Aihe: Letti läks!
1 2 3
Woland
25.03.2005 09:07:50
Nauttikaa Letistä hyvät ihmiset.
tillotson
25.03.2005 15:13:35
Vedin äsken kaljuksi. Oli semmoinen n. 7cm pitkä tukka..
Ei kiitos
Härski
25.03.2005 22:56:31
Parikertaa viikossa ajelen Gilletellä tätä nykyä. Ei paina letti harteissa... hähähää!
Kärpäsruoska
16.05.2005 20:39:49
Minä olen pitkään elänyt siinä uskossa ettei kukan voi olla lyhythiuksisena esteettinen. Nyt minun on täytynyt muuttaa käsitystäni, sillä olen nähnyt ihmisen, vieläpä vastakkaista sukupuolta, jolle tuollaiset kohtalaisen lyhyet hiukset oikeasti sopivat. Se on kuulkaa harvinaista se. Ja ei, en ole häneen ihastunut, joten arvio on edes jollain tapaa objektiivisen suuntainen.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Toveri
16.05.2005 23:00:57

Hiukset lähti, ihan kaikki. Onpa helevetin pätevä fiilis taas. Hattua päähän...
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
kalakukko
16.05.2005 23:19:38
Pari vuotta kasvattanu, mutta reilu vuoden päästä lähtee letti ja kalju tulloo, ku inttiä varten pittää leikata. Joskus 1,5 vuotta pistettiin kaverin kanssa skaba, että tukkaa ei leikata ollenkaan, edes siistitä. Jos leikkaa, niin joutuu maksamaan toiselle 2 euroa. Kumpikaan ei oo vielä luovuttanu ::mosh
mo
Antiharras
17.05.2005 00:23:35
Mies lähti, ja samantien tukka. Vedin piilokaljun perkele. Tässä juuri odottelen, josko värinpoisto tehoaisi niin paljon että saisin laitettua pari violettia raitaa mustaan lettiini. Kriisi on paras hetki tehdä radikaaleja ulkonäkömuutoksia! :)
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
SuperJeesus
17.05.2005 00:35:15 (muokattu 17.05.2005 01:54:58)
Itse kyllä vihaan ns. miestukkaa. Kalju sen olla pitää tai pitkä letti, jos halua kasvattaa.

Sarjassamme maailman turhimmat vakaamukset.

Mä olin kasvattanut pari vuotta lettiäni, kunnes sitten hetken mielijohteesta päätin vetää siiliksi. Nyt on tämä miestukka, mutta se on ihan ok; olenhan mies. Miehinen mies.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
McNulty
17.05.2005 01:14:08 (muokattu 17.05.2005 01:15:05)
miksi tuosta hiusten pituudesta vouhotetaan? Ihan sama oliko 5mm vaiko 50m pitkät (tahi lyhyet)... eikös se ole tärkeämpää mitä sen hilsepeitteen alta ja craniumin sisältä löytyy?

nimim. "mullapa onkin pisimmät perskarvat!!!"
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Guderian
17.05.2005 08:41:46

Erinomainen valinta. Eihän kukaan kasvata kynsiäkään! Tai no, joku marginaalihärö.
It's bad, you know.
Vilhelmus
17.05.2005 10:21:17

Erinomainen valinta. Eihän kukaan kasvata kynsiäkään! Tai no, joku marginaalihärö.

Joskus harvoin mulla käy mielessä sulle provosoituminen, mutten sorru :)
Zarmo
17.05.2005 12:32:04

Hohoo, miunla oikiassa kädessä vähän kitaranrapsutuskynsiäkin. Ja päässä tukkaa. Ja Genitaalialueella karvoitusta.
Lukekaa runoutta
Vain hullu koodaa selvinpäin.
miscage
17.05.2005 13:06:27 (muokattu 17.05.2005 13:06:55)
Luonnonvoimat vei letin. Aika ajoin ajelen philipsillä ne harvinaiset pois.

Jos letti kasvaisi, se olis musta ja ranga.
Osta!
Rumpali Rölli
17.05.2005 14:34:40
Ei olis kannattanu hyvää lettiä poies leikata ku vauhtii olit päässy sen kasvattamisessa :P
# Suomen keskiaikaiset piispat olivat Matti Maaton, Vaskodakama ja Kristoverkolumpus -Ala-asteen koevastauksia
pehko
17.05.2005 15:41:17 (muokattu 17.05.2005 15:41:24)
olenhan mies. Miehinen mies

kyllä tukalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, sillä asia on niin, että mies ei ole mies, jos ei sillä ole kaivinkonetta....nih! xD
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Jumina5/6
17.05.2005 18:21:31
nimim. "mullapa onkin pisimmät perskarvat!!!"

Ajattelin muuten joskus että tekisi häpykarvoitukseen rastat, mutta tuli sitten mieleen että jos vahingossa ottaakin väärän 'patukan' käteen ja alkaa pissaamaan..

No nyt lopetan tämän pervoilun.
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
JOO100
17.05.2005 20:57:16
Oon kasvattanu jo 1,5 vuotta ja oon tilannu jo ajankin parturiin, että nyt lähtee hiukset. Mutta nyt luin tätä palstaa ja menee taas yöunet kun pitää miettiä, että leikkaanko vai en. Voi vitjamuna.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
rheinone
17.05.2005 21:43:15
Minä olen pitkään elänyt siinä uskossa ettei kukan voi olla lyhythiuksisena esteettinen. Nyt minun on täytynyt muuttaa käsitystäni, sillä olen nähnyt ihmisen, vieläpä vastakkaista sukupuolta, jolle tuollaiset kohtalaisen lyhyet hiukset oikeasti sopivat. Se on kuulkaa harvinaista se. Ja ei, en ole häneen ihastunut, joten arvio on edes jollain tapaa objektiivisen suuntainen.

Kyllä mä tiedän paljonkin mimmejä joille lyhyet sopii oikein hyvin. Mutta miehillä lyhyet hiukset ovat enimmäkseen epäsiistit. Eihän niitä saa kiinnikään, jos joskus tilanne vaatii, että on italialainen sprigi päällä ja spittarit jalassa jne.

Ja muistakaa mitä Gillanille kävi ku se leikkas lettinsä...
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Naama-amis
18.05.2005 00:56:49
Pitkä letti on hieman epäkäytännöllinen, mutta hauska ja upeakin! Kuin italialainen urheiluauto! Molemmista saa kuulla kuittailua pientä persoonallisuutta ymmärtämättömiltä. Lyhyt letti sen sijaan on käytännöllinen ja kenties huomaamatonkin, kuin naapurin Corolla, ja helpommin valtaväestön hyväksyttävissä. Itse olen tällä hetkellä Corollamies, tosin viimeistään vanhainkodissa meinaan kuitenkin kasvattaa liehuletin takaisin.
Intän intän ja jupitan, väitän vastaan ja pukitan, rähjään räyhään ja riitelen, vietän aikaani inttäen. Bella Italia tifoso #3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)