Aihe: Pod kakkoseen midipedaali.
1
methäläene
27.03.2003 11:32:55 (muokattu 27.03.2003 11:33:27)
Pitäis ostaa toi floorboard mutta ei rahat opiskelijalla riitä sitten millään. Elikkä mitkä on ihmisten kokemukset noista muista vaihtoehdoista. esim. Behringerin Fcb 1010? mitä muita varteenotettavia vaihtoehtoja on? Tarkoitus olis saada kaikki ne kivat ominaisuudet mitä siinä isossa linekuutosen vehkeessä on. Ja miten toi homma muutenkin toimii? mitä piuhoja tarvitaan? Kuinka vaikeeta noita on ohjelmoida? Mitä maksaa?
kiitos kaikista vastauksista.
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
kunnasja
28.03.2003 10:03:45
Pitäis ostaa toi floorboard mutta ei rahat opiskelijalla riitä sitten millään. Elikkä mitkä on ihmisten kokemukset noista muista vaihtoehdoista....

Säästä ihmeessä siihen Line6 Floorboardiin, se on kuitenkin suunniteltu just tohon, ja varmasti toimii sen kanssa. Ja on helppokäyttöinen, toisin kuin Behringerin sekasikiö.
http://www.helionprog.com
JuSu
28.03.2003 10:09:00 (muokattu 28.03.2003 12:27:15)

Säästä ihmeessä siihen Line6 Floorboardiin, se on kuitenkin suunniteltu just tohon, ja varmasti toimii sen kanssa. Ja on helppokäyttöinen, toisin kuin Behringerin sekasikiö.

Muttei sitten toimikaan kuin pelkästään Line6:n kamojen kanssa. Kalliskin on. Ja niihin uusiin ei edes käy vanha Floorboard. Rahastusta, sanon minä.

Jos midipedaali on mahdollista saada toimimaan itseä tyydyttävällä tavalla, niin se on mun omast' mielest' selkeästi järkevämpi hankinta.

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
Arsca
28.03.2003 12:20:50

Jos hiukan paneutuu asiaan niin ei se niin vaikeaa ole. Itse säädän tietokoneella Soundiverin kautta soundit kohdalleen Flexu II:een ja oletusarvot niin kuin tykkään, sen jälkeen vain 1010 kiinni ja teen tarvittavan ohjelmoinnin.

Ja juuri tuo Line6 suolainen hinta oli yksi syy miksi en ostanut fllorbooardia. Lisäksi 1010 on yhteen sopiva muidenkin laitteiden kanssa.
...jos siihen tulee sähkö niin sittenhän se toimii...
Dumb
28.03.2003 12:26:12

Minä olen kyllä myös ihan Line6 Floor Boardin kannalla niin kauan kun räkissä ei ole mitään muuta ohjattavaa kuin POD. Mulla ei ole edes ollut mitään ongelmia tuon Floor Boardin kanssa koko sinä aikana kun se minulla on ollut. Wahi tilttasi tässä vähän aikaa sitten, mutta sekin johtui rikkinäisestä RJ-45-kaapelista.

Eikä mulla kyllä mitään viivettä ole muistipankkien vaihdon välillä.
Anarkiapurilainen
28.03.2003 14:15:42

Kaikissa Line6:n vehkeissä joita minä olen käyttänyt on ollut korvin kuultava viive kanavien/presettien vaihdossa. Ei mikään ihan mahdoton, mutta live-soitossa vähän rasittavaa. Line6:sia tosin tuleekin käytettyä enimmäkseen kotistudiohommissa.
"Free your mind and your ass will follow"
Dumb
28.03.2003 14:29:32

Kaikissa Line6:n vehkeissä joita minä olen käyttänyt on ollut korvin kuultava viive kanavien/presettien vaihdossa. Ei mikään ihan mahdoton, mutta live-soitossa vähän rasittavaa.

Outoa. Minä en kyllä huomaa minkäänlaista viivettä kanavien välillä.

Line6:sia tosin tuleekin käytettyä enimmäkseen kotistudiohommissa.

Minun tulee käytettyä Line6-laitteita lähinnä kotona, treeneissä, keikoilla ja studiossa. 8-)
Guitarfreak
28.03.2003 19:38:35
Ja niihin uusiin ei edes käy vanha Floorboard. Rahastusta, sanon minä. JuSu

Ei minusta tuntunu ollenkaa rahastukselta jos PODxt:en sai toimivan Floorboardin joka tuntuu vielä kestävältäkin. (toisin kuin vanha Floorboardi :-P). Helppokäyttösempikin tuo uus on... (siis se Shortboardi)
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Fortune
28.03.2003 19:39:27

Ei minusta tuntunu ollenkaa rahastukselta jos PODxt:en sai toimivan Floorboardin joka tuntuu vielä kestävältäkin. (toisin kuin vanha Floorboardi :-P). Helppokäyttösempikin tuo uus on... (siis se Shortboardi)

Eikös se ole sitten rahastusta, kun samaan rahaan saa pari midipedaalia, joilla hoitaa tasan samat toiminnot?

Hoho.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)