Aihe: Paras Distortion-pedaali?
1
riffi-rotta
25.03.2005 11:43:57
Hankinta edessä, mikä on mielestänne paras, kohtuuhintainen, distortion-pedaali. Ibanez, Boss??
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak.
McNulty
25.03.2005 11:50:42
ilmeisesti ei yksi thread riittänyt mutta...

parasta säristintä on vaikea sanoa kun kyse on makuasiasta ja soittajan omista mieltymyksistään. Itse pidin Tube Screameria erittäin hyvänä rokkisärönä... kunnes löytyi vielä monipuolisempi VISUAL SOUNDS Jekyll & Hyde. (www.musamaailma.fi)

Siinä on kaksi erillistä spedua, toinen TS-808 tyyppinen drive ja toinen sitten hieman räyhäkkäämpi distortion. Niin ja jos haluaa niin siinä saa vaikka kummatkin "efektit" samanaikaisesti päälle. Kannattaa tutustua.
Distortion
25.03.2005 11:51:49
Tubescreamer on kyllä huippu mutta ei toimi yhtä hyvin trankun kanssa.
juici
25.03.2005 12:03:49

Bossin Mega Distortion. Monesti olen sitä ylistänyt ja ylistän nytkin. Jos vielä koen tarpeelliseksi tarvita isoja kitarakamoja ja erillistä säröpedaalia niin MD-2 on minun valintani silloinkin.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
dfloreno
25.03.2005 12:29:54

Hankinta edessä, mikä on mielestänne paras, kohtuuhintainen, distortion-pedaali. Ibanez, Boss??

MEK Tubedrive-2 ... tossa on distortioni ja saa siihen vielä erillisellä namiskalla boostin. Valittavissa 3 erilaista moodia, TS-808, Fulldrive-2 ja MEK Tubedrive ... Aika tykki toi on.
joo, ei lähe.
Anti
25.03.2005 12:51:52

Digitechin hot headi on hyvä ja halpa. toki kalliimmalla saa vielä parempia sitte.
kalamies#27 >-)))> http://slowmotion.beigetower.org/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)