Aihe: 7-kieliseen tallahumpparia
1 2
Incarnation
21.03.2005 19:42:24
Jos meinaat matalammalle kuin H mennä niin DM PAF7.
paffi toimis cleanillakin mukavasti (jos kerta vain tallassa mikki) Maksaa sen 100e

Bassotaajuuksia varten mulla on tuo Warwick, että tuskin B:n alle on tarvetta lähteä toikkaroimaan.
Rest in peace Dime
Niskamies
23.03.2005 23:40:17
Olen tuota EMG 81-7:aa vakavasti harkinnut ja tuo lopullinen hinta voi ostopäätöksen ratkaista. Ostopaikkana olisi siis www.guitarpartsdepot.com hinta on $101 ja postikuluista ei hajua.
Paljonkohan mahtaa tulla postikuluja ja tullimaksuja tuohon päälle?

$101 = 76,28 €
Tähän vielä 22% ALV niin hinnaksi tulee 93€.

Muista tulli, joka on 3,5%, ja alv maksetaan myös tullista. Ja sitten postikulut, luultavasti parikymppiä.
Meitsi on meshissä.
Incarnation
23.03.2005 23:58:53
...ja alv maksetaan myös tullista.

ALV kahteen kertaan... eh?
Rest in peace Dime
Niskamies
24.03.2005 00:01:27 (muokattu 24.03.2005 00:02:29)
ALV kahteen kertaan... eh?

Kyllä, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, näin se on.

Joku sanoi täällä ettei rahdeista joutuisi maksamaan alv:ia. Itse jouduin kun paketti tuli viime viikolla jenkeistä. Tiedä siitä sitten.

EDIT: ota myös huomioon että tossa saattaa tulla joku käsittelymaksu tullissa. Mun paketissa se oli muistaakseni n. 12 euroa. Ei välttämättä tulekkaan niin halvaksi. Ei kannata tilata jenkeistä jos ei ole todella tietoinen kaikista kuluista.
Meitsi on meshissä.
Incarnation
24.03.2005 00:05:29
Kyllä, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, näin se on.

Joku sanoi täällä ettei rahdeista joutuisi maksamaan alv:ia. Itse jouduin kun paketti tuli viime viikolla jenkeistä. Tiedä siitä sitten.

EDIT: ota myös huomioon että tossa saattaa tulla joku käsittelymaksu tullissa. Mun paketissa se oli muistaakseni n. 12 euroa. Ei välttämättä tulekkaan niin halvaksi. Ei kannata tilata jenkeistä jos ei ole todella tietoinen kaikista kuluista.

Joop. Pakon sanelemana tuon tilaisin jos tilaisin, sillä noita mikkejä ei mikään muu kauppa myy kuten aiemmin tässä topicissa on todettu.

Voi olla, että on paras tiedustella noita DiMarzion mikkejä...
Näistä voisikin sitten keskustella vähän enemmän jos kokemuksia löytyy.
Rest in peace Dime
Eläin
24.03.2005 00:47:57 (muokattu 24.03.2005 00:49:56)

Minulla on seiskassa Rio Granden mikit, joihin olen todella tyytyväinen. Tuhdit humbuckerit, joista saa puolittamalla ns. "oikeat" single coil -soundit. http://www.riograndepickups.com/7string.html

Ongelma on, että en tiedä, miten noita saisi Suomesta. :( Itse ostin mikit Amerikanreissulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)