Aihe: VicVirth kuulokkeet
1
Legenda
24.03.2005 18:36:46
Huuto.netissä myytävänä paritkin kappaleet, onko kellään henk-koht. kokemusta tuollaisista. Voiko noilla pienentää paljonkin "melua" kun soittaa esim. cd-soittimelta kuuluvan musiikin mukana (hienosti muotoiltu kysymys)?
legenda on hyvä juoma!
Mr. Morrow
24.03.2005 19:00:29
Jees, omistan ko. kuulokkeet ja itse pidän niitä ihan suht hyvinä hintaansa nähden. musiikin päälle soittaminen onnistuu kokolailla hyvin. Ainoo miinuspuoli on, että kuulokkeet vaimentaa sillä tapaa, että basso tulee huminana ulkoo. Ei mitenkään YLIhäiritsevästi, mutta kuitenkin.
Oon soittanu niillä myös bändin kans ja toimii siinä ihan hyvin myös. Ympäripyöree vastaus.. =)
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin!
Nolte
24.03.2005 20:55:50
Näitä on kehuttu. Shure E2c. Itsekin meinasin hommata jossain vaiheessa.

http://www.shure.com/personaltech/default.asp?id=mainsub1
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
anstir
25.03.2005 09:50:06
Huono äänenlaatu, painavat korvia. Siis nuo Vic Firthit. Ja onhan ne aika kalliitkin. Koss the plug + peltorit toimii mulla ainaki paljon paremmin kuin nuo.
Mr. Morrow
25.03.2005 10:32:52
Huono äänenlaatu, painavat korvia. Siis nuo Vic Firthit.

Ei mulla ainakaan korvia paina yhtään. Eikä äänenlaadussakaan moittimista ole. Ei ihan hifitason kuulokkeet, mut en niitä kaipaakkaan.
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin!
anstir
25.03.2005 18:41:52
Tuossa on muuten kans jotain juttua noista:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=61132
Magetsu
25.03.2005 18:55:43
Tomii ihan hyvin perusluurina, mutta painaa korvia, tämähän on tietty yksilöllistä, joten kannattee tsekata etukäteen sopivuus. Äänenlaatu on ihan ok-tasoa. Jos käyttö on kovinkin ahkeraa ja nauhotussessioita on luvassa, niin sama hankkia kerralla kunnon luurimet, ne kun kulkevat kuiten mukana useammat vuodet.
Späng ' Läng
Triskal
25.03.2005 20:44:59

Itse meinasin ihan perusluurit suljetut hommata, panna tulpat päähän ja kränkätä sen verran kuin tarviaa. Mitä nyt Peltorit päässä olen soitellut, niin ne aa vaimentavat liian vähän ja bee se bassohumina on ärsyttävä.
Suleima
26.03.2005 10:10:47
Sennheiser 25 SP:t nii ei kyllä taatusti tartte tulppia laittaa väliin.
TAMAS
27.03.2005 14:47:13
hyvät kuulokkeet pitä olla. kokeilin ja hyvät oli
niinpähän kun se on
drumm
27.03.2005 20:53:33
Sennheiser 25 SP:t nii ei kyllä taatusti tartte tulppia laittaa väliin.

Ei niin, jos kuulovauriota hakee.
anzelmosm
27.03.2005 21:10:56

Huono äänenlaatu, painavat korvia. Siis nuo Vic Firthit. Ja onhan ne aika kalliitkin. Koss the plug + peltorit toimii mulla ainaki paljon paremmin kuin nuo.

koss the plug johon ite askarrellut tulpat eareista.. oli muuten yllättävän hyvät.. ;)
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
anstir
27.03.2005 21:22:33
koss the plug johon ite askarrellut tulpat eareista.. oli muuten yllättävän hyvät.. ;)

Aivan! Itekki oon samanlaisen patentin tehny niihin ja toimii paremmin.
Epämuusikko
27.03.2005 21:28:20

Toimii.
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
jäykkis
29.03.2005 08:22:55
Huuto.netissä myytävänä paritkin kappaleet, onko kellään henk-koht. kokemusta tuollaisista. Voiko noilla pienentää paljonkin "melua" kun soittaa esim. cd-soittimelta kuuluvan musiikin mukana (hienosti muotoiltu kysymys)?

Joo, mul on myös ja hyvät on ja hyvin pelittää. Demppaavat ääntä varmaan suurin piirtein sen 24 db:tä jota luvataan ja sen jälkeen kuulee klikit ja muut taustalevyt oikein hyvin oman soiton päälle.

HiFit ei kuulemma ole, mutta tässä tarkoitusessa ei taida olla tarviskaan. Mulle on riittänyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)