Aihe: Kosma : Vasten seinää
1
Demostudio
13.02.2005 23:15:12
Bändin nimi: Kosma
Kappaleen nimi: Vasten seinää

URL: http://koti.mbnet.fi/oph/kosma/biisit/Kosma_Vastenseinaa.mp3 (Mp3)

Uutta ja hieman menevämpää rokkia popilla.
Uudet sivut myös auki osoitteessa http://kosmasta.se8.org
Primus Donut
14.02.2005 15:36:11

Mielenkiintoista. Toimivaa. Veikeää. Menevää. Vaihtelevaa. Hallittua. Jatkakaa samaa rataa.
Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide. - Archibald Cruet
drummerolli
21.02.2005 13:10:40 (muokattu 21.02.2005 14:00:16)

Kiitos tuosta mukavasta kommentista! Liseekin suap palauttaa.

Olli
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain!
emppuwillbe
21.02.2005 15:45:24
miten te saitte Putron laulamaan teidän biisiin?
Vittumainen havainto aamulla: Olet nähnyt unta suklaavanukkaan syömisestä. Herätessäsi huomaat, että perseessäsi on lusikka.
drummerolli
21.02.2005 17:10:53

miten te saitte Putron laulamaan teidän biisiin?

Aika helposti. Kavereita kun ollaan. Hoho.
drummerolli
23.03.2005 12:47:42

Kommenttia vielä? Soundeista, biisistä...
paristo
23.03.2005 18:12:12
täähän on hyvä, tykkäsin paljon.. kitara soundit olivat vaan pikkusen tukkoiset, muuten sounditkin kohdillaan... miksauskin varsin onnistunut.!!11

laulaja kuulostaa enemmän Putrolta ku Samuli itse..
Selvästi pidemmälle..
Mikaelo
24.03.2005 12:39:29

Voisin hyvin kuvitella että Ylex soittaisi tätä.
Ää!
D_Steele
24.03.2005 22:05:02

Hyvää meininkiähän tuossa oli. Kitarasoundiin pitäisi mielestäni ehkä pikkuisen munaa saada lisää. Muuten tykkäsin.
"Tässähän alkaa pikkuhiljaa nousta hätäpaskat otsalle" -Sexhundrasextiosex bändimme ekan keikan bäkkärillä ------ Kuunteleppas mainiota hevimusiikkia
Sleeper
28.03.2005 18:24:22
Mukavan viimeisteltyä ja aika virheetöntä soittoa. Töks-loppu, mutta hyvä tästä vielä tulee.
Just stains on the canvas
Dr.Groove
28.03.2005 19:34:41

Tosi hyvä, persoonallinen biisi, jossa soitto tarkkaa, soundit juuri sopivat biisin fiilikseen, sanat iskevät ja melodia kunnossa. Sovitus on myös mielenkiintoinen, tarkemmin sanottuna tosi hyvä.
Parasta biisissä on kuitenkin se energia, mikä siitä tunkee kuulijan takaraivoon.

Laulaja ottaa biisin haltuunsa hyvin ja tulkitsee biisin hyvin. Laulajan ääni on tosi hyvä tähän biisiin. Kitaroiden soundit ovat todella maukkaat.

Ainoa häiritsevä seikka on laulun soundin miksaus. Laulu tuntuu clippaavan (esim 1:29) ja tuo soundi tekee laulun soundin ohueksi. Onko tässä haettu karheutta ja ilmaa, mutta ammuttu yli? Tämä laulun äänitys tai miksaus pudottaa muutoin lähes kympin arvoisesta suorituksesta paljon, harmi.

Kohdassa 0:55 on myös pieni matalaksi jäänyt sävel muutoin erittäin hyvin lauletussa ja tulkitussa biisissä.

Jos tässä on suomi-rockin tulevaisuus niin hyvin menee ! ;-)
Miten kitaristin saa soittamaan hitaammin? Anna hänelle biisin nuotit ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt