Aihe: Punkit, prkl!
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Blenderhead
27.03.2003 09:40:09

oon kyllä aivan samaa mieltä, vituttaa itseänikin sellaset spedet, jotka yrittää olla mahd. punk ulkonäöltään, mutta muuten on aivan täysiä juntteja.

Älä nyt. Ei Spedeä saa pilkata. Se on kuningas. Entäs sitten toisin päin? Ei näytä punkilta, mutta on sitä enemmän kun voi kuvitellakkaan.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Veke
27.03.2003 10:06:34

Sulla on ongelma........säälittävyys...

Ai mulla? Säälittävyys? HOOOHHHOHOHOHOHOOOOOHHOOOO!!!!!!! XD!!!

Mee hippi kuunteleen sitä sun Linkin Parkkias XD!
Blenderhead
27.03.2003 10:18:01

Ai mulla? Säälittävyys? HOOOHHHOHOHOHOHOOOOOHHOOOO!!!!!!! XD!!!

Mee hippi kuunteleen sitä sun Linkin Parkkias XD!

Eat me. Taitaa teini-iän kriisi vaivata? No ei hätää. Kyllä se ohi menee. Ainakin yleensä.....

Huoh......ihan säälittää.....
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Veke
27.03.2003 12:33:08

Eat me.

Tosimiehet kuuntelee folkkia!
Blenderhead
27.03.2003 12:43:34

Tosimiehet kuuntelee folkkia!

Folk jyllää. Tosin riippuu folkista. Irkkufolkki on kunigasta.
the jokke
27.03.2003 12:51:07
Eikä, emmä sitä tarkoittanu.

niin tulit kuitenkin vihjanneeksi..

No sitten sulla on vähän väärä käsitys punkkareista. Me ollaan rauhallista porukkaa... heh heh.

joo, ei kaikki sellasia oo, mutta niitäkin löytyy.

joo ja sä tiedät.

kyllä. tiedän niistä asioista varsin paljon, joista mulla on joku mielipide tai joku hirvee vastalause ym..

P.S. Mitä muka pitäisi tietää?

mitä vastaan kapinoit?
Blenderhead
27.03.2003 13:04:30 (muokattu 27.03.2003 13:05:07)

mitä vastaan kapinoit?

Meinasin tähän kysymykseen vastata, mutta kun tietää mitä sontaa sieltä jossain vaiheessa niskaan sataa kuitenkin, niin jätinpä väliin. Niin, ja en muuten tarkottanu The jokkea tällä sonnan heittämisellä.
Blenderhead
27.03.2003 13:04:52 (muokattu 27.03.2003 13:05:31)

Voiha Widdu. Tuli vihre panallus.
jenni.rotten
27.03.2003 16:01:05
mitä vastaan kapinoit?

YHTEISKUNTAA!
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
jenni.rotten
27.03.2003 16:02:46
Veke on säälittävä. Se on ihan teini.
Aina mättämässä paskaa toisten niskaan. Pitäis joskus edes päänsä kiinni eikä olis aina aukomassa sitä joka asiaan.

P.S. Ihmisillä on oikeus puhua.
the jokke
27.03.2003 16:57:08
YHTEISKUNTAA!

kirjotin ehkä vähän väärin ton mun kysymyksen.. eli jos kapinoi jotain vastaan ni siitä pitäis tietää kaiken oleellisen. eikä vain kapinoida aatteen vuoksi..

no miks kapinoit yhteiskuntaa vastaan?
the jokke
27.03.2003 16:58:30
Meinasin tähän kysymykseen vastata, mutta kun tietää mitä sontaa sieltä jossain vaiheessa niskaan sataa kuitenkin, niin jätinpä väliin. Niin, ja en muuten tarkottanu The jokkea tällä sonnan heittämisellä.

juu, ei kapinoimisessa vikaa, mut mun mielestä pitää olla kunnon perustelut sille kapinoinnille.
Medication
27.03.2003 17:23:29 (muokattu 05.12.2003 12:20:56)

juu, ei kapinoimisessa vikaa, mut mun mielestä pitää olla kunnon perustelut sille kapinoinnille.

niinpä..
jenni.rotten
27.03.2003 19:44:42

no miks kapinoit yhteiskuntaa vastaan?

Tää on joku "perustele tai oot tietämätön pikkuvanha pentu"-juttu.

Kapinoin siks, että yhteiskunta on mätä. Sitä mieltä oon ollu jo kauan ennen mitään punk-juttuja, jostain 6-vuotiaasta asti, eikä silloin mitään punkaatteita paljoa kelattu. Sittemmin vasta tää punk tipahti niskaan ja kolahti päähän.
mikko1
27.03.2003 19:53:54
Sittemmin vasta tää punk tipahti niskaan ja kolahti päähän.

vooi...sattuko?
you could be mine...
chico_miguel
27.03.2003 20:18:43
Oon kanssa näitä ns. "musiikkipunkkareita" eli kuuntelen ja soitan punkkia. Kaliforniapunkki. ;) Joskus hiustenvärini saattaa vituttaa jotain, mutta se mun anarkiasta. Kapinoikaa te muut vain rauhassa. :)
jenni.rotten
27.03.2003 20:47:58

vooi...sattuko?

Täytyihän sen sattua, kun tulos on mitä on :D
Blenderhead
27.03.2003 21:14:09

Tää on joku "perustele tai oot tietämätön pikkuvanha pentu"-juttu.

Kapinoin siks, että yhteiskunta on mätä. Sitä mieltä oon ollu jo kauan ennen mitään punk-juttuja, jostain 6-vuotiaasta asti, eikä silloin mitään punkaatteita paljoa kelattu. Sittemmin vasta tää punk tipahti niskaan ja kolahti päähän.

Oon samaa mieltä. Itseasiassa en kyllä oikein pysty sanomaan millon oon tätä kapinointia ruvennu harrastamaan. Joskus sillon kuitenkin, kun en punkeista tienny mitään. Niinkun oon varmaan jossain vaiheessa maininnu, niin ulospäin tää "punkkius" ei hirveen selvästi näy, mutta ei sillä oo väliä. Eipähän tarvii kuunnella tuollla kaupungilla iltasin, että "ootsie joku punkkari vai, vittu tosi siisttii. Nyt vittu tuli turppaan." tosin mulla on kyllä sellanen omituinen pakkomielle, että ihmisille on pakko vittuilla jos ne on vähänkin epä miellyttäviä itteä kohtaan. No onneks mulla on levottomat jalat.

Miksikähän tämänkin kerroin, mietinpä sitä.....
Medication
27.03.2003 22:19:16

Ja sä olet ahdasmielinen paska, jotka kuuluu kaikki hirteen. Mua ei kyllä kiinnosta paskaakaan mitä muut ihmiset musta ajattelee, saati sitten ne vanhat kalkkikset! Et mä en mitään sellasta rättikolttua päälle laita, oli sitten jeesuksen syntymäpäivät tai Johnny Rottenin hautajaiset.

OSUMA!! :))))

Voisitko vähän perustella, miksi yhteiskunta on mätä? Tuo lause on joka toisen punkbändin biisin nimi, mutta jääkö se sinullakin vain siihen, että hoetaan jotain slogania, mutta ei tiedetä, mistä puhutaan. Kerropa meille noin lyhyesti, miksi yhteiskunta on mätä ja mitä siinä muuttaisit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)