Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Norther
1 2 3 4 5 6
luopio
23.03.2005 21:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi Northerin piisi melko poppia...vaikka ihan hyvää sellaista.
 
löytyykö jostai netistä?
 
se "special child"
fmcruelty
23.03.2005 21:59:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy:
 
www.norther.net
 
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
luopio
23.03.2005 22:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältähän tuo kuullosti, mutta en nyt vielä kauheen popiksi sanois. Laulaakohan Lindroos nuo kliinitkin?
 
se "special child"
Dr.El
23.03.2005 22:23:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältähän tuo kuullosti, mutta en nyt vielä kauheen popiksi sanois. Laulaakohan Lindroos nuo kliinitkin?
 
No en nyt kyllä tarkottanutkaan ihan poppia mutta se nyt on hauska vertaus kuva nykymaailmassa missä lähes kaikki bändit ajautuu entistä kaupallisempaa kamaa tekemään.
Mutta totesin jo että hyvä piisi oli.
 
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
Deathrace King
23.03.2005 22:29:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hemmetin hyvä biisi! Pitää vissiin ostaa tuo EP.
 
Let's Thrash!!!
daSmack
23.03.2005 22:58:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi puhtaat laulaa Kride. Vitun hyvä biisi!!!!!
 
MV
23.03.2005 23:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohan toi aika vitun kova kyllä...Kertosäe on hyvä ja soolosta tykkäsin myös! Kyllä tolla Lindroossilla on jotenkin niin hyvä ääni että perkele! Ainut mikä biisissä vähän harmitti olivat nuo puhtaat laulut, ei oikein sopinut tohon...
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
luopio
23.03.2005 23:37:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en nyt kyllä tarkottanutkaan ihan poppia mutta se nyt on hauska vertaus kuva nykymaailmassa missä lähes kaikki bändit ajautuu entistä kaupallisempaa kamaa tekemään.
Mutta totesin jo että hyvä piisi oli.

 
Ahaa, now I got the point.. Juu, mutta eipä nuo kliinit laulut nyt vielä hirveetä yleisön kosiskelua olekaan, mutta tuskin sitäkään tarkotit. Niin hyvä biisihän tuo on... Yllättävän hyvin se toinenki kitaristi laulaa...
 
se "special child"
Dr.El
23.03.2005 23:42:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahaa, now I got the point.. Juu, mutta eipä nuo kliinit laulut nyt vielä hirveetä yleisön kosiskelua olekaan, mutta tuskin sitäkään tarkotit. Niin hyvä biisihän tuo on... Yllättävän hyvin se toinenki kitaristi laulaa...
 
Minä taas en oikeen tykänny siitä puhtaasta laulusta...oli jotenki elottoman kuulosta.
 
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
Lord of the strings
23.03.2005 23:51:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norther on ihan hyvä bändi, mitä nyt olen muutamia biisejä kuullut.
 
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Jokunen
24.03.2005 09:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ihan kelpo biisi tuo Day Zero! Tuon biisin perusteella jotain uuttakin tullu Northerin musiikkiin. Puhtaasta laulusta tulee mieleen Dark Tranquillity. Uskoisin silti, että Day Zero ei ole seuraavan levyn parhaimmistoa ainakaan miulle. Toivon ainakin, että tulossa on myös rankempia biisejä..
 
HA!
Ragorn
24.03.2005 15:21:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran kuuntelin tuon Day Zeron ja kyllähän se toimi, ep ostetaan varmasti.
Niin kuin skebaa sanoi että kyllä se Lindroos on aika perkeleen kova laulamaan.
Nyt kun laulamisesta puhutaan niin nuo puhtaat vokaalit..
En tiedä, pitää totutella...
 
Mutta nyt lähden mökille...
 
Hemmetti kun en näe tänään Northeria Nosturissa...
 
Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
daSmack
25.03.2005 20:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norther on ihan hyvä bändi, mitä nyt olen muutamia biisejä kuullut.
 
Kannattaa kuunnella lisää, niillä on todella monia hyviä biisejä.
 
Ragorn
28.03.2005 17:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa kuunnella lisää, niillä on todella monia hyviä biisejä.
 
Joo, seuraavan kerran kun se tulee meille niin sidon se tuoliin jesarilla ja laitan Northeria soimaan. :)
 
Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
Defrayer
28.03.2005 20:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin parin kuuntelun jälkeen varsin menevä biisi. Kickass-kertsi.
 
"This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16.
daSmack
29.03.2005 22:47:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todellakin kick ass!!!
Huomenna EP kauppoihin
viddu et oon venannu!!!
 
luopio
20.04.2005 21:52:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heheh, en nyt ikinä oo northerin sanotuksia kauheen fiksuina pitäny mut tossa solution 7:ssä ne kyntää maata ja pahasti, muuten kyllä hyvää menoa.
 
Wie bitte?
MV
20.04.2005 21:58:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heheh, en nyt ikinä oo northerin sanotuksia kauheen fiksuina pitäny mut tossa solution 7:ssä ne kyntää maata ja pahasti, muuten kyllä hyvää menoa.
 
Luulen että tämän kaltaisessa musassa noihin sanoitusten tekemiseen on käytetty yhtä kauan aikaa kuin krapulapaskan vääntämiseen...Ja tämä ei ole mikään provo todellakaan. Norther on kova ja ihan paskan maku mitä ne laulaa...Ainakin mulle:)
 
Ja ohan Aleksi Laihokin sanonut että ei ole paskaakaan kiinnostunut sanojen tekemisestä...
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
luopio
20.04.2005 22:11:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulen että tämän kaltaisessa musassa noihin sanoitusten tekemiseen on käytetty yhtä kauan aikaa kuin krapulapaskan vääntämiseen...Ja tämä ei ole mikään provo todellakaan. Norther on kova ja ihan paskan maku mitä ne laulaa...Ainakin mulle:)
 
Ja ohan Aleksi Laihokin sanonut että ei ole paskaakaan kiinnostunut sanojen tekemisestä...

 
Ohan se joo noinki, mutta jopa niitten ekan levyn teiniangstissa oli enemmän munaa ku nois uusissa. Ja niinhän tuo Laiho on sanonu, mut eipä mun mielestä kyl kauheen älykästä kuvaa muusikosta anna, jos ei viitti lyriikoihin yhtää panostaa:) Ja sikshä toi bodomi ei niitä sanotuksiaan ees levyissä paljoo julkassu ku ne oli niin onnettomia, ite vissii viel kertoivat.
 
Wie bitte?
Deathrace King
21.04.2005 13:43:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Day Zero tosiaankin Ep:n tykkibiisi, muut keskinkertaisia tai siitä huonompia "välityön" makuisia tekeleitä. Toivotaan täyspitkälle reilua parannusta.
 
30.4 Dark M, Lpr: Sightless, Chaos Creation, Lähete M1, Down Under
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «