Aihe: Pearl Hardware
1 2
Mörre
24.03.2005 13:59:32
Onko kellään kokemusta noista tai ylipäätään vastaavasta Pearlin hardwaresta?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-170406.html
"Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla vitusti säröö!!!" -Matti Heikkilä
crEaTuRE
24.03.2005 14:25:41
Yep... Treenikseltä löytyy jonkun verran Pearlin hardwarea ja on kyllä Mapex hardwaren lailla melko kuraa...
Jussi Silvo
Alpha
24.03.2005 14:30:45
Löytyy yks Pearli ja koska ei pysy ylhäällä, ni käytän Riden alla sitä. Tuosta kallistus sydeemistä hajos kierteet ynnä ruuvi, muitta kierteiden teon ja kestävämmän ruuvin avulla toimii...
Progressor
24.03.2005 14:34:37
Huu. Tässähän alkaa pelottaa. Jokin aika sitten ostin Pearlin BC800W-puomitelineen, kun vaikutti jämäkältä. Saa nähdä, miten kauan sitten kestää. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
swallow
24.03.2005 14:41:08
Onko kellään kokemusta noista tai ylipäätään vastaavasta Pearlin hardwaresta?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-170406.html

Kyllä se mun mielestä on ainakin pirun hyvää ja kestävää!

Mitä te ihmisset teette niille standeille ku ne hajoaa....?
Ei niissä saa kiipeillä!!!!
Hey Angelfuck We are 138!
Mikael
24.03.2005 14:44:18

Mulla on ollut kymmenisen vuotta käytössä Pearlin HW spedua lukuunottamatta ja hyvin ovat kestäneet/toimineet. Aika paljonhan noihin voi itse vaikuttaa - jos joka kerta vetää kaikki ruuvit niin kireälle, että pihdeillä pitää aukoa niin kyllähän ne rikki menee hyvätkin telineet.
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
crEaTuRE
24.03.2005 14:50:03
Treenis jossa Tämä Pearl Hardware sijaitsee on yhteiskäytössä. Minä niissä yläänsä aina pyrin olemaan kiipeilemättä, muista en tiedä. Mutta, kun samasta treeniksestä löytyy TAMAa ja Sonoriakin täysin moitteettomasti toimien niin en voi suositella tuota pearlia.
Jussi Silvo
Pacifig
24.03.2005 14:54:30

Ostin Yamahan vastaavan puomin ja suosittelen sitä toimii loistavasti ja kestää ja kestää ja kestää. Siinä voi vetää vaikka leukoja (tai sitte ei)
Laittaiskohan kamat myyntiin...
ltg
24.03.2005 15:08:19
Huu. Tässähän alkaa pelottaa. Jokin aika sitten ostin Pearlin BC800W-puomitelineen, kun vaikutti jämäkältä. Saa nähdä, miten kauan sitten kestää. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.

Tuo on itsellänikin kestänyt hyvin, kannattelee clamppia ja kahta crashia. Eikä ole kalliskaan.
Groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa.
Magetsu
24.03.2005 16:02:35
Jonkuverran olen käyttänyt vanhempaa pearlia ja niissä ainakin ruuvit jäi pirun tiukkaan kiinni vaikka ne kiersi just sopivasti, perin kummallista.., kapulalla täytyi aina koputella jos meinas säätää ja tuossa uudessa pearlin klämppitsyydemissäkin sama homma. Noista uusista symbaaliständeistä ei kokemusta, mutta toivottavasti ovat kehittyneet parempaan suuntaan. Itse suosittelen jammua...
Späng ' Läng
HCW
24.03.2005 17:00:31
Onhan tästä hardwaresta monia keskuteluita. Käyttäkää hakua lapset...

Hardwareen palatakseni niin itseltäni löytyy 4 kpl B-1000 puomitelineitä ja S-1000 virppaständi. Oikein tukevia, ei moittimista minkään suhteen. Sen verran raskaan sarjan vehkeitä että roudatessa kyllä tuntuu :D. Mutta oman kokemuksen mukaan oikein hyviä.

Tosin sama pelisääntö pätee kaikkien merkkien kohdalla. Halpa on halpaa (yleensä kakkaa) ja kalliimat vehkeet palvelee paremmin.
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
joravuo
24.03.2005 18:33:34

Mulla on tommonen pearlin haikkaständi joku tommonen perus ihan kohtuullisen hyvä mut yks juttu ottaa päähän. Pikkasen ku kopautin sitä ruuvvia soittamisen (aika kovaa soittamisen) ohella nii väänty koko ruuvvi vinoks perskeles. Tosi vänkää ruuvvata ku ruuvvi on ohan käyrä!
taas päivää vanhempana...
Triskal
24.03.2005 19:04:03

Pearlin halpa hardware on paskaa. Sen sijaan keskihintainen ja sitten se kallein hw alkaa olla jo ihan toimivaa. Tuo CH-1000 on keskisarjaa. Keskisarjan hw:a tulee jo Sessioneiden mukana.
ÄM
25.03.2005 13:23:33

Mulla on yks tommone vastaava puomi, haikkaständi, snareständi ja penkki 80-luvulta, eikä oo mitään ongelmia ollu.

Puomista putosi noin puolen metrin pala pois...
Kuten putosi muistakin ständeistä, kun sahasin ylimääräiset pois. Pientä parturointia roudausmukavuuden nimissä.

Sen sijaan trenarilla on luovuttanut mm. Taman, Premierin ja Yamahan ständiä. Ainut täysin ehjä yhteiskäyttö ständi siellä oli samanlainen Pearlin haikka kuin mulla. Sit se lähti sieltä yhden bändin mukana.

Kyllä ne telineet kestää merkillä kuin merkillä, jos puhutaan kärkimerkeistä. Toisaalta minkä tahansa saa myös rikki väkisin runnomalla. Mä oon itse todistanu vierestä, kun tyyppi vääntää hampaat irvessä ruuvia muka auki, ja väärään suuntaan tietysti. Jotkut vaan ei hahmota miten päin on auki ja miten päin kiinni.
HCW
25.03.2005 13:47:41
Pearlin halpa hardware on paskaa.

Kuten minkä tahansa merkin halpa hardware.
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
Limbus
25.03.2005 15:44:02

Eikös Pearl justiinsa pamauttannut tiskiin jonkun suht uuden hw:...? Joku BC-2000...? Vai elänkö menneisyydessä... :)
Triskal
25.03.2005 18:33:51

Kakstonniset on Pearlin parasta sarjaa tällä hetkellä. Pearlin kotisivuilta löytyy jotain, mutta minusta ainakin parhaiten pääsee jyvälle kun marssii lähimmän Pearlia myyvän musaliikkeen ovesta sisään ja pyytää Pearlin viimeisintä esitettä.

Pearlilla on tällä hetkellä kolmea sarjaa hardwarea; 100, 1000 ja 2000. 100-sarja on vissiin ainoa, jossa ei ole portaatonta tilttiä nivelissä.
vapauskauppias
25.03.2005 23:59:22
En ymmärrä tätä kaikkea Pearl vastaisuutta. Itselläni on lähes kaikki telineet Pearlia eikä minulla ole ollut niiden kanssa mitään ongelmia. Olisiko se sitten sellainen juttu, että Pearlin vanhat metalliosat ovat täyttä * ja Pearl on ottanut niistä ajoista opikseen. En tiedä. On minulla noin pari vuotta (tai reilu, en muista) ollut Pearlin kamaa ja kun on toiminut niin hyvin niin olen sittemmin ostanut lisää Pearlia, mutta aikahan sen kertoo, miten Pearl oikeasti kestää. Saattaa käydä huonosti hw:ni kanssa tai sitten ei. Kerron sitten 20 vuoden päästä, miten on käynyt. ;) No mutta tottahan se on, että kun olen reilu pari vuotta soittanut Pearlin hw:n kanssa, ettei minulla ole paljon sanottavaa noiden kestävyydestä. Jos ne lahoaa ajan myötä sen näkee vasta paljon myöhemmin. Rakastan kuitenkin Pearlin unilock systeemiä symbaalitelineissä ja tähän mennessä kaikki on toiminut täydellisesti.
Oletko jo tuotteistettu?
dictatorsh*t
26.03.2005 00:06:36
Munla on joitain Pearlin 80-luvun ständejä ja ne jos jotkin on rautaa! Ne ovat kyllä eri kestäviksi ja toimiviksi todettu, ettei mnulla ainakaan ole kauhean montaa pahaa sanaa sanottavaksi Pearlin waresta.
Ei pas*aa ollenkaan, tykkään ma.
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)