Aihe: LAB - When heaven gets dirty
1 2 3 4
OlawiSladen
23.03.2005 13:22:56
Joopa..muuten en niin diggaile ko. bändistä..mutta tämä biisi on kyllä älyttömän hyvä!
"Trust me ~I know what I`m doing..." ~Sledge Hammer Really??? Dangerous chicca #1
qfleax
23.03.2005 13:42:48
Joopa..muuten en niin diggaile ko. bändistä..mutta tämä biisi on kyllä älyttömän hyvä!

Ehkä kantsisi kuitenkin tsekata bändin aiemmat levyt, sillä niiltä löytyy ainakin 10x parempia biisejä kuin toi. Ja se biittöbois on kyllä edellisen levyn ehkä paskin biisi..
Artist
23.03.2005 15:36:08
En diggaa. Enkä digannut LABin edellisestäkään levystä. Sillä ekalla levyllä taisi joku hyvä biisi olla. En ole varma.

Kyse ei kuitenkaan ole siitä, etten pidä tosta LABin uutukaisesta siksi kun se on radiopoppia. Pidän hyvästä popista, oli sitten radioystävällistä tai ei ja oli sitä myyty kuinka paljon tai vähän tahansa. LAB ei tuolla uudella biisillään kuitenkaan onnistu herättämään minussa minkäänlaisia tuntemuksia, se ei ole niin huono, että jaksaisi radion laittaa kiinni, mutta ei silti mitenkään kuunneltava.
lion
23.03.2005 16:17:53
En diggaa. Enkä digannut LABin edellisestäkään levystä. Sillä ekalla levyllä taisi joku hyvä biisi olla. En ole varma.

Kyse ei kuitenkaan ole siitä, etten pidä tosta LABin uutukaisesta siksi kun se on radiopoppia. Pidän hyvästä popista, oli sitten radioystävällistä tai ei ja oli sitä myyty kuinka paljon tai vähän tahansa. LAB ei tuolla uudella biisillään kuitenkaan onnistu herättämään minussa minkäänlaisia tuntemuksia, se ei ole niin huono, että jaksaisi radion laittaa kiinni, mutta ei silti mitenkään kuunneltava.

Kuinka moni muuten omistaa ko. labin uuden levyn, vai haukkuuko jengi sitä vaan sen yhen biisin perusteella?

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Artist
23.03.2005 16:19:56 (muokattu 23.03.2005 16:22:04)
Kuinka moni muuten omistaa ko. labin uuden levyn, vai haukkuuko jengi sitä vaan sen yhen biisin perusteella?

Kuten otsikkokin kertoo, tässä puhutaan LABin uudesta sinkkubiisistä "When Heaven Gets Dirty", eikä suinkaan koko uudesta lätystä.

Uutta levyä en ole kokonaan kuullut, enkä välttämättä halua kuulla, jos sillä ei ole tuota sinkkubiisiä parempaa tarjottavaa.

Edit: levyn nimi siis on Where Heaven Ends
Max-X
23.03.2005 17:25:35
beat the boys on hyvä ja pirteä ralli.
muu kuulemani ei.
ja livenä kerran nähneenä... oli paskaa.
"This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes"
lion
23.03.2005 18:35:23
Kuten otsikkokin kertoo, tässä puhutaan LABin uudesta sinkkubiisistä "When Heaven Gets Dirty", eikä suinkaan koko uudesta lätystä.

Uutta levyä en ole kokonaan kuullut, enkä välttämättä halua kuulla, jos sillä ei ole tuota sinkkubiisiä parempaa tarjottavaa.

Edit: levyn nimi siis on Where Heaven Ends

Lueppas eka postaus uudestaan. Minä nimittäin aloitin koko ketjun ja kyselin myös kokemuksia koko levyn biiseistä..

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Artist
23.03.2005 18:52:02 (muokattu 23.03.2005 18:58:02)
Lueppas eka postaus uudestaan. Minä nimittäin aloitin koko ketjun ja kyselin myös kokemuksia koko levyn biiseistä..

-

Katos perkele, en ole tänään kovin tarkkaavainen. Pahoittelut!

Miksi tämä sitten on otsikoitu biisin nimellä?
Ja kuka tässä on koko albumia haukkunut?
baron
24.03.2005 07:12:46

Pakkohan oli CD käydä ostamassa kun siitä niin vaihtelevia mieliteitä, täytyisikö vielä kuunnellakin?
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
Tympee Huttunen
24.03.2005 07:37:00
LAB on periaatteessa liiankin hyvä ja ammattitaitoinen eikä kukaan tunnukaan kiistävän sitä toimivana yhtyeenä. Suurta osaa ärsyttää vaan sen kaupallisuus. Kaikki on viimeisen päälle mietittyä Anan siipiä myöten ja muutenkin yhtyeellä on tälläinen vientivaltin leima otsassa.

Garbage-vaikutteet ovat levyjen mukana varisseet miltei kokonaan pois.
Bobana
24.03.2005 07:57:07
LAB on periaatteessa liiankin hyvä ja ammattitaitoinen eikä kukaan tunnukaan kiistävän sitä toimivana yhtyeenä. Suurta osaa ärsyttää vaan sen kaupallisuus. Kaikki on viimeisen päälle mietittyä Anan siipiä myöten ja muutenkin yhtyeellä on tälläinen vientivaltin leima otsassa.

Kummaa rutinaa tuo musiikin kaupallisuus.
Siis täytyyhän musiikin täyttää tiettyjä ehtoja upotakseen kansaan sillä niinkuin varmaan selvää on että 99.5% suomalaisista eivät ole muusikoita jotka ymmärtävät tai luulevat ymmärtävänsä musiikin taiteellisen puolen.

On se aika absurdia että siellä kämpillä/kellarissa väännetään hiki otsassa biisejä niinsanotusti mukamas oikein ja irtisanoudutaan kaupallisuudesta. Sitten ihmetellään miksei kansa tykkää ja samalla haikaillaan sen menestyksen perään. Kyllä useimpien bändien täytyy näissä hommissa kulkea kompromissien viitoittamaa keskilinjaa, sillä vain harvat pystyvät/saavat toteuttaa omaa linjaansa.

Niin, ja kaikilta niiltä jotka mollaavat bändejä väittäen niitä kaupallisiksi, niin haluaisin kuulla selityksen ja perustelut mikä mielestänne sitten EI ole kaupallista...
baron
24.03.2005 08:52:21

Niin, ja kaikilta niiltä jotka mollaavat bändejä väittäen niitä kaupallisiksi, niin haluaisin kuulla selityksen ja perustelut mikä mielestänne sitten EI ole kaupallista...

LAB diskasi ekan version tuottajan ja taustat, kun heidän mielestään oli liian "kaupallista" eikä enää LAB:in näköistä.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
samulijp
24.03.2005 09:53:26
Yleensä kun joku haukutaan ihan paskaksi maanrakoon, on tiedossa ihan hyvää poppia.

Tää on ihme juttu ja oon aina ihmetellyt. Mun mielestä 90% mainstream musasta on hyvin tehtyä ja hyvää musiikkia. Olis voinut jättää 80-luvun briteille sen "fanit kaikkoaa kun underground bändistä tulee tunnettu" asenteen. Tänään on muutenkin kaikkien huulella tää "tuotettu" juttu. Heti kun musaa viilataan vähän enemmän niin että se kuullostaa kaikinpuolin herkullisen hyvälle, on se liian tuotettua. Siis onko musa liian hyvää, pitääkö virheitä ja rosoja kuulua, hä?
Looking for Leslie.
Pluto
24.03.2005 10:10:16

No, sanotaan nyt vaikka näin:

Mulla ei ole mitään ns. kaupallista musiikkia vastaan. Perkele, mähän kuuntelen Gimmeliäkin välillä (off-topic: niiden laulu kuulostaa levyllä paljon paremmalta kuin Nylon Beatin tai TikTakin, vaikka oliskin kuinka autotunetettu).

LABissa mua ihan alusta asti jäi ärsyttämään se Garbage-kopiointi ja seksillä vihjailu. Vaikka myönnetään, nyt se Garbage-vaihe on kai jäänyt jo taakse. Ylipäätään vitutti niin paljon nähdä, miten siitä laulajasta oikein yritettiin leipoa jotain seksisymbolia (I´ll arouse you till your numb, se BTB-video, bändikuvat missä HenkkaMaukan "kympillä kolme" -stringit vilahtaa, jne...).

Joku totesi että sehän on ihan hyvin tehtyä ja tuotettua musiikkia. Niin onkin! Mutta kun ihan samalla tavalla hyvin tehtyä ja tuotettua musiikkia tulee niin helvetisti muualtakin. Kaikesta ei jaksa innostua, ja LABin tapauksessa ne sanoitukset ovat lisäksi vielä jostain aivan toisesta maailmasta kuin missä mä elän.

Anteeksi.
Dillon, you son of a bitch!
Jormaz
24.03.2005 13:27:20
Eniten mua ärsyttää se että tästä Anasta yritetään väkisin vääntää jotain ihme seksisymbolia. Puetaan se huorahtavasti ja luullaan että miehet on villinä. En mä pidä sen laulustakaan, ihme voihkimista.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
qfleax
24.03.2005 14:11:04
Mielestäni kaikki on loistavasti jos koko imago ja muu tulee bändin puolelta. Esim. LAB on pistänyt kovasti paukkuja tuohon. Mm. keikoilla valojen värisävyt on tietyt tarkasti muuhun värinkäyttöön sopivat. Jos tälläiseen jaksaa itse bändi paneutua niin aivan mahtavaa, sillä se on loistavaa lisää musiikin ympärille sillä näin saadaan keikkakokemuksesta vieläkin parempi.

Jos imago taas on tehtailtu niin, ok, ei haittaisi jos se osattaisiin tehdä läpinäkymättömästi mutta kun tahtoo vaan erottua selkeesti ja häiritä niin mahdottoman paljon. Eli jos homma toimii niin sama se kuka sen suunnittelee, mutta se pitää sitten vaan mennä alkuperäisen taiteen ehdoilla.

Seksi on iloinen asia.
aikavaikea
24.03.2005 14:29:47
Eniten mua ärsyttää se että tästä Anasta yritetään väkisin vääntää jotain ihme seksisymbolia. Puetaan se huorahtavasti ja luullaan että miehet on villinä. En mä pidä sen laulustakaan, ihme voihkimista.

Kuin niin väkisin? Mä ainakin olen ihan villinä!! Biiseistä ei oo niin väliä juu.
Aina kun joku, joka ei kuulu Monty Python -ryhmään, ilmoittaa tekevänsä jotain täysin erilaista, poistan varmistimen aseestani. - Jorma Jortikka
JCM
25.03.2005 15:03:05

Mä en välitä pätkääkään jos jostain keulakuvasta tehdään joku halvatun seksisymboli. Mun suhtautumista siihen musiikkiin se ei muuta pätkääkään. Pakko on kuitenkin myöntää, että ihan hyvältä se Ana näyttää, ainaski mun silmään.

Ja tuosta musiikista, siis kyllähän tämä pesee suurimman osan suomipo(o)p bändeistä kirkkaasti. Paljon mieluummin mää LABia radiosta kuuntelen, kuin vaikkapa Apulantaa, HIMiä, Uniklubia, ja monia muita suomalaisia viritelmiä. Ei niistä sen enempää.

Mulle tuo LAB ei oo lainkaan paha, mutta en silti osta levyä kun ei kuitenkaan oo se mun juttu musaltaan. Saas nähdä mitä tuleman pitää.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
lion
25.03.2005 21:10:19
Mä en välitä pätkääkään jos jostain keulakuvasta tehdään joku halvatun seksisymboli. Mun suhtautumista siihen musiikkiin se ei muuta pätkääkään. Pakko on kuitenkin myöntää, että ihan hyvältä se Ana näyttää, ainaski mun silmään.

Ja tuosta musiikista, siis kyllähän tämä pesee suurimman osan suomipo(o)p bändeistä kirkkaasti. Paljon mieluummin mää LABia radiosta kuuntelen, kuin vaikkapa Apulantaa, HIMiä, Uniklubia, ja monia muita suomalaisia viritelmiä. Ei niistä sen enempää.

Mulle tuo LAB ei oo lainkaan paha, mutta en silti osta levyä kun ei kuitenkaan oo se mun juttu musaltaan. Saas nähdä mitä tuleman pitää.

Onks apulanta ja him sun mielestä oikeesti viritelmiä? Ei ne kyllä ihan purkalla kasassa pysy...

- Li'oN
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)