5) Myyn marsustäckin ja ostan jonkun uuden vahvarin, joka hyvien rokkien ja bluesien lisäksi yltää metalliin ilman lisäpolkusimia. Varmaan siis 3 kanavaa olis pop ja jaettu EQ. Ehdotuksia? Tää vaihtoehto 5 on kyl siinä mielessä hankala, notta pitää huolella ja hartaudella testailla. Jubilee voi olla vaikee hankkii takasin, jos sen menee myymään... Elä hukkaa Jubileeta. Jos mahdollista, kokeile Kochin pedaltonea. Mulla on itsellä semmoinen Marsun 2555 Jubileen edessä, ja kyllä tarvittaessa jyrisee. Olen ollut muutenkin Pedaltoneen tyytyväinen, se taipuu aika moneen. Omana pikku spesialiteettina siinä on 0.5W pääteaste, joka tuo tarvittaessa rokkiin ihan oman soundin. Oikeastaan kyse on siis täysputkivahvistimesta. Mulla ei nyt ole laittaa soundiklippejä ahtojunttasäröistä, mutta semmoisia kevyempiä soundeja olen tapaillut narulle, jos jotakuta kiinnostaa. Noita voi kuunnella tuolla minun kotisivuilla, jotka vast'silleen avasin. Edit: Lisäsin tuonne mun kotisivuille yhden Les Paulilla väännetyn klipin, jossa on hiukan raskaammat soundit. |