Fuzzy Boner 18.03.2005 10:48:03 | |
---|
Voisin kyllä vierailla Sansan laulajan bäckstagella. Eli siis Sansan Olet kirjoittanut keskusteluun 7400 kirjoitusta |
käsi 18.03.2005 13:01:26 | |
---|
remun (sillä oli joku bändi jonka nimeä en muista) The kent (olin roudarina niille kun ne oli vaasan jäähallilla keikalla) Peer gynt (olin roudarina) sub urban tribe (olin roudarinana) maarit hurmerinta vai mikä lie oli ( roudaus homma taas) mirsadeh (kaverin serkku soittaa bändissä, pääsin käymään kaverin mukana bäkkärillä) klamydia (joku kännihuruinen keikka ja jotenkin eksyin taakse) ja kaippa noita muitakin on ollut jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
sivupersoona 18.03.2005 15:04:19 | |
---|
Herra E. N Ken Enkään those who can't, teach. Those who can't teach, teach gym. |
Volle 24.03.2005 12:28:57 | |
---|
Sen kerran, kun oli oikein päksteitsi, oli tarjolla lihapiirakkaa ja limua sekä väsynyt meininki. Mimmeistä, huumeista, seksistä, viinasta, ja rokkenrollista ei - ikävä kyllä - ollut tietoakaan. Mihin voi valittaa? Nam. |
Mikael 24.03.2005 13:06:16 | |
---|
Sillonku viel oli rav. Backstage siinä Tavastian yläkerrassa ni mä olin siellä yhtenään. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
jussiohman 24.03.2005 13:54:49 | |
---|
En kenenkään. Enkä vieraile. Keski-ikäinen Liettualainen heteromies |
Mä olin Ryan Parryn backstagella. Ette usko mimmosia naisia sillä oli. Useimmilla oli neljä raajaakin! Dillon, you son of a bitch! |
juhajuha 24.03.2005 14:14:16 | |
---|
Svedupellet: Weeping Willows ja The Hives Mikä on kun ei ahrista? |
Jani The Rock 24.03.2005 15:39:42 | |
---|
En kenenkään. Enkä vieraile. Oikein. Ja pitäskö bändin vielä keikankin jälkeen viihdyttää sitä yleisöään. Siinä vaiheessa kun lavalta on päässyt pois niin ainakin olen itte aina niin pirun tattis, että takahuoneeseen pyrkijä vois saada nyrkin ottaansa. Tottakai mä tajuan, että etenkin miespuoliset muusikot viihdyttävät mielellään naispuolisia yleisön edustajia backstagella, mutta onko sinne pyrkiminen ja pääseminen sitten noin niinkuin yleisesti olevinaan joku itseisarvo. Mä en edes kehtaisi mennä sinne. Mun puolestani esiintyjä saa olla keikan jälkeen rauhassa. The road never ends for me, kid. |
Ukko 24.03.2005 20:08:13 | |
---|
Salaperäinen Backstage, kaikki sinne haluavat, mutta onko kukaan sinne ikinä päätynyt!? Mun paktakella : |
carlos 24.03.2005 21:10:53 (muokattu 24.03.2005 21:11:37) | |
---|
Kirkan backstagella oon ollut, vahingossa. Let me explain. Joskus ~7 vuotta sitten, kun olin Himoksella lautailemassa, niin asuin Himoshotellissa siskoni ja serkkujeni kanssa. Siinä sitten illalla rupes väkeä tulemaan hotelliin hieman enemmän ja menin kattelemaan, että mikä on meininki. Enpä tiennyt, että mikä hotellin ovista johtaa mihinkin, joten menin vaan jostain ovesta sisään. Kuului jotain puhetta ja ääni oli varsin tuttu. Harmikseni joku isohko järkäle tuli ystävällisesti kertomaan, että oon eksyny väärään paikkaan... Näin kuitenkin vilauksen Kirkasta, ja samalla paljastui tuon tutun äänen salaisuus. Olin silloin n.10v. I can't hide but I can run for miles |
Margarita 29.03.2005 03:54:00 | |
---|
Siinä vaiheessa kun lavalta on päässyt pois niin ainakin olen itte aina niin pirun tattis, että takahuoneeseen pyrkijä vois saada nyrkin ottaansa. (...) Mun puolestani esiintyjä saa olla keikan jälkeen rauhassa. Mä oon muuten miettinyt tuota keikan-jälkeen-rättinä-olemis -ilmiötä. Esiintyminen on kirjaimellisesti vähän niin kuin huume. Jos on pitkään soittamatta keikkaa, toleranssi laskee, ja ainakin mä menen sen jälkeen aivan täysin sekaisin. Adrenaliini on liikaa. Ensin on aivan sairaalloisen hyperaktiivisena ja yliemotionaalisena, ja sen jälkeen täysi naatti. Joskus taas on pakko vetää hirveät kännit ennen kuin saa unta. Kun pääsee taas soittamisen rutiiniin, toleranssi kasvaa. Mutta mulla on teoria, että esiintyminen itsessään on osasyy rockmuusikoiden laajaalti levinneeseen päihteiden käyttöön. Mä olin kerran M.A. Nummisen bäkkärillä. Se, jos mikä, on makeeta. |
leijonamieli 29.03.2005 22:42:42 | |
---|
Sahara Hotnights Tuolla backstagella mä olisin halunnu olla=P Ei kai noita backsage kokemuksia o ees olemassa nykyään kun mötley crue ei kierrä enää entiseen malliinn. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Chester 30.03.2005 00:47:18 | |
---|
Mä olin kerran ultimate backstagella. Se oli meijän koulun kevätjuhlan päkstake. Siel oli pari opee ja pari oppilasta. JA arvatkaas mitä! Siel juotiin KOKISTA! KOKISTA KOULUN PÄKSTAKELLA! Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
...And Justice For All 30.03.2005 13:30:50 | |
---|
Mä olin kerran ultimate backstagella. Se oli meijän koulun kevätjuhlan päkstake. Siel oli pari opee ja pari oppilasta. JA arvatkaas mitä! Siel juotiin KOKISTA! KOKISTA KOULUN PÄKSTAKELLA! Reilua, meidän koulun backstagella ei saanut juoda mitään!! *tuntee elämän menneen hukkaan* Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
scorpions 04.04.2005 12:21:09 | |
---|
Sen kerran, kun oli oikein päksteitsi, oli tarjolla lihapiirakkaa ja limua sekä väsynyt meininki. Mimmeistä, huumeista, seksistä, viinasta, ja rokkenrollista ei - ikävä kyllä - ollut tietoakaan. Mihin voi valittaa? sen kerran kun minä olen sinne eksynyt on siellä ollut ilmasta viinaa, miehiä ja pirun hyvä meiniki. (sitä paitsi siellä oli myös lihapiirakoita! ) "There is a light that never goes off" (F-86)
P.s. jos omistat massoittain ylimääräisiä plektroja voit lahjoittaa niitä minulle!! Olen hämmästyttävän taitava kadottamaan niitä!! |
Puolalainen Cowboy 05.04.2005 02:16:06 | |
---|
Neljän ruusun backstagella olin ja näin vielä Ilkka Alangon alasti. Varsinaista rock-glamouria. Huhhuh Ei puolalainen cowboy-nainen kakkua saa. |
Tupuna 05.04.2005 09:05:54 | |
---|
Neljän ruusun backstagella olin ja näin vielä Ilkka Alangon alasti. Varsinaista rock-glamouria. Huhhuh No mutta mäpäs oon nähnyt Olli Lindholmin munasillaan. Oonko nyt voittaja? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jonte 05.04.2005 09:09:50 | |
---|
Salaperäinen Backstage, kaikki sinne haluavat, mutta onko kukaan sinne ikinä päätynyt!? Hurriganes 1975. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Mikael 05.04.2005 10:05:52 | |
---|
No mutta mäpäs oon nähnyt Olli Lindholmin munasillaan. Oonko nyt voittaja? Äläpä kerro enempää... Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |