Uus levy on kuulemma valmis. |
MV 24.03.2005 16:42:57 | |
---|
Täytyy sanoa, että vaikka en bändin tuotantoon ole lainkaan perehtynyt niin odotan silti ruisrockin keikkaa ihan helvetisti! 2003 mentiin kaverin kanssa ihan sokkona ihmettelemään ja keikkahan oli pirun kova... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Kassu 24.03.2005 18:38:39 | |
---|
Täytyy sanoa, että vaikka en bändin tuotantoon ole lainkaan perehtynyt niin odotan silti ruisrockin keikkaa ihan helvetisti! 2003 mentiin kaverin kanssa ihan sokkona ihmettelemään ja keikkahan oli pirun kova... Nii! Itse diggailen helvetisti, tunnen matskuakin melko hyvin. Varsinkin uudempaa diggailen kovasti. Nyt tänä vuonna rukiissa pääsee näkemään, ennen en ole nähnytkään. |
carlos 24.03.2005 21:04:10 | |
---|
Itse tutustuin tähän bändiin suht omituisella tavalla. Vuosia sitten kaverini oli ostanut High Visibilityn, ja hän soitatti sitä minulle. Eipä se kuitenkaan iskenyt yhtään.... Sitten joskus myöhemmin anttilassa jotain alekoreja kattelin, ja sieltä pisti sama levy silmiin. Ostin sen, vaikken siitä tykännyt. Kotona sitten kuuntelin levyä, ja totesin sen olevan täyttä paskaa ensimmäistä biisiä lukuunottamatta, ja sitten se levy joutuikin muiden CD:iden joukkoon telineeseen... Kului vuosi, kunnes muistin, että mullahan oli se joku hellacopters. Ja eikun levy soimaan. Tällä kertaa totesin levyn olevan huippuluokkaa, ja siitä lähtien se on ollut yksi lempilevyistäni. Muutkin Hellacoptersin levyt ovat todella hyviä. Joten todella innolla odotan ruisrockin keikkaa, ikinä en oo sitä livenä nähny. I can't hide but I can run for miles |
MV 24.03.2005 23:20:15 | |
---|
Itse tutustuin tähän bändiin suht omituisella tavalla. Vuosia sitten kaverini oli ostanut High Visibilityn, ja hän soitatti sitä minulle. Eipä se kuitenkaan iskenyt yhtään.... Sitten joskus myöhemmin anttilassa jotain alekoreja kattelin, ja sieltä pisti sama levy silmiin. Ostin sen, vaikken siitä tykännyt. Kotona sitten kuuntelin levyä, ja totesin sen olevan täyttä paskaa ensimmäistä biisiä lukuunottamatta, ja sitten se levy joutuikin muiden CD:iden joukkoon telineeseen... Kului vuosi, kunnes muistin, että mullahan oli se joku hellacopters. Ja eikun levy soimaan. Tällä kertaa totesin levyn olevan huippuluokkaa, ja siitä lähtien se on ollut yksi lempilevyistäni. Muutkin Hellacoptersin levyt ovat todella hyviä. Joten todella innolla odotan ruisrockin keikkaa, ikinä en oo sitä livenä nähny. Voin sanoa että on syytäkin jos meno yltyy yhtä hurjaksi kuin 2003...Jengi surffasi ihan holtittomasti ja heitteli lastuja ja pulloja, ties mitä ja koko ajan ruiskittiin vettä yleisöön! Kaverin kanssakin ihan huumassa pompittiin vaikkei musasta mitään tiedettykkään:) Niin ja yhen biisin taisi käydä vielä flaming sideburnsin vokalisti vetämässä jos oikein muistan? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
napander 25.03.2005 04:44:49 | |
---|
Niin ja yhen biisin taisi käydä vielä flaming sideburnsin vokalisti vetämässä jos oikein muistan? Joo käväshän se Eetu siellä vetäsemässä biisin. Tais olla sama juttu myös 2001 ruisrockissa ellen väärin muista, mutta kuitenkin toi 2003 ruisrockin keikka oli todella mahtava ja meininki oli aivan älytön, kuten kaikilla muillakin coptersien keikoilla tähän mennessä. |
tillotson 25.03.2005 13:44:04 | |
---|
Eduardo lauloi Search and destroyn, kakkosrivissä olin katsomassa ja välillä turvallaan maassa.. Ei kiitos |
aivokuolio 25.03.2005 20:57:11 | |
---|
Eduardo lauloi Search and destroyn Samana tapahtui edellisenä päivänä Oulun keikalla, jotain Copterit kommentoivat sanalla "perfect". 2001 Ruississa Fleimari-Eetu lauloi Hellacoptersin keikalla Psyched out & furiousin, jota Fleimarit myös coveroi Hellari/Fleimari-splitti-EP:llä. mustan huoneen testi. |