alanko 28.03.2003 09:28:02 (muokattu 28.03.2003 09:34:54) | |
---|
Olikos muita paikalla eilen katsomassa YUP:ta Oulussa? Oli taas kerran loistava keikka. Ja loistava veto oli YUP:lta myydy CD-muodossa vanhaa englanninkielistä materiaalia!! Se oli yllätäävä huomata, että porukkaa oli niin vähän. Olin kolmatta tai neljättä kertaa Foxiassa katsomassa YUP:ta ja koskaan ei ole ollut noin vähän porukkaa. No tunnelma oli kuitenkin mielestäni hyvä. Uudelta levyltä tuli paljon biisejä, mutta mukana oli myös 90-92 levyltä asti materiaalia. Tässä sekalaisessa järjestyksessä biisejä joita muistan soitetun: Voi hyvä luoja mitä nyt? Pahassa paikassa Eurooppa Jos saisin kolme elämää Yövuorossa Kaiken maailman pakanat Maailman viimeinen yö Hyvä hypnoosi Joutilas Meitä odotellaan mullan alla Tavaroiden taikamaailma Homo sapiens Oikeusjuttu Väärinkäsityksiä merellä En ole mukava mies Paha vaatturi Minä olen myyrä Paratiisin sahakielet Keikka kesti reilun 1.5 tuntia ja siinä oli kaksi encorea. Soundit olivat mielestäni hyvät. Varsinkin alussa kun katselin hieman taaempaa. Kun sitten keikan lopussa siirryin eturivin tuntumaan eivät soundit olleet yhtä hyvät, mutta selvää sai loistavasti kuitenkin. EDIT: lisäsin biisejä listaan |
Olikos muita paikalla eilen katsomassa YUP:ta Oulussa? Itse majailin samaan aikaan 45:ssa katsomassa Office Buildingia. Enkä kadu valintaani! |
meitu 28.03.2003 14:30:15 (muokattu 28.03.2003 14:33:03) | |
---|
Olin paikalla, eturivissä. Meininki oli aika mainio, mutta muutama humalainen ääliö ois voinu pitää turpansa kiinni niitten biisitoiveidensa kanssa, koska setti on aina päätetty etukäteen, eikä yleisön seasta tulevia toiveita keikan aikana huomioida. Näin hra. tynkkynen minulle ilmoitti. Mutta loistava keikka kuitenkin, porukan vähyydestä huolimatta. Virhe muuten tuossa setissä: tavaroiden taikamaailmaa ei muistaakseni soitettu eilen! Listasta sen sijaan puuttuu Ihana elämä, Rakkaus on pesti hulluuteen, porvariston hillitty charmi ja ihmisoikeuksien julistus. |
alanko 28.03.2003 15:32:01 | |
---|
Virhe muuten tuossa setissä: tavaroiden taikamaailmaa ei muistaakseni soitettu eilen! Joo saattaa olla näinkin. En niin tarkkaan muista mitä biisejä siellä tuli, että ehkä se lipsahti jostain muualta tuo taikamaailma tuohon listaan. |
lxi 28.03.2003 18:41:45 | |
---|
Ja loistava veto oli YUP:lta myydy CD-muodossa vanhaa englanninkielistä materiaalia!! Paljonko lätyskä maksaa? Pitää osata varata riittävästi taskurahaa JKL:n keikalle. |
meitu 29.03.2003 21:41:36 | |
---|
lätyskän hinta oli 15e. |
Maisteri 02.04.2003 17:26:13 | |
---|
Loistava keikkahan tuo oli. Vähän vähemmän jengiä, kuin ois voinu odottaa, mutta eipä tuo menoa haitannu. Hyvät saundit, hyvä setti. |