Maisteri 26.03.2003 18:21:56 | |
---|
Olen ostanut vähän kalliimmat tulpat, tuntuvat hyviltä korvissa ja on helppo pestäkkin. Samoja tulppia olen käyttänyt jo useamman vuoden :) EAR:in joulukuuset, eikö? |
funkylord 26.03.2003 23:13:27 | |
---|
Joku saksofonisti kertoi muistaakseni, että em. luujohtoisuudesta johtuen korvatulppia on hankala käyttää fonia soittaessa, koska oma foni tulee niin lujaa luuston johtamana - onko joukossa fonisteja, pitääkö paikkansa? Minä veikkaan että foni ei oo ainut jossa sama ongelma voi esiintyä esim. vois kuvitella että klarinetilla olisi myös (jos soitetaan kovaa) Alituiseen värähtelevä suukappale on kiinni hampaissa (suurimalla osalla soittajista) niin siksi tuo luujohtuisuus, mutta enpä tiijjä vaikuttaako korvatulppien käyttämiseen. itse joskus bändi treeneissä käytän jopa kuusitulppia. PORKKANA! |
Pahisguy 27.03.2003 11:40:35 | |
---|
No sielläpä siellä. Ja juuri siinä parin metrin päässä vasemmasta kajarista. Pikkuhiljaa vähenee toi tinnitus, hyvä merkki! Se on vaan saatana kun menee nukkumaan niin ei omia ajatuksiaan kuule. Joo, mää meen vasta tänälauantaina, jos pääsen... Onko muilla semmonen ilmiö että korva tottuu äänenpaineeseen? Esim treeneissä kuulostaa alkuun että soitetaan lujaa, mutta kohta kuulostaa ihan normaaliin puheääneen varrattavalta, ei paljoa sen kovemmalta. Sitte treenien jälkeen kuulostaa kaikki jonkuaikaa hiljasemmalta, mutta kohta palautuu normaaliksi. Sama myös toisinpäin, yöllä kun kahtoo telkkaria ja yrittää olla hiljaa, niin kokoajan pitää laittaa TV.tä pienemmälle, kun se kuulostaa olevan turhan lujalla. Samoin musiikkia kuunnellessa. Onko tuo normaalia ja onko muilla sama homma?
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka."
Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
Onko muilla semmonen ilmiö että korva tottuu äänenpaineeseen? Tuttu juttu. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
Sleeper 27.03.2003 12:33:06 | |
---|
(vastaus otsikkoon) Soi. Kuulokkeiden kanssa harjoittelu V-ampilla on vaarallista. Sitä kun ei huomaakaan kuinka äkkiä se volyymi nousee vaaralliselle tasolle. "No gain, no pain" |
coffeemaker 27.03.2003 22:56:21 | |
---|
EAR:in joulukuuset, eikö? Hui, joo, joulukuuset ovat :)
'I am too lazy to live and too afraid to die' |
wiljo 27.03.2003 23:11:28 | |
---|
Onko muilla semmonen ilmiö että korva tottuu äänenpaineeseen? Kyllä vain. Get to ORGASM Get to ORGASM karada tokase Just like death
Get to ORGASM Get to ORGASM fukaku tsuki-sase Just like death |