Kassu 24.03.2005 00:11:24 | |
---|
Kuulin radiossa, ja huomasin että ahola laulaa. Ensireaktio oli että kauheata teknometallia. Muutaman kerran kun kuulin uudestaan niin alkoi jo iskeä. On se ahola ihme jätkä. Milloin on mahdollisesti levy tulossa? Ilmestynyt jo? Kertokaapa tekin mielipiteitänne. |
Vilhelmus 24.03.2005 00:18:23 | |
---|
Milloin on mahdollisesti levy tulossa? Ilmestynyt jo? www.dreamtale.net on kumma tiedon lähde. |
Tympee Huttunen 24.03.2005 07:40:17 | |
---|
Ihmettelin kanssa, että miksi tuo laulaja kuulostaa niin tutulta:) |
Dr.El 24.03.2005 10:06:26 | |
---|
kyllähän tuo melkonen euroviisu piisi on. Kertsi on tuhanteen kertaan kuultu mutta kieltämättä se silti iskee ihan hyvin. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Rajapatsas 24.03.2005 10:36:07 | |
---|
Osoitus siitä, että huumori ja överiksi vetäminen eivät välttämättä tee musiikista huonoa (vrt. Teräsbetoni). Todella heikko esitys. Välimallin biiseja tulkitsevat kaverit, jotka voisivat ottaa itsestään hieman enemmänkin irti. |
leather rebel 24.03.2005 11:05:13 | |
---|
Kuulostaa ihan joltain suatanan E-Typeltä. En diggaa. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Fortune 24.03.2005 11:16:42 | |
---|
Kuulostaa ihan joltain suatanan E-Typeltä. En diggaa. Mutta E-typehän on genressään vallan hauska ja oivaltava ryhmä, ainakin sen perusteella mitä olen kuullut. Hurtilla asenteella hassua rokkiteknoa. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Ragorn 24.03.2005 15:02:45 | |
---|
Minulla on tuo Wellon sinkku missä on juuri tuo Powerplay kaksi muuta biisiä(uudelta albumilta). Ei iske, ei sitten millään. Eka levy oli todella hyvä ja sitä on tullut kuunneltua aika paljon mutta petyin sinkkuun. Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
Jusma 24.03.2005 17:57:30 | |
---|
kyllähän tuo melkonen euroviisu piisi on. Erittäin hyvin sanottu. Iha samaa mieltä olin/olen vieläkin kun ensimmäistä kertaa kuulin. Ainoa ero euroviisubiiseihin verrattuna on, et pakollinen sävellajin vaihto puuttuu(muistaakseni?). |
Kassu 24.03.2005 18:39:27 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu. Iha samaa mieltä olin/olen vieläkin kun ensimmäistä kertaa kuulin. Ainoa ero euroviisubiiseihin verrattuna on, et pakollinen sävellajin vaihto puuttuu(muistaakseni?). Puuttuu juu. Se efekti siinä alussa on kyllä kauhea. Mutta kyllä tuossa jokin minua kovin viehättää. Hyvä meininki ainakin. |
JCM 24.03.2005 19:48:56 | |
---|
Kuulin radiossa, ja huomasin että ahola laulaa. Ensireaktio oli että kauheata teknometallia. Kertokaapa tekin mielipiteitänne. Mä oon kerran jo kommentoinu tuota biisiä, silloin tosin en osannut vielä suhtautua millään tavalla kun olin niin äimänä ja hämmentynyt siitä mitä kuulin. Ihan hirveä biisi mun mielestä, ei passaa alkuunkaan mun korvaan. Ahola toki laulaa hyvin, mutta ei tommonen saksateknon ja hevin yhdistelmä toimi mulle ollenkaan. Ensireaktio oli hämmentynyt, nyt ei enää pysty oikein kuuntelemaan koko rallia. Dreamtale ei koskaan oo muhun iskeny kummemmin, eikä näillä näkymin sitä tuu tekemään koskaan. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Curry 25.03.2005 13:24:24 | |
---|
On kyllä menevä biisi. Kun biisi ei vain oliusi ihan noin discosoundinen vaan rokimpi, niin tämä olisi niin tappobiisi ettei mitään järkeä. Tätä on varmaan mukava luukuttaa autossa, saapa nähdä jaksanko jo tänä iltana :D Long live rock 'n' roll |
icaros kuulosti oikein hyvältä, kuuntelijaystävällistä musaa. powerplay oli mielenkiintoinen, minusta oli kertsin synakuvioissa liioiteltu. Biisi sinänsä on hyvä ja tarttuva. Luulisi että ostavaa yleisöä löytyy euroopasta |