Ihmepoika 23.03.2005 19:57:42 | |
---|
Kiinnostuin Staggin kiinalaisista Paiste 802 -chinani haljettua jokin aika sitten. Löytyisikö kokemuksia nimenomaan Staggin chinoista; muutakin siis, kuin "no ne on kaikki ihan erilaisia, hyvä löytyy varmasti"? Ovatko kovinkin raakoja? Katsastin jo läpi enimmät kirjoitukset Staggeista. Kiits! :) Jos et muuta voi, derivoi. |
Tama (Royal Star) 23.03.2005 20:01:30 | |
---|
myös stagg faqin? mikä ihmeen zildjian.....? |
moderndrummer88 23.03.2005 20:35:58 | |
---|
kannanpa korteni kekoon ties kuinka monennessa stagg keskustelussa. elikkä, kaverilla on dh:n 18" en tykkää kovin paljoa saa takoa kirjaimellisesti olan takaa että se ääni syttyy ja soundi on hieman öö... mikäköhän ois hyvä termi no sanotaanko että muovinen. Tärbä-tärbä-kosh |
Niskamies 23.03.2005 20:46:32 | |
---|
Äänitin tässä alkuviikosta bändiä jonka rumpalilla oli Staggin 16" traditional china. Se oli hyvä vehje, kuulostaa juuri siltä kuin chinan kuuluu kuulostaa. Todella kolkko ja röpelöinen saundi, diggasin kympillä. Kaukana Paisteen kliinisyydestä. 18" Traditional china tulee kotio heti kun siihen siunaantuu rahaa. Meitsi on meshissä. |
Magetsu 23.03.2005 21:13:07 (muokattu 23.03.2005 21:37:59) | |
---|
Jees, itseltäni löytyy Staggin 14" traditional china ja soundi on mielyttänyt useammankin korvaa. Jos tahtoo pelliltä "roskaista piiska"-soundia, niin tuo on ihan omiaan siihen (tsekkaa toi mun musanäte, pistin siihen pari lyhyttä pätkää ;) Stäx-sovellutuksissa myös soundaa hjyvälle. Niin, jos etsit "musikaalisempaa" kiinaa, niin sitten voit skipata suoraan staggien yli... Späng ' Läng |
Pacifig 24.03.2005 01:36:57 | |
---|
Kyllä mä Zildjianin fx orientaliin panostaisin. Aika helmi! Laittaiskohan kamat myyntiin... |
moderndrummer88 24.03.2005 09:30:35 | |
---|
Jees, itseltäni löytyy Staggin 14" traditional china ja soundi on mielyttänyt useammankin korvaa. Jos tahtoo pelliltä "roskaista piiska"-soundia, niin tuo on ihan omiaan siihen (tsekkaa toi mun musanäte, pistin siihen pari lyhyttä pätkää ;) Stäx-sovellutuksissa myös soundaa hjyvälle. Niin, jos etsit "musikaalisempaa" kiinaa, niin sitten voit skipata suoraan staggien yli... staggin trditionaleja olen testaillut kanssa, ne on ihan mukavia, ääni lähentelee jo omaa wuhania. ihan hyviä pelejä nuo ovat kai, kestävyydestä en sitten osaa sanoa juuta enkä jaata Tärbä-tärbä-kosh |
Terok 24.03.2005 11:43:24 | |
---|
Traditionel sarjaa suosittelen itsekkin, löytyy 14" ja 16" setistä ja kumpaankin olen tyytyväinen, varsinkin juuri tuo 14" on loistava. Komppikiinoiksi sitten jotain muuta... |
Mulla on Saggin T-CH 14" China ja on 35e chinaks ihan perkeleen hyvä. Soundi on tosi hyvä tohon hintaluokkaan, ei häviä yhtään kalliimmille sarjoille, ainoa vika on että reikä ei ole ihan keskellä symbaalia, vähän toispuoleinen painopiste. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla vitusti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
Safga 24.03.2005 15:46:05 | |
---|
Oon ite huomannut ku itellä oli stagg dh 12'' china ja meni rikki ja myin pois sen, sen jälkeen ostin uuden mut vittu mikä paska soundi edelliseen verrattuna. Ei sitä uutta samaa chinaa voinut edes soittaa. Mut nyt se toimii tosi hyvin toisen splashin kanssa. Nuohan ovat hand made et senpä takia noin suuri ero. Pastilli?? |
Magetsu 24.03.2005 15:52:52 | |
---|
kestävyydestä en sitten osaa sanoa juuta enkä jaata Tuotahan soittaa helposti aika lujaa ja se ei todellakaan tartte isoa lyöntiä saavuttaaksen maximi volyymin. mutta ihmeen hyvin on kampe kestäny kaikki iskut (kopkop). Huonopuolihan noissa ohuissa pelleissä on, kun niitä soittaa kokoajan yhteenkohtaan niin pelti hieman sujuu, eikä näinollen voi enää vaihtaa asentoa, kun se muljahtaa aina siihen samaan. Späng ' Läng |
Ihmepoika 24.03.2005 16:58:48 | |
---|
Kiitoksia. Stagg-FAQ:n katsoin läpi luonnollisesti ensimmäisenä, mutta sieltä ei juttua juuri chinoista juuri ollut. Voiko siis yhteenvetona sanoa Staggin chinojen olevan soundiltaan raakoja ja likaisia, vai onko kyseessä ollut taas niiden yksilöllisyys? Jos et muuta voi, derivoi. |
Terok 24.03.2005 17:51:43 | |
---|
Tuosta ohuudesta voi olla vaan hyöyä kestävyyden kannalta, oma 16" china kaatui (itseasiassa aika monestikin...) ja reunasta lähti palanen pois mutta kun pikkasen hioin niin ei ole näkynyt mitään ongelmaa koska on niin taipuisa pelti, järeämpi olisi varmasti vaan jatkanut lohkeilemista. |
miän vain 24.03.2005 19:57:51 | |
---|
Voiko siis yhteenvetona sanoa Staggin chinojen olevan soundiltaan raakoja ja likaisia, vai onko kyseessä ollut taas niiden yksilöllisyys? Melkeinpä joo. Raakoja, likaisia ja kylmiä. Enimmäkseen. Wuhanit ja made in wuhanit ovat taas likaisia ja lämpimiä. Tykkään niistä enemmän, siksi. Been banging my head against the wall for so long - think I might have knocked something loose
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut |
Nolte 24.03.2005 20:42:23 | |
---|
Melkeinpä joo. Raakoja, likaisia ja kylmiä. Enimmäkseen. Wuhanit ja made in wuhanit ovat taas likaisia ja lämpimiä. Tykkään niistä enemmän, siksi. Hienosti erottelit Wuhanin ja Made In Wuhanin. Hyvä. Viittaan äskettäin käytyyn Wuhan-keskusteluun. :D Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
ToMi88 24.03.2005 22:16:32 (muokattu 24.03.2005 22:16:57) | |
---|
Hitto kun ois ylimäärästä, niin ostasin staggilta tuon 14" traditionalin ja wuhanilta 16" kiinan.. |
moderndrummer88 25.03.2005 11:21:22 (muokattu 25.03.2005 11:56:05) | |
---|
Hienosti erottelit Wuhanin ja Made In Wuhanin. Hyvä. Viittaan äskettäin käytyyn Wuhan-keskusteluun. :D siis mikä ero noilla on? kummat parempia? kummat aitoja wuhaneita?? edittiä: tuollahan näyttäiskin olevan jotain keskustelua, minun wuhanin on siis sen perusteella ihan aito wuhani Tärbä-tärbä-kosh |
Bacchus 25.03.2005 14:06:24 (muokattu 25.03.2005 14:16:20) | |
---|
----------------- - |