KantriKatri 27.03.2003 17:35:34 | |
---|
Onko kukaan tilannut Amazon.com:sta Visalla? Onko toiminut ja onko turvallista?? |
Blue Moon 27.03.2003 17:38:13 (muokattu 27.03.2003 17:40:00) | |
---|
Onko kukaan tilannut Amazon.com:sta Visalla? Onko toiminut ja onko turvallista?? Itse en, mutta eräs kaverini on tilannut paljonkin. Toimii ja on turvallista. edit: Muistaakseni Iso-Britannian Amazonista. Eihän USA:n Amazonista kai mitään järkeä ole tilata, jos EU-alueeltakin saa. |
Itse en, mutta eräs kaverini on tilannut paljonkin. Toimii ja on turvallista. edit: Muistaakseni Iso-Britannian Amazonista. Eihän USA:n Amazonista kai mitään järkeä ole tilata, jos EU-alueeltakin saa. Joo,mutta kyseistä levyä ei saa muualta kun Ameriikasta...Joten uskalsin tilata sieltä:-))
|
Blue Moon 27.03.2003 18:14:48 | |
---|
Joo,mutta kyseistä levyä ei saa muualta kun Ameriikasta...Joten uskalsin tilata sieltä:-)) Saako udella mikä levy oli kyseessä? |
KantriKatri 27.03.2003 18:23:37 | |
---|
Saako udella mikä levy oli kyseessä? Toki, levy on lattarilaulaja Marie Claire D´ubaldon v.1994 tehdyn CD:n espanjan kielinen versio. Tuo laulajatar on sinänsä minulle jonkinnäköinen "pakkomielle"koska hän ei ole tehnyt muita levyjä ja tuo ensimmäinen albumi on loistava. Löysin tuon esp.kiel.version sattumalta ja minun on PAKKO saada se:-DD
|
Blue Moon 27.03.2003 18:37:40 | |
---|
Eipä sano nimi mitään mulle. Toivottavasti saat levyn pian. :-) |
Kign of Tarttila 27.03.2003 18:41:39 | |
---|
Mites muuten noin yleisesti ihmisillä kokemuksia Amazonista`? Nimenomaan siis tuosta EU versiosta. (amazon.uk) Onko kuinka hinnakas/nopea/turvallinen? Olisi aika paljonkin jotain hämärämpää dj matskua esim mitä itse mielellään tilailisin tuolta kun ei oikein suomineidon kamaralta aina tahdo löytyä sieltä kolmannestakaan kaupasta. |
Notefix 27.03.2003 21:05:07 | |
---|
Onko kukaan tilannut Amazon.com:sta Visalla? Onko toiminut ja onko turvallista?? Mä olen tilannut seuraavista:Amazon.de, Amazon.com, Amazon.jp, Amazon.co.uk ja Amazon.fr ja koskaan ei ole tullut tulematta. Iso ja luotettava. |