Safaweb 23.03.2005 19:22:04 | |
---|
...Myyjä sanoi sitten "Senhän kuuluukin olla vähän irti. Ainahan se on kitaroissa. Eihän se muuten virettä pidä." Hoho. Tämä oli paras koskaan. Plussan saat :) |
Super-Jari 23.03.2005 19:27:21 | |
---|
Hoho. Tämä oli paras koskaan. Plussan saat :) Ramppa kerää pisteet kotiin. Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
miksaaja 23.03.2005 19:33:19 | |
---|
Juu.. no tarttee tähän kanssa kehua, että toi sound city on aikast lailla paras liike missä oon käyny.. siellä neuvotellaan hinnasta kyllä.. aina välillä on vaan tullu eteen tilanteita, joissa ei ihan tarkkaan tiedetä että mikä laite hyllyssä on.. esim Marshallin JFX-1 (efekti) ei ole sama kuin JMP-1 (etuaste) vaikka aikalailla samalta näyttää.. ja muitakin sellaisia pieniä juttuja, joista on jäänyt vain sellainen vähän hassu fiilis |
Sir Härö 23.03.2005 19:53:42 | |
---|
Juu.. no tarttee tähän kanssa kehua, että toi sound city on aikast lailla paras liike missä oon käyny.. Puhut vähän, mutta asiaa! Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii!
Pastilli? |
trih 23.03.2005 20:35:18 | |
---|
Joo ja mä sain vaan 20€ korvausta. Mut kitara oli Squier Standard Stratocaster. Ostettu samaisesta liikkeestä kuin missä huolto tehtiin, hinta silloin oli jotain 400€. Oli vuoden käyteytty, ja nyt se sano että sen arvo on vajaa 200€!! Ja aivan salettiin oli yhtä hyvässä kunnossa kuin ostohetkellä, ennen huoltoa. Prkl Hyvin nyhdetty. Eihän tuon hinta ole ku 250€ uutena. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-169085.html Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
32788 23.03.2005 21:26:12 | |
---|
^WANHA^ |
Distortion 23.03.2005 21:37:41 | |
---|
Jos se oli joku 80-luvun alun squier... Sehän oli sitä Squierien kulta-aikaa... Niistä nyhdetään torilla parhaimmillaan tuollaista ~800 euroa. Pienenpieni offtopic: Onko tosta Squier Jagmaster-kepukasta mihinkään? Kovin on kauniin näkönen, jopa yrittää tunkeutua hankintalistalle. |
kyuss 23.03.2005 22:53:15 | |
---|
Myyjä sanoi sitten "Senhän kuuluukin olla vähän irti. Ainahan se on kitaroissa. Eihän se muuten virettä pidä." Paras! :D |
thejmh 24.03.2005 10:53:46 | |
---|
Seinäjoen soitinkaupassa (Fazer) kerran kyselin vain ihan huvin vuoksi jotain multiefektiä, sitä ei ollut, mutta myyjä alkoi tyrkyttämään zoomin 505:sta. Sanoin että etin vähän toisenlaista, parempaa... Myyjä alkoi väittämään että eikö tämä nyt muka riitä, tässä on kaikki!:) Ja sama vahvistinpuolella, heti tarjotaan jotai 15w axtech vahvistinta. |
jogo3000 24.03.2005 12:53:35 | |
---|
Seinäjoen soitinkaupassa (Fazer) kerran kyselin vain ihan huvin vuoksi jotain multiefektiä, sitä ei ollut, mutta myyjä alkoi tyrkyttämään zoomin 505:sta. Sanoin että etin vähän toisenlaista, parempaa... Myyjä alkoi väittämään että eikö tämä nyt muka riitä, tässä on kaikki!:) Ja sama vahvistinpuolella, heti tarjotaan jotai 15w axtech vahvistinta. Offtopic: Mulla on itellä tommonen axtech kotivaffarina. Siihen käyttöön vallan mainio. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |
Montte 24.03.2005 17:16:21 | |
---|
Jos se oli joku 80-luvun alun squier... Sehän oli sitä Squierien kulta-aikaa... Niistä nyhdetään torilla parhaimmillaan tuollaista ~800 euroa. No se on vm.2002. Ja tosiaan mukaan tuli Crate 15r ja kitarapussi. Sillon se yhteishinta oli joku 420-440€... eli kitara itekseen oli jotai 250-300. Aivan sama paljon se makso, hyvin ainakin toimii... |
KoRnholic 24.03.2005 17:24:29 | |
---|
Itse kävin kerran kyselemässä Oulun soitin ja tarvikevälityksestä isompaa satsia eräitä tiettyjä kieliä. No niitä ei hyllyssä ollut joten sovittiin että ne tilataan ja voin hakea ne viikon kuluttua. Sitten kun viikon päästä marssin liikkeeseen ja kysyn että onko ne tulleet. No siihen vastataan tomerasti että: "No miten ne nyt ois tulleet ku en oo niitä tilannutkaan." Vittu että sapetti...... ihmeitä teen hetkessä, mutta mahdottomuuksiin menee hieman kauemmin. |
Montte 24.03.2005 18:27:58 | |
---|
|
ByTheWay, ei mulla oo tommosta. Vaan 20th Anniversary Pistin vaan std straton suuntaa-antavan hinnan takia tuon linkin. Jos siis tuli vahvari mukana niin sittenhän tuo on aika normaali suomihinta eli ei ollutkaan hyvää nyhtämistä ;) Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Timesby 24.03.2005 19:29:48 | |
---|
Olin Porissa tesmailemassa flangereita tässä joulun alla. Yhdessä liikkeessä myyjä palveli asiakasta ja odottelin siinä vuoroani. Tämä asiakas oli nuoremman puoleinen kaveri ja hän oli luultavasti isänsä kanssa liikenteessä. Hän oli hankkimassa säröpedaalia. Myyjä esitteli kaikenmoista sutristinta itse soittaen ja aina välillä tokaisten, että "Tässä on rouhee soundi..eikö?" ja poika nyökytteli päätään. Kun myyjä oli soittanut pari riffiä jokaisella pedaalilla, hän kysyi pojalta "No mikäs pistetään pakettiin?" Tuo tapahtuma kyllä herätti vastenmielisyyden sitä liikettä kohtaan. Kyllä nyt asiakkaan pitäisi itse saada kokeilla kauppatavaraa. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Invader 24.03.2005 19:35:10 (muokattu 24.03.2005 20:31:38) | |
---|
Tuo tapahtuma kyllä herätti vastenmielisyyden sitä liikettä kohtaan. Kyllä nyt asiakkaan pitäisi itse saada kokeilla kauppatavaraa. Jos ne oli ostamassa sille pojalle ekaa kitarasettiä ja poika halus särön kans? Ja kaupan setä sitten niitä demosi pojalle? Mahdollista tuokin. edittypo I'm coming home! Thunderhead! |
McNulty 24.03.2005 19:41:20 | |
---|
Kävin tossa taannoin kattelemassa itelleni ihka ensimmäistä multiefekti petaalia, hämeenlinnan musiikissa. no kyseistä merkkiä ei ollut hyllyssä, joten se tarvitsi tilata kuulemma tehtaalta saakka, toimitus aika piti olla 4-5 päivää. ja myyjän soittaa kun spedu saapuu, odotin 1 1/2 viikkoa sit soitin et oisko mahdollisesti tullut , nainen huusi jollekkin et onko petaali tullut , vastaus kuulu puhelimen läpi ET TILATTU ON MUT EI OLE VIEL TULLUT. tässä on nyt jo neljäs viikko meneillään eikä minkään laista soittoa ole kuulunu, edes siitä että valitettavasti toimitus on myöhässä. mua alkaa pikkuhiljaa jo v....tamaan kyseinen touhu. EI sen puoleen palvelu on tökkinyt ennenkin mut ei näin pahasti. Eikä kyse pitäisi olla ainakaa ostajan iästä, vaikka näin taitaa olla useassa tapauksessa. Aivan normaalia Hemanlinnan Musiikin touhua... olisit tilannut sen TV-Sävelestä siitä 100m päästä. Olisit varmasti saanut edullisemmin ja paremman palvelun sieltä :) Tulipa tässä mieleen... tämä on Helsingin F-Musiikista vai mikä Pro-Center se sitten olikaan. Testasin Bossin ME-50:stä joskus aikoinaan siellä ja mulla oli kourassa joku Squier. Aikani siinä rimpuilin ja siihen tuli sellainen härön näköinen äijä pyöriin (en aluksi nähnyt kasvoja)... sit menee hetki ja se tokasee myyjille että "antakaas pojalle nyt edes parempi skitta" ja Hatakan Kärtsyhän se siinä =) Sain siis Kärtsyltä parempaa palvelua (eikä käsitetä sitten väärin) kuin itse liikkeen myyjiltä :) Olihan se pakko sitten nimmari ruinata kun ei Kärtsyllä ollut oluelle aikaa. Erittäin mukava persoona ja pitkänlinjan Waltari-fanina se oli myös historiallista :) |
Timesby 24.03.2005 22:18:34 | |
---|
Jos ne oli ostamassa sille pojalle ekaa kitarasettiä ja poika halus särön kans? Ja kaupan setä sitten niitä demosi pojalle? Mahdollista tuokin. Nojoo. Mutta kai se nyt asiakkaan pitäisi silti saada rämpytellä, vaikka miten n00b olisikin. Minäkin soittelin pitkät tovit tulevalla sähkikselläni liikkeessä, vaikka ennen sitä olin vain hajanaisia kertoja soittanut serkun sähkökitaraa ja jonnin verran kummin akustista. En siis silloin tajunnut hölkäsen pöläystä siitä mikä on hyvä kitara. Kai se sitten jo silloin tuntui hyvältä kädessä. Munkilla vaiko ei...hyvä kitaran tulin kuitenkin ostaneeksi. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Sir Härö 25.03.2005 13:31:25 | |
---|
Olin Porissa tesmailemassa flangereita tässä joulun alla. Yhdessä liikkeessä myyjä palveli asiakasta ja odottelin siinä vuoroani. Tämä asiakas oli nuoremman puoleinen kaveri ja hän oli luultavasti isänsä kanssa liikenteessä. Hän oli hankkimassa säröpedaalia. Myyjä esitteli kaikenmoista sutristinta itse soittaen ja aina välillä tokaisten, että "Tässä on rouhee soundi..eikö?" ja poika nyökytteli päätään. Kun myyjä oli soittanut pari riffiä jokaisella pedaalilla, hän kysyi pojalta "No mikäs pistetään pakettiin?" Tuo tapahtuma kyllä herätti vastenmielisyyden sitä liikettä kohtaan. Kyllä nyt asiakkaan pitäisi itse saada kokeilla kauppatavaraa. Pihlajamaan musiikki. Ne on ihan hauskoja jätkiä ne myyjät. Mä käyn välillä niitä härnäämässä. Oli muuten aika hauska tapaus, kun oltiin kaverin kanssa pihlajamaalla käymässä. Mä soittelin jollain saatanan kalliilla akustisella siinä ja juttelin kaverini ja myyjän kanssa. Jotain vitsiä siinä sitten heitettiin ja kehaisin ko. kitaraa jolla soitin. Tälläin kaverini sanoi minulle vitsillä; "Pistä se pillunpäreiks ni mä ostan sen!" Oisitte vittu nähy sen äijän naaman ko se luuli et mun kaveri oli tosissaan. Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii!
Pastilli? |
jarip 25.03.2005 21:23:31 | |
---|
Kitaravahvistinostoksilla kysyn: "Onko tämä A-luokan vahvistin?" Myyjä kertoo, että heidän kaikki vahvistimensa ovat kyllä ihan A-luokkaa;) |