Aihe: a.w.yrjänä
1
mika_89
23.03.2005 19:53:32
mitä mieltä ootte tuon herran sanoituksista? mun mielestä cmx on järkyttävän hyvä bändi ja yks asia mikä tekee sen hyväks on yrjänän sanotukset
nicko rulaa!
Kirjoitus virhe
23.03.2005 21:01:04
En tykkää. Saran jätkät hoitaa mielestäni tyylikkäämmin.
Kitara on kielisoitin.
mika_89
24.03.2005 18:29:48
jep. nyt ostin cloaca maxima ykkösenki. kakkonen on jo plakkarissa. näisä on paljo kuunneltavaa. tuosa sisällä on semmonen lehtiö misä se selittää jokaisesta biisistä jotain. esim. biisistä kuoleman risteyksestä kolme virstaa pohjoiseen ( cloaca maxima 2. en muista misä toisella levyllä se oli ) se sano että sen mielestä niitten paras biisi minkä on levyttäny. aluks ku kuuntelin olin että " täh , miten se tämmöstä voi kehua " sitte yks päivä kuuntelin sen kokonaan. oli pakko kuunnella vielä monesti . se kuulostaa nyt niin hyvältä ettei voi olla .
nicko rulaa!
mikainen
25.03.2005 18:19:40
CMX:n Aurinko-cd:n kun ostin 1993 tuli itselle ensimmäistä kertaa mieleen että miksen itse kirjoittele lauluja suomeksi. Kolahti aika lujaa.
A.W. on tietysti kiinnostunut ja lukee monista asioista joita ihan jokainen kaduntallaaja ei koe omakseen ja se näkyy teksteissäkin. Minua se ei haittaa, mutta joissain tilanteissa sanoitusten raskasmielisyys rasittaa, vaikka niissä taitaa olla pientä itseironiaa mukana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)