Aihe: Huonot merkit?
1 2 3 4 5
Sir Härö
23.03.2005 14:39:52
Kerropa lisää. Itse en ole huonoon Yamahaan vielä törmännyt.

Ainakin ne 200 euron jamaha kitarat saa laittaa polttopuiksi. Tai ainakin ne joita olen kokeillut.
Mutta mulla oli hetken aikaa käytössä joku Yamahan helvetin iso hybridi-combo.
Se oli sellanen jossa oli kitaralle ja bassolle erikseen kanavat.
Sen säröpuoli oli aika perseestä, mut cleani oli oikeasti cleania!
Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii! Pastilli?
Sir Härö
23.03.2005 14:43:07
Kyllähän se mun kaveri pääsee alkuun sillä HB:llä

Mäkin pääsin kunnes kokeilin erästä toista kitaraa. HB:n kitarat on oikeasti täyttä P***AA!
Siihen 168€uroon ei tartte laittaa kuin 100€ lisää niin saa jo ihan oikean kitaran, eikä mitään lastulevylelua.
Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii! Pastilli?
aniks
23.03.2005 14:45:46 (muokattu 23.03.2005 17:38:20)
Fenderin parhaimmistoa.
Eräs tuttuni, joka työskentelee putkivahvareitten parissa, sai käsiinsä vähäksi aikaa Keith Richardsin vanhan kiertue-Bassmanin.
Puhui että oli jumalattoman hyvä vahvari, tosin siinä kunnossakin että sitä oli käytetty.
Vahvari kuulemma jatkoi matkaa jonnekkin sen jälkeen.
Aivan varma en tarinan todenperäsyydestä ole mutta monikin taho siitä on puhunut.

Eikös nuo Bassmannit ole basso vahvistimia, mutta parempia kitara vahvistimia.
Fender on kovin!
Hohhoijaa
23.03.2005 15:14:43 (muokattu 23.03.2005 15:15:49)
Ja monet kopiot yleisesti ovat huonolaatuisia.

Äläpä viitsi puhua paskaa.

Frontmanitkaan eivät ole huonoja.

Höhö?
Powered by >-)))>
pkangas
23.03.2005 15:18:38

- Epiphonet. (Ne stratocaster kopiot) Huonosti vireessä pysyviä lastulevykitaroita. Toki hintakin on edullinen.

- Peaveyn vanhat bassokombot. Perkele, joka treenikämpästä löytyy semmoinen lojumassa. ;-)

- Calsbron kitaracombot. ( 100 wattiset, 80-luvulta.)

Onhan noita...
riffi-rotta
23.03.2005 15:19:11
Noku niist ei saa säröö!!1 ja kliinithän on sellasille jatzhomppeleille..

No kyllä tasan saa!!! Ei se särön saanti riipu merkistä vaan mallista! Ainakin mun frontmanissa on selkein kirjaimin sellainen "Gain" kanava merkattuna.
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak.
StJerky
23.03.2005 15:27:26
- Peaveyn vanhat bassokombot. Perkele, joka treenikämpästä löytyy semmoinen lojumassa. ;-)

Joissa lukee TNT? Nehän ovat maan suola ;-)
tunkki
23.03.2005 15:36:40

Calsbron kitaracombot. ( 100 wattiset, 80-luvulta.

Kyllä, kamalia surinalaatikoita. Yyyh. Eikä ne tuon firman bassokamatkaan kovin kummoisia olleet.
-Strapping young lad-
DeWilde
23.03.2005 15:58:27
No kyllä tasan saa!!! Ei se särön saanti riipu merkistä vaan mallista! Ainakin mun frontmanissa on selkein kirjaimin sellainen "Gain" kanava merkattuna.

Tässä varmaan tarkoitettiin joitakin Fenderin putkipelejä, eikä trankkuja.
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Shagrion
23.03.2005 16:09:44

no ensimmäisenä tulee mieleen kitaroista perinteiset: Harley Bentonit, Squier ja Fender koska kahta fenkkua lukuunottamatta noi merkit on vaan ollu mulle pettymyksiä. eivät istu käteen, soundit ei minua miellytä ja ei myöskään muotoilu joita yleensä näissä kitaroissa käytetään, tosin kyllähän HB:kin tekee hevikirveitä mutta ne ovat täysiä ritsoja.
Christians to ashes, angels to dust
Distortion
23.03.2005 16:11:55
Äläpä viitsi puhua paskaa.

Luepas uudestaan. Sanoin siis että:
Monet kopiot ovat huonoja yleisesti.
Eli monet, ei kaikki.
Onhan monia loistavia kopiomerkkejä, kuten Tokai.
Ja onhan Marshallkin Fenderiltä alunperin matkittu. :)
Montte
23.03.2005 16:45:10
eivät istu käteen, soundit ei minua miellytä ja ei myöskään MUOTOILU joita yleensä näissä kitaroissa käytetään, tosin kyllähän HB:kin tekee hevikirveitä mutta ne ovat täysiä ritsoja.

Kyllä vaan mun squier strato on tismalleen samoilla mitoilla tehty kuin joku jenkkistrato
McNulty
23.03.2005 17:04:53
En sano että nämä olisivat absoluuttista skeidaa koska tiedän joukossa olevan hyviäkin laitteita... vaan tämä on tällainen "Ed Roman"-luettelo laitteista joista en diggaillut ja joita en mielelläni rävellä enempää.

- Tokain korealaiset AST ja ATE-sarjaset
- Halvat Tokai Love Rockit (Korea)
- Squier Affinityt
- Line6 combot ja nubigat
- Line6 4-sarjaset modellerit
- Marshall MG ja AVT combot ja nupit
- Arion efektispedut
- Harley Benton (KAIKKI)
- Pulttikaulaiset Les Paul, SG, Explorer, Flying V jne. malliset kitarat
- En diggaile myöskään sitä että Deanilla ei ole maahantuontia, ja sekin aikaisempi maahantuonti oli täyttä skeidaa. Saanut edes kunnon malleja... rahani menevät siis Saksaan.

Jatkan listaa kunhan tulee vastaan muistorikkaita hetkiä matkan varrelta...

- Jaa niin, meinas unohtua... Gibsonin varaosien hinnoittelu!!! Historic kaularaudan suojalevy Into-Luthmanilla vain 40e =)
konehes
23.03.2005 18:42:21
- Epiphonet. (Ne stratocaster kopiot) Huonosti vireessä pysyviä lastulevykitaroita. Toki hintakin on edullinen.

Ainakin minun yksilöni pitää vireen todella hyvin. Ihan kelpo kitara.
JOO100
23.03.2005 18:56:44
Falcon-merkkiset kitarat. Tai ainakin mitä minulla on kokemusta. Kutsuin sitä kakkosneloseksi.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Strutsi
23.03.2005 19:13:34 (muokattu 23.03.2005 19:14:01)
Fenderin vahvistimilla ei oo kunnon säröjä, no voisihan siitä saada parempaakin speduilla, mutta en ole viitsinyt ostaa/kokeilla.
Ensimmäinen kitarani oli YAMAHA CN-10.
Talla ei pidemmän päälle pitänyt virettä, mikit: no jaa..., Lukkopalat kuluivat pyöreiksi, kampi huonon muotoinen.
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Shagrion
23.03.2005 19:55:42 (muokattu 23.03.2005 19:55:59)

Kyllä vaan mun squier strato on tismalleen samoilla mitoilla tehty kuin joku jenkkistrato
eine kaikki kitarat ole samanlaisia! olen soittanut lähemmäs sadalla fenderillä ja parista olen tykännyt. kitarat on kuitenki yksilöitä.
Christians to ashes, angels to dust
riffi-rotta
23.03.2005 20:03:07
Tässä varmaan tarkoitettiin joitakin Fenderin putkipelejä, eikä trankkuja.

no niin siinä tapauksessa:). mut saahan niihinki säröpedaalit väliin jos siitä on kiinni.
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak.
xulu
23.03.2005 20:49:48

Falcon-merkkiset kitarat. Tai ainakin mitä minulla on kokemusta. Kutsuin sitä kakkosneloseksi.

Poltin omani. Marshallin valvestatea paskempaa säröä en ole vielä löytänyt.
Should I Wake Before I Bake?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)