Bacchus 22.03.2005 18:02:06 | |
---|
tässä topikissa ei ole pitkään aikaan puhuttu mitään IN:stä tai tekniikasta, vaan jauhettu pashkaa, en mie muute Tuntuu että nykyään kaikissa topikeissa täällä jauhetaan pelkkää paskaa! Jotenkin tuntuu siltä, että palstan taso on laskenut kävijämäärän nousun myötä, ja tuntuu myös siltä että uusien kävijöiden keski-ikä ei päätä huimaa. Ei millään hyvällä. - |
dictatorsh*t 22.03.2005 18:15:06 | |
---|
Jotenkin tuntuu siltä, että palstan taso on laskenut kävijämäärän nousun myötä, ja tuntuu myös siltä että uusien kävijöiden keski-ikä ei päätä huimaa. Ei millään hyvällä. Jea, samaa olen huomannut. Ja varmaan yksikään NIISTÄ ole lukenut keskustelun sääntöjä. Vähän tuntuu siltä. Harmillista kyllä. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
ToMi88 22.03.2005 18:41:36 | |
---|
Miksi täällä haukutaan topiikin aloittajan musamakua.. Kaikki tykkää eri musiikista. Ei kaikki voi tykätä samasta. Ja ei, en tykkää itekkään Impaled Nazarenestä, mutta ei sen takia tarvitse sitä paskaksi sanoa. Kaveri kysyi neuvoja ei vittuilua.... Ja itse asiaan. Paljon vaan treeniä, itsekin alkanut nuita bläst juttuja harjottelee viimeaikoina.. |
Ruoste 22.03.2005 19:38:02 | |
---|
Miksi täällä haukutaan topiikin aloittajan musamakua.. Kaikki tykkää eri musiikista. Ei kaikki voi tykätä samasta. Ja ei, en tykkää itekkään Impaled Nazarenestä, mutta ei sen takia tarvitse sitä paskaksi sanoa. Kaveri kysyi neuvoja ei vittuilua.... Niin just, alkaa vituttaa muiden puolesta kun jos joku alottaa jonkun keskustelun jostain pändistä niin heti saa vittuilua niiltä ketkä ei tykkää siitä pändistä. Jos ei tykkää pändistä niin ei tarvi tulla mussuttamaan mitään paskaa. Ei ole olemassa vain yhtä hyvää pändiä tai musiikkityyliä. (no tää oli offtopic mut oli vaan pakko sanoa, nyt puhukaa asiaa jos puhutte) I Like It When The Red Water Comes Out... |
drumstick hero 22.03.2005 19:43:00 | |
---|
Kyl se niitten rumpali jaksaa. :D |
mika_89 23.03.2005 09:40:03 | |
---|
jaahas. siis meinaatko, että joey osaa ainoastaan niitä komppeja soittaa? ei näin...... kukas osaa sitten soittaa larsen komppeja:P? en meinaa että joey ainoastaan osaisi niitä soittaa mutta joku kaveri MELKEEN parin vuojen kokemuksella kuulostaa huvittavalta... eikö sinustakin ? onhan slipknotin biiseisä jotain komppeja jota kyllä osaa mutta pääosin kyllä aika vaikeita. ainaki mun mielestä nicko rulaa! |
ToMi88 23.03.2005 19:15:25 | |
---|
Niin just, alkaa vituttaa muiden puolesta kun jos joku alottaa jonkun keskustelun jostain pändistä niin heti saa vittuilua niiltä ketkä ei tykkää siitä pändistä. Jos ei tykkää pändistä niin ei tarvi tulla mussuttamaan mitään paskaa. Ei ole olemassa vain yhtä hyvää pändiä tai musiikkityyliä. Niimpä! koitappa saada muutkin se tajuamaan.. |
nyt sitten piti oikein ladata kyseinen biisi. omasta mielestäni biisi täyttä paskaa alusta loppuun, käsittämätöntä, että tälläistä joku jaksaa tehdä, vaikka onkin huumorilla tehty (onhan??). mutta mun mielipidehän ei ketään kiinnosta. mutta tosiaan, tuolla nopeudella tuota jaksa kukaan hakata, jos on rento kuin rautakanki. helvetinmoinen harjoittelu, niin kaipa tuohon pääsee, kunhan muistaa pitää paikat rentona. enpä ole itse koittanut, mutta tuskin pystyn tuolla tempolla pysymään taimissa kovinkaan pitkään. toisaalta, mulle ei se nopeus ole pääsasia (vaikka mukavahan sitä ois osata nopeastikkin soittaa:). mikä ihmeen zildjian.....? |
kattila 23.03.2005 20:09:28 (muokattu 23.03.2005 20:09:53) | |
---|
tuolla nopeudella tuota jaksa kukaan hakata, jos on rento kuin rautakanki. helvetinmoinen harjoittelu, niin kaipa tuohon pääsee, kunhan muistaa pitää paikat rentona. enpä ole itse koittanut, mutta tuskin pystyn tuolla tempolla pysymään taimissa kovinkaan pitkään. toisaalta, mulle ei se nopeus ole pääsasia (vaikka mukavahan sitä ois osata nopeastikkin soittaa:). Turha varmaan Mardukkia tai Dark Funeralia ehdottelemaan. ;) Dust to dust |
Tasmaani 23.03.2005 22:46:18 | |
---|
mutta tosiaan, tuolla nopeudella tuota jaksa kukaan hakata, jos on rento kuin rautakanki. Ja ko. biisi on sitte nopee? :D |
hybrid 23.03.2005 23:43:42 | |
---|
Ja ko. biisi on sitte nopee? :D Tätä mäkin ihmettelen. Kyl tuollaiseen tempoon pitäis kenen tahansa pystyä, vaikkei koskaan olisi soittanut Blast/grind/whatever beattia. |
asa 24.03.2005 02:41:03 (muokattu 24.03.2005 02:42:42) | |
---|
Ihme venkoilua. Sehän nyt on sanomattakin selvää ettei treenaamatta pysty tollaisiin suorituksiin. Kuka teistä jaksaa 10 000m juoksun harjoittelematta? Käsi ylös rohkeasti. Kokeilkaapa Nileä tai Angel Corpsea, niin johan rupee hyytymään. UP THE IRONS! |
Viceroy 24.03.2005 09:14:45 | |
---|
Turha varmaan Mardukkia tai Dark Funeralia ehdottelemaan. ;) Sekä Marduk, Dark Funeral että Impaled Nazarene on Tuska-festareiden tiimoilta tullut nähtyä, ja tuossa järjestyksessä nakuttivat myös rumpupatterit. Tarkoitan siis bändien rumpaleiden tekniikkaa ja kuntoa. Suurimman vaikutuksen teki Mardukin rumpali, joka jyysti mielestäni täyden kympin arvoisesti. Dark Funeralin tuotantoa en juuri tunne, mutta tempot olivat kyllä melko katossa heilläkin. Impukat taas - vaikka kuinka bändiä diggailisinkin (ja vaikka bändin rumpali uusimmalla levyllä briljeeraakin) - veti useimmat biisit jotenkin laiskanlaisesti. Luttinen pelasti kyllä omalla panoksellaan aika paljon. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Tama (Royal Star) 24.03.2005 09:39:08 | |
---|
Tätä mäkin ihmettelen. Kyl tuollaiseen tempoon pitäis kenen tahansa pystyä, vaikkei koskaan olisi soittanut Blast/grind/whatever beattia. kyllähän sun pitäisi osata halkaista atomi, vaikket edes tiedä, mikä se on. mikä ihmeen zildjian.....? |
.tx7Qut3. 09.06.2005 01:52:47 | |
---|
Harvoin kommentoin muusikoiden.netin keskustelupalstoille yhtään mitään, mutta tämä topic iski niin pahasti silmään että. Surku, kun näin alas keskustelun taso vajoaa ja miten mikään kirjoitus ei liity millään tavalla aloitekysymykseen. vastaus kysyjälle: Treenaa. Ensin hitaasti ja vähitellen nopeuttaen. Äläkä kysy miten joku voi olla niin nopea tai hyvä tai muuta vastaavaa, koska siihen ei ole muuta poppaskonstia/vastausta, kun harjoittelu. 39156 |