kosarn 27.03.2003 14:44:10 | |
---|
Elikkä onko kukaan itse väsännyt jokinnäköistä langatonta lähetintä ja vastaanotinta kitaraan? Mistä tällaiseen operaatioón löytyis jotain ohjetta? |
blackambulance 27.03.2003 15:11:33 | |
---|
Kannattaa suosiolla etsiä vaikka käytettyä systeemiä. Rakentaminen on enemmän tai vähemmän hankalaa, ja lisäksi radioliikenteessä on omat tarkat säädöksensä! Kellä tahansa ei ymmärrettävästä syystä ole lupaa laittaa ilmoille kitarasooloja... Mummo naapurissa kuuntelee varmaan mielummin sunnuntaisin sitä jumalanpalvelusta;-) |
noir 27.03.2003 15:23:53 | |
---|
Infrapunalla voisi tehdä, mutta se vaatii hyvin toimiakseen aikamoiset laboratomatorio olosuhteet. Olisi kotona kyllä mukava soitella langattomat kuulokkeet päässä moisella virityksellä, vaatii kyllä jo aktiivikomponentteja kitarastakin. Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
kosarn 27.03.2003 18:07:13 | |
---|
Kannattaa suosiolla etsiä vaikka käytettyä systeemiä. Rakentaminen on enemmän tai vähemmän hankalaa, ja lisäksi radioliikenteessä on omat tarkat säädöksensä! Kellä tahansa ei ymmärrettävästä syystä ole lupaa laittaa ilmoille kitarasooloja... Mummo naapurissa kuuntelee varmaan mielummin sunnuntaisin sitä jumalanpalvelusta;-) kun ne käytetyt taitaa olla kovassa kysynnässä ja uudet niin kalliita. jotain systeemiä joka toimis langattomien kuulokkeiden tavalla olen ajatellut, tai jotain ultraääni lähetintä |
magic 27.03.2003 22:17:58 | |
---|
kun ne käytetyt taitaa olla kovassa kysynnässä ja uudet niin kalliita. jotain systeemiä joka toimis langattomien kuulokkeiden tavalla olen ajatellut, tai jotain ultraääni lähetintä Olen kerran joskus kauan sitten rakentanut allaolevien linkkien mukaisen systeemin, sopivasti muokattuna, ja jotenkin se pelasi, en kyllä ikinä lavalle lähtisi tällaisen kanssa mutta kotona tai kämpällä harjoitellessa ihan OK ! http://www.circuitos.terra.cl/schem/r90.gifhttp://www.circuitos.terra.cl/schem/r91.gif |
blackambulance 27.03.2003 23:03:28 | |
---|
www.audiodivari.com: Rexer VRX800D 30 e Langattoman vastaanotin, UHF taajuuksilla, Kunto: Hyvä Koodi: 001019 Samson PLL DDR 30 e Monitajuuksinen langaton vastaanotin, Kunto: Toimii, Koodi: 001020 Shure L4 30 e lnagaton vastaanotin taajuudella 169,445MHz, Kunto: Toimii Koodi: 001018 ...Vain lähetin puuttuu... |
Kertokaapas vähän langattoman systeemin hyvistä ja huonoista puolista. Hyvää on tietysti se, ettei sotkeudu johtoihin (tuttu ongelma meikäläiselle, aina on piuhat jossain merimiessolmussa), vaan entäpä soundi? Vaikuttaako langaton miten soundiin? Tuleeko ekstrakohinaa? Joidenkin tiettyjen taajuuksien leikkautumista tms.? |