BotneLapio 24.03.2005 18:34:26 | |
---|
Onkos kenellekään käynyt näin: Digi002R "menettää" sampleraten, "naksuu" ja toimii kerrallaan vain muutaman minuutin. Joskus ei "buuttaa" ollenkaan. Ostin tuon Musik Store Professionalista muistaakseni 1200 euron hintaan about vuosi sitten. Toivottavasti menee takuuseen.. Nyt melkein toivon, että olisin ostanut Suomesta, laiteen lähettäminen postilla Saksaan kestää 6 päivää.. Eikä juurikaan vituta! -=Botnee!!=- |
Insomnia_ 24.03.2005 20:00:26 | |
---|
Onkos kenellekään käynyt näin: Digi002R "menettää" sampleraten, "naksuu" ja toimii kerrallaan vain muutaman minuutin. Joskus ei "buuttaa" ollenkaan. Ostin tuon Musik Store Professionalista muistaakseni 1200 euron hintaan about vuosi sitten. Toivottavasti menee takuuseen.. Nyt melkein toivon, että olisin ostanut Suomesta, laiteen lähettäminen postilla Saksaan kestää 6 päivää.. Eikä juurikaan vituta! Jep, lähetä Soundatalle huoltoon.. Mulla oli sama ongelma mutta nyt toimii hyvin. En tiedä tarkemmin mikä vikana. Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas... |
BotneLapio 24.03.2005 20:10:39 | |
---|
Helpottaa kummasti kuulla, et olet laitteen saanut kondikseen!! Soundata kuitenkin neuvoi lähettämään Saksaan, ja itseasiassa olen lähetttänyt jo. Toivotaan, että nekin saa sen siellä kuntoon... -=Botnee!!=- |
ardelius 24.03.2005 21:04:36 | |
---|
Tuolla protools foorumeissa puhuttu, että ollut todella paljon "power harness" vikoja! Olin juuri ajatellut tilata 002R:n mutta täytyy vielä miettiä! Outoa sinänsä Digidesingiltä, luulisi nimen velvoittavan parempaan laatuun, vaikka kaikihan nykyjään teettää vermeensä Aasian halpamaissa..... aArto Väkeväinen |
Insomnia_ 24.03.2005 21:18:58 | |
---|
Tuolla protools foorumeissa puhuttu, että ollut todella paljon "power harness" vikoja! Olin juuri ajatellut tilata 002R:n mutta täytyy vielä miettiä! Outoa sinänsä Digidesingiltä, luulisi nimen velvoittavan parempaan laatuun, vaikka kaikihan nykyjään teettää vermeensä Aasian halpamaissa..... En tiedä varmasti mutta vika taitaa olla vain joissain erissä.. Mulla ei ainakaan tainnut olla vika suoranaisesti virtalähteessä. Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas... |
BotneLapio 24.03.2005 21:40:13 | |
---|
Tuolla protools foorumeissa puhuttu, että ollut todella paljon "power harness" vikoja! Emmä ainakaan oo mielestäni "todella paljon" niitä havainnut. Pyörin kuitenkin vain siellä LE/PC-puolella. Voi kun toi vika olis vaan tollanen "yksinkertanen"... Kuulin frendiltä juttua, et joku jamppa oli lähettäny digin 3 kertaa huoltoon, ja aina sama juttu. Oli kuulemma joku ongelma saada laite toimiaan euroopan sähköstandardeilla tai jotain... Kuulostaa kyl aika huhupuheilta, mutta kuitenkin. Jumalauta et voi elämä pysähtyä yhen audiointerfacen takia!! Ei muu auta kun odotella... nyyh... -=Botnee!!=- |
Insomnia_ 26.03.2005 10:44:20 | |
---|
Kuulin frendiltä juttua, et joku jamppa oli lähettäny digin 3 kertaa huoltoon, ja aina sama juttu. Heh, mä jouduin lähettämään vaan 2 kertaa.. 3 ekasta kuukaudesta 2 kuukautta huollossa, hieno homma. :( Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas... |
BotneLapio 26.03.2005 10:52:00 | |
---|
Heh, mä jouduin lähettämään vaan 2 kertaa.. 3 ekasta kuukaudesta 2 kuukautta huollossa, hieno homma. :( No just. Mullahan on siis käyny hyvä tsägä, kun on noinkin kauan toiminu... ;) -=Botnee!!=- |
Mulla on nyt toiminut yli puoli vuotta moitteetta lähes päivittäisessä studiokäytössä. Pitääpä koputtaa puuta... Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
BotneLapio 26.03.2005 14:38:10 | |
---|
Täälläkin kopisee... ;) -=Botnee!!=- |
Niskamies 26.03.2005 17:06:14 | |
---|
Mulla on hajonnut pöytäversio tosta jo kaksi kertaa reilun puolen vuoden aikana. Tälläkin hetkellä huollossa ja laina Digi002R lainassa. Onneksi ostin Suomesta niin takuu toimii;) Meitsi on meshissä. |
Insomnia_ 26.03.2005 22:16:11 | |
---|
Mulla on hajonnut pöytäversio tosta jo kaksi kertaa reilun puolen vuoden aikana. Tälläkin hetkellä huollossa ja laina Digi002R lainassa. Onneksi ostin Suomesta niin takuu toimii;) Mulla oli ihan jees kun digi002 oli lainassa kuukauden kun rackiversio huollossa... Nykyään pitäisi Soundatan huollon toimia ihan hyvin, ensimmäisellä kerralla eivät tajunneet vikaa ollenkaan.. Paskasta ei saa kultaa vaikka olisi Midas... |
Vilhelmus 27.03.2005 16:03:16 | |
---|
Koulun pöytävehje hajos kans juuri. On se hienoa kun on nämä pro-vehkeet paljon luotettavampia kun jotkut Behringerit.. :/ |
Neljä Ruuvia 20.04.2005 21:24:30 | |
---|
Koulun pöytävehje hajos kans juuri. On se hienoa kun on nämä pro-vehkeet paljon luotettavampia kun jotkut Behringerit.. :/ Tästä on annettava plussa! |
Niskamies 20.04.2005 22:15:38 | |
---|
Mulla on hajonnut pöytäversio tosta jo kaksi kertaa reilun puolen vuoden aikana. Tälläkin hetkellä huollossa ja laina Digi002R lainassa. Onneksi ostin Suomesta niin takuu toimii;) Ei ole vieläkään kuulunut Soundatasta mitään:/ Pitäisköhän pirauttaa? Meitsi on meshissä. |
BotneLapio 20.04.2005 23:08:39 | |
---|
Joo, mukavaa kun tää mun Digin huolto ei sitten kestäkkään kauaa!! Saksan poiijjat sano, et se pitää lähettää Jenkkeihin, joka taas kestää VÄHINTÄÄN 2-3 viikkoa. VOI VITUN VITTU SAATANA!!! Frendi tässä muuten mainitsi, että EU-lakien mukaan tuote, joka on ostettu EU-maasta, voidaan huoltaa toisessa EU-maassa, mikäli kyseisessä maassa on saman tuotteen maahantuonti. Eli, olisin voinu vedota EU-lakiin, ja viedä laitteen Soundataan. Siellä vaan sanottiin: "Jos oot ostanu Saksasta, lähetä se sinne, ei me hoideta näitä täällä..." HAISTAKAA KAIKKI SOUNDATAN KUSIPÄÄT VITTUA!!!! Okei, meni vähän överiks, mut kun VITUTTAA!!! -=Botnee!!=- |
dennizpop 21.04.2005 11:35:36 | |
---|
Just... et muillakin on ongelmia? Hyvä etten oo ainoo..:) Eli räkkiversio moisesta myllystä alkoi vidduilemaan viikko sitten... tipahtelee kellosta ja hukkuu kokonaan olemasta. Ei tullut hommista mitään. Tietenkin piti kauheella kiireellä saada nauhotetuks kitaroita ja hätävararatkasuks oli mbox nurkissa pölyä keräämässä. Jumalauta ku ovat senkin ryssineet... toolsin tuesta kertoivat, että se ei toimi kellään pienimmällä hardware bufferilla. Ei jaksanut pyörittää yhtä stereoraitaa :) nauhottele nyt sit jotain törkeellä monitorointiviiveellä... Säälittävän huvittavaa, kun ollaan siirrytty pro-vehkeisiin niin ongelmat on sitä luokkaa että projektit seisoo. Vanhalla PC-nativetyöasemalla pysty sentään aina nauhotteleen kun oli tarvis... pitäsköhän vaihtaa takasin These go to eleven! |
Conrad Lant 21.04.2005 15:00:54 | |
---|
Vanhalla PC-nativetyöasemalla pysty sentään aina nauhotteleen kun oli tarvis... pitäsköhän vaihtaa takasin ProTools LE on muuten ihan samalla tavalla natiivisoftaksi laskettava. Eli ei sitä 002:sta mihinkään prosessointiin käytetä :-) No one prayed for Sodom |
BotneLapio 04.05.2005 04:55:56 | |
---|
Olivat Saksassa ystävällisiä, ja lähettivät uuden tilalle. Odotus oli pitkä, mutta se palkittiin! Vihdoinkin pääsee takas KONFAAMAAN! ;) -=Botnee!!=- |
Niskamies 04.05.2005 09:00:03 | |
---|
Olivat Saksassa ystävällisiä, ja lähettivät uuden tilalle. Odotus oli pitkä, mutta se palkittiin! Vihdoinkin pääsee takas KONFAAMAAN! ;) Jee, onnea! Mullekkin tuli juuri muutama päivä sitten meili Soundatasta, perjantaina hakemaan oma 002. Meitsi on meshissä. |