Aihe: nopein tempo
1 2 3 4
mika_89
25.03.2005 14:24:31
joo elikkä mikä on nopein tempo mitä pystyt soittaan ? en tarkota sitä että hikisesti jonku 10 sekuntia sitä ja sitte loppupäivän sairaalasa rasitusvamman takia vaan että jonku biisin verran. ihte oon pystyny ( heikonlaisesti ) soittaan yhen jazz biisin tempoon 270 iskua minuutisa muistaakseni. vai oliko 280? se oli onneks lyhyt biisi
nicko rulaa!
Mikael
25.03.2005 14:51:09

Hyvä!
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
moderndrummer88
25.03.2005 15:04:30
no näitähän kaivattiinkin!
Tärbä-tärbä-kosh
markkuliini
25.03.2005 15:17:02

joo elikkä mikä on nopein tempo mitä pystyt soittaan ? en tarkota sitä että hikisesti jonku 10 sekuntia sitä ja sitte loppupäivän sairaalasa rasitusvamman takia vaan että jonku biisin verran. ihte oon pystyny ( heikonlaisesti ) soittaan yhen jazz biisin tempoon 270 iskua minuutisa muistaakseni. vai oliko 280? se oli onneks lyhyt biisi

Onneksi olkoon!
J. Cool
25.03.2005 16:19:53

mukava pitkäst aikaa lukee näitä huippujuttuja. Jeah ei muuta ku drum-o-meter tilaukseen.
don't touch my bumtsibum
Maardi
25.03.2005 16:21:27 (muokattu 25.03.2005 16:22:33)
Nopeus on kaikki kaikessa. Elämän kultainen ohje.

Edit: Jos nyt asiallisestikin vastaan, niin Angel Of Death taitaa olla nopein kappale mitä olemme bändin kanssa soitelleet.
miccomalliton
25.03.2005 16:22:48
Kerran onnistuin yhe biisi alun soittaa temmossa 52, mut sit sekosin...
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))>
riqu
25.03.2005 16:36:27
soitan blastbeattia 350bpm yhelkädel..tosin nytku oon vähän kipee ni menee vaan joku 290.. kahel kädel menee joku 450
dictatorsh*t
25.03.2005 16:46:53
Kerran onnistuin yhe biisi alussa soittaa, mut sit sekosin...
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
Magetsu
25.03.2005 16:47:09
Periaatteen liveversuksessa oli aikoinaan suhkoht kuohkea tempo... :) Nythän otin ton slavepedaalimen pois ku ei niinq saanu enää tuplista mitään selvää, ku poljin niin nopiaa ja trikkereit ei saa käyttää ku ne on niin huijjausta...
Späng ' Läng
eleeton
25.03.2005 20:51:01
riippuu varmaan vähän mitä siihen tempoon sitten soittaa..
ja takaisin sorvin ääreen...
Youni
25.03.2005 20:54:28
riippuu varmaan vähän mitä siihen tempoon sitten soittaa..

Tämä vaikuttaa tosiaan aika kummasti. BTW: aika loistavaa sisältöä tässäkin topikissa...good for you.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Bacchus
25.03.2005 21:25:31
Bir grup bağımsız gazeteci tarafından yayınlanan ve anlık güncellenen bir haber
sayfası. Aynı isimli bir de televizyon kanalı bulunmakta.
-
ToMi88
25.03.2005 22:14:38

Puhusit sääkiin vuan suommee!:D
**Bexar**
25.03.2005 22:26:53 (muokattu 25.03.2005 22:29:44)

On se jännä juttu... Heti kun aletaan puhua itse soittamisesta, kaikki tyrmäävät aiheen. Kamoista ja muista vermeistä puhuttaessa kaikki ovat niin asiallisia, mutta kun puhutaan itse tärkeimmästä, eli soittamisesti, niin kenelläkään ei ole mitään järkevää sanottavaa. Tämän foorumin taso on laskenut viime aikoina huomattavasti, joten yrittäisimmekös vastata asiallisesti, vaikka aihe ei aina olisikaan kaikkien mielestä mielenkiintoinen. Ja sanokaas minulle, että miksi aina kaikki aiheet, jotka sisältävät sanan "nopeus" jonkin muodon, menevät ketuiksi.

Nopein kappale mitä olen soitellu on varmastikin jokin Rotten Soundin kappale.

Edit: Ei saa kiroilla
Joo.. on se rumpali.
tthei
25.03.2005 22:30:06

On se jännä juttu... Heti kun aletaan puhua itse soittamisesta, kaikki tyrmäävät aiheen. Kamoista ja muista vermeistä puhuttaessa kaikki ovat niin asiallisia, mutta kun puhutaan itse tärkeimmästä, eli soittamisesti, niin kenelläkään ei ole mitään järkevää sanottavaa. Tämän foorumin taso on laskenut viime aikoina huomattavasti, joten yrittäisimmekös vastata asiallisesti, vaikka aihe ei aina olisikaan kaikkien mielestä mielenkiintoinen. Ja sanokaas minulle, että miksi aina kaikki aiheet, jotka sisältävät sanan "nopeus" jonkin muodon, menevät vituiksi.

Tossa oli asiaa!

Täytyis koittaa et kuinka nopeessa temmossa pystyy soittaa, en oo sitä oikeestaan koskaan koittanu sen kummemmin.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
mr_b
25.03.2005 23:32:32

joo elikkä mikä on nopein tempo mitä pystyt soittaan ?

Nopeampi kuin mikä sopii yhteenkään kappaleeseemme ja ei se silti ole kovin nopeaa meninkiä. Ja kuullostaa ihan kauhealta kopsutukselta, en minä osaa, sydämestä alkaa ottaa. Mutta itseasiassa nopein rockkappaleemme vedetään ison marakassin kanssa, josta saanee hiukan tasoituspisteitä? Bpm-luvuista ei mitään hajua.

Kyllä meillä poppismiehillä on helppoa...
The man-machine, semi-human being.
vernie
25.03.2005 23:48:05
Tämän foorumin taso on laskenut viime aikoina huomattavasti

Samaa mieltä!

miksi aina kaikki aiheet, jotka sisältävät sanan "nopeus" jonkin muodon, menevät ketuiksi.

Ko. aiheet on koluttu läpi jo vähintään tuhat kertaa. Lisäksi monen mielestä tuntuu varmaan hölmöltä, että nopeudesta jaksetaan olla niin kiinnostuneita, mutta kontrollista ja taimista ei tunnuta välittävän niinkään. Siksi.

Jos nyt jotakuta silti kiinnostaa minun henkilökohtaiset äärirajani, niin nopein soittamani coveri lienee Blink-182:n "The Rock Show", mikä ei edes taida olla näissä piireissä järin nopea. Ehkä hieman yli 190Bpm.. Ja sekin menee liian usein aivan röytämällä.. :D
"Watch my back" sanoi kyttyräselkä.
Drummer666
26.03.2005 00:01:16

Puede aparencer un icono prohibido en la parte superior
derecha de la pantalla de durante el fucionmiento para
avisarle que se ha procido un funcionamiento
prohibido en el sistema de o el disco...
Ei vittu... iha sairasta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)