Jaws 23.03.2005 11:35:49 | |
---|
Millainen tuo olisi sellaiseen kotikäyttöön? Suosittelisitteko muita samassa hintaluokassa? Ja eikös tuossa ole kaiku? |
Kitarisoija. 23.03.2005 12:11:51 | |
---|
mä ainakin soittelen aina treeneissä tollasen läpi. Meinaa kylä siellä tehot loppua, mutta kotisoittoon on varmasti hyvä peli. Soundeja löytyy, ainakin mun mielestä, ihan tarpeeks ja on vielä ihan hyvän kuulosiakin. Kyllä tollanen bandiitti on ihan kelpo peli! varsinkin kotiin. |
JOO100 23.03.2005 12:22:21 | |
---|
Juu, on se ihan kelpo peli. Miulla ei ainakaan tehot lopu kesken ku kotona soittelen. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Billsner 23.03.2005 12:37:23 | |
---|
Peavey Banditissa on kyllä hinta/laatusuhde kohillaan. mä ainakin soittelen aina treeneissä tollasen läpi. Meinaa kylä siellä tehot loppua, mutta kotisoittoon on varmasti hyvä peli. Ei kyllä mulla reeneissä loppuneet tehot kesken. Ei niitä keskiä saa kokonaan ottaa pois :) Suljetun lisäkaapin kanssa soundiin saa vielä lisää "munaa". Kotisoittoon tuo on ehkä vähän liian iso. Mitä järkeä ostaa 80W trankkucomboa kotisoittoon kun pienemmälläkin pärjää? Tosin jos jossain vaiheessa aikoo bändihommia harrastaa niin ei siitä haittaakaan ole. Lisättäköön vielä että Peavey studio pro taitaa muuten olla sama vehje mutta siinä on vähemmän tehoja ja se on hieman halvempi. Kannattaa myös testata Laneyn Tf-sarjaa sekä Hughes & Kettnerin trankkucombot (warp7 ja edition blue ainakin). Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa. |
Kampuzzjeah! 23.03.2005 12:49:45 | |
---|
|
Billsner 23.03.2005 12:57:09 | |
---|
studio prossa on vain erimerkkinen elementti. banditissa 12 Sheffield™ 1230 -kaiutin studio prossa 12 super-duty Blue Marvel® -kaiutin Onneksi laitoin tuon "taitaa"-sanan tuohon mun vastaukseen :) Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa. |
Tympee Huttunen 23.03.2005 15:33:15 | |
---|
Bandit oli mullakin treeneissä käytössä ja kyllä ääntä riitti. Ohitin suoraan etuasteen ja vedin V-amp pron pääteasteeseen. |
metallica89 23.03.2005 16:36:20 | |
---|
Helposti riittää ääni treenikäyttöön. Ei tartte aina soittaa ihan täysillä. Helposti kuuluu rumpujen altaki vaikka volyymi ois vasta puolessa välissä. Kotikäyttöön ehkä turhan tehokas, riippuu tietysti vanhemmista että kuinka pienestä ne tulee valittamaan.... |
Distortion 23.03.2005 16:41:13 | |
---|
Bandit on kyllä erittäin hyvä vahvari kotisoittoon ja myös treeneihin. Ei tosta tehojen pitäisi loppua. Ja suljetulla lisäkaapilla soundin saisi jo mahtavaksi. Osta ihmeessä. |
Super-Jari 23.03.2005 16:41:16 | |
---|
Hyvä soundinen laite. Toimii pienellä volalla paremmin. Menee ainakin mun mielestä aika perseeksi isolla. Kotiin suosittelen myöskin pienempää kampetta. Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
RHirvela 23.03.2005 16:54:42 | |
---|
Ainakin mulla toiminu sekä treeni- että kotikäytössä aivan hyvin. Voxin Tonelab SE:n oon vetäny suoraan pääteasteeseen. volat on ollu aina treeneissä alle puolenvälin. puolenvälin volumeilla alkaa jo tulemaan noottia liian kovasta volasta. Baarikeikoilla ei puhettakaan että ois uskaltanu puoleenväliin nostaa. Niin ja rokkia tosiaan soitetaan. #mulla_on_gas_eli_oon_salet... eiku |
JOO100 23.03.2005 17:58:05 | |
---|
Ainut mikä on huonoa, niin ainakin tässä minun vahvarissa se oma särö on aika perseestä. Pedaalin kanssa paljon parempi. En tiedä onko tässä sit joku vika ;) Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Super-Jari 23.03.2005 17:59:18 | |
---|
Ainut mikä on huonoa, niin ainakin tässä minun vahvarissa se oma särö on aika perseestä. Pedaalin kanssa paljon parempi. En tiedä onko tässä sit joku vika ;) Riippuu varmaan ihan mistä pidät. Mun mielestä banditin särö on tosi hyvä. Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
JOO100 23.03.2005 18:00:41 | |
---|
Juu, voihan se tietysti olla, että nää mun mikit on paskat. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Juu, voihan se tietysti olla, että nää mun mikit on paskat. Juu, ei taida tuossa olla valmiina kovin heevyt mikit. Vissiin. Mutu. Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
metallica89 26.03.2005 09:41:22 | |
---|
Joo mikeilla näyttää olevan aika suuri vaikutus säröön. Koulussa meillä on tokain love rock ja toi bandit vahvistin ja särö on paljon parempi kuin minulla vaikka minulla on sama vahvari. |
Distortion 26.03.2005 12:15:05 | |
---|
Joo mikeilla näyttää olevan aika suuri vaikutus säröön. Koulussa meillä on tokain love rock ja toi bandit vahvistin ja särö on paljon parempi kuin minulla vaikka minulla on sama vahvari. Meillä on koulussa Peavey Studio Pro, tietääkseni melkein sama Banditin kanssa? Koulun squiereilla soitettuna soundi on aivan järkyttävän huono, johtuen squiereiden mikeistä. Mutta heti kun kantaa oman kepin niin alkaa soundi paraneen kummasti. Mikit vaikuttaa helkkarin paljon Banditin soudiin. |