Aihe: MT-2 Muulla kuin Bossin muuntajalla
1
Sahanpurija
24.03.2005 19:27:30
Osaisikohan joku auttaa kun tuo Zone pitää muuntajasta virtaa ottaessaan säröllä ihme vinkumista. Paristolla laite toimii normaalisti mutta kotona ei paristoja viitsisi tuhlata ja Bossin muuntajaa ei ole todellakaan järkeä hankkia yhden pedaalin vähäisen käytön takia.

Kiitos etukäteen auttajalle.
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
McNulty
24.03.2005 19:30:21 (muokattu 24.03.2005 19:31:02)
Osaisikohan joku auttaa kun tuo Zone pitää muuntajasta virtaa ottaessaan säröllä ihme vinkumista. Paristolla laite toimii normaalisti mutta kotona ei paristoja viitsisi tuhlata ja Bossin muuntajaa ei ole todellakaan järkeä hankkia yhden pedaalin vähäisen käytön takia.

Kiitos etukäteen auttajalle.

Mistä muuntajasta? Siis Bossin omalla muuntajalla vinkuu vai jollain tarjoustalon yleismuuntajalla? Miten olisi ladattavat 9V patterit ja niille laturi???

EDIT: jos speduja ois enemmänkin niin suosittelisin Custom-Soundsin valikoimista Cioksin poweria mutta mutta...
Sahanpurija
24.03.2005 19:35:45
Siis mulla on ihan normaali Vivancon muuntaja (säädettävä jännitelähde).

Voisiko siinä olla joku että Bossin muuntajasta tulee esim hieman vähemmän jännitettä tai jtn että saa rahastettua?
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
Sahanpurija
24.03.2005 19:43:04
Et osais kertoo mitenkä siitä muka vähemmän virtaa tulee? Siis ihan käytännössä?
rockitsb
24.03.2005 20:06:52 (muokattu 24.03.2005 20:07:06)
Kyllähän ihan perus elektroniikkaliikkeestä haettu muuntaja pitäisi pelata tai ainakin minulla pelaa. Mascot on perushyvämerkki ja maksaa n. 15 euroa.
...
tommiot
24.03.2005 20:10:21 (muokattu 24.03.2005 20:12:00)
Et osais kertoo mitenkä siitä muka vähemmän virtaa tulee? Siis ihan käytännössä?

Siis toi Bossi antaa 200mA, en nyt muista paljonko toi Vivanco antaa. Toi 1-spot taas antaa yhen ampeerin (1000mA). Pedaalit sitten vaatii jokainen tietyn määrän virtaa (esim mun Ibanez SM7 vaatii 14mA). Jos ei tuu tarpeeksi virtaa, joku pedaali ei saa kaikkea tarvitsemaansa.

Tällä hetkellä mulla on kyllä toi Boss PSA-230 jaettu viidelle pedaalille ja vielä toimii, että kyllä siitäkin riittää, mutta samaan rahaan ostaisin kyllä ton 1-spotin joka on tehokkaampi.
Pastilli? Ostakaa Dungeons & Dragons 3,5 Edition -rulebookit.
Sahanpurija
24.03.2005 20:40:15
Siis toi Bossi antaa 200mA, en nyt muista paljonko toi Vivanco antaa. Toi 1-spot taas antaa yhen ampeerin (1000mA). Pedaalit sitten vaatii jokainen tietyn määrän virtaa (esim mun Ibanez SM7 vaatii 14mA). Jos ei tuu tarpeeksi virtaa, joku pedaali ei saa kaikkea tarvitsemaansa.

Siis kyllähän tämä tarpeeksi virtaa antaa. Ei se minkään järjen mukaan siitä voi olla kiinni.

Lähinnä haluaisin ymmärtää mistä moinen vinkuminen voi johtua. Itse kun en siihen mitään järkevää selitystä keksi.
Boltsa
24.03.2005 20:42:43
Mulla Metal Zone piti aikoinaan kauheeta pirinää ja pörinää jos käytin sitä Halpa-Hallista ostetulla 7 euron muuntajalla. Bossin omalla muuntajalla tuota pirinää ei esiintynyt.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
tommiot
24.03.2005 20:55:18
Siis kyllähän tämä tarpeeksi virtaa antaa. Ei se minkään järjen mukaan siitä voi olla kiinni.

Lähinnä haluaisin ymmärtää mistä moinen vinkuminen voi johtua. Itse kun en siihen mitään järkevää selitystä keksi.

Joo en sanonutkaan, että se johtuisi siitä ettei tule tarpeeksi virtaa. Kannattaa ostaa kunnollinen reguloitu muuntaja (tosin tää mun Vivanco on kyllä reguloitu, mutta...) tai 9V akku ja laturi... Paskat muuntajat vinkuu.
Pastilli? Ostakaa Dungeons & Dragons 3,5 Edition -rulebookit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)