Aihe: Steve Vai: Real Illusion: Reflections
1
Necromuru
25.02.2005 11:02:41 (muokattu 25.02.2005 16:06:59)

Vain uus lätty tuli juuri tiistaina ulos. Onko kukaan vielläpäässyt kuuntelemaan? Ite juuri hain postista, ja nyt odotan että pääsen kotiin kuuntelemaan.
www.stevevaimusic.com osotteesta löytyvien pätkien perusteella on paljon odotettavissa. Ja tuo levyhän on osa suurempaa kokonaisuutta, joten lisää on tulossa.

E: Nytten on reilu puolet levystä kuunneltu ja voin sanoa että todella hienon levyn on Vain poika tehnyt. Ehkä turhaan hifistelyyn ajoittain sortunut mutta ei anneta sen häiritä. Hupuiksi ovat osoittautuneet tähän mennessä Building the Church, Glorious ja Freak Show Excess,
Lalli oli suomen ensimmäisiä hevimiehiä.
Torniojaws
25.02.2005 19:30:05

Ei oikein iske ollenkaan, tosin samaa ongelmaa potee kaikki Fire Gardenin jälkeiset tuotokset.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
TYKY
26.02.2005 17:27:36
Mun mielestä kuulostaa parhaimmalta Vain levyltä pitkään aikaan. Passion & Warfarea on mahdotonta ylittää, mutta tämä on heti hännillä.
musatuukka
11.03.2005 02:34:36
Passion & Warfarea on mahdotonta ylittää.

Toi on kyllä totta , mutta kylläpä tämä lupaavalta kuulostaa. Steve Vai on panostanut sävellyksiinsä todella paljon. Jokainen kappale on aivan erilainen.
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. #tervaranta
R.Cooley
11.03.2005 10:31:18
Itselläni on neljä Steve Vain ja useimpiin olen pettynyt vokaalien takia. Olen odottanut aina instrumentaali matskua ja se rokkaa, mutta vokaalit jotenkin rikkovat kokonaisuuden. No joo, taidan olla hullu.
Krik
11.03.2005 22:41:56
no mutta osaahan se sentää laulaa.. ihan hyvä ääni kaikin puolin. ja jos verrataan noita illusionin biisejä missä se laulaa, esim. dying for your lovea ja ultra zonen i'll be aroundiin ni ensimmäinen vaihtoehto on aivan loistava. mun mielestä parannusta on käynyt noissa lurituksissa.
mut en voi kyllä sanoa että koko illusionilla ois yhtään huonoa tai edes keskiverto biisiä.
ostin levyn 2 viikkoa sitte ja en oo sen jälkeen muuta kuunnellukkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)