee mielee niinku mu omist jutuistaki vähä liia kova "taiteellinne" yritys...että yritetää käyttää hienoi sanoi väen vängällä!
?
rrusto
25.03.2003 13:08:52 (muokattu 24.02.2006 02:02:58)
Nöf...se nyt kai on ihan sama et kui päi korvaa kielelline ilmasu on jos vaan örisee, mörisee ja korisee tarpeeks epäselvästi! Silti tulee mielee niinku mu omist jutuistaki vähä liia kova "taiteellinne" yritys...että yritetää käyttää hienoi sanoi väen vängällä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)