Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 516 17 18 19 2036 37 38 39 40
Ragorn
23.03.2005 14:32:33
Norther voisi tulla Tuskaan..
Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
MV
23.03.2005 15:15:37
Norther voisi tulla Tuskaan..

Yhdyn tähän! Heittävät aika harvakseltaan keikkaa ja eipä luulis maltaita maksavankaan...Eikä edes ollut viime vuonna;)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
aku.miettinen
23.03.2005 15:18:23
Joo ei kiitos, noita kurabändejä on jo tarpeeksi.
Lapis
23.03.2005 16:14:57
En mä oo mikään fani mutta lähen silti. Onhan se kovin munakasta musaa.

No mä jo ajattelin...
luopio
23.03.2005 16:34:23
Yhdyn tähän! Heittävät aika harvakseltaan keikkaa ja eipä luulis maltaita maksavankaan...Eikä edes ollut viime vuonna;)

Muuten kyllä mutta alkaa sitten näyttää tämä tuskan esiintyjälista köyhän miehen versiolta saunasta... Nytkin jo teräsbetoni, Amoral ja sentenced tulee 2x ens kesänä.., viimeinen noista ei kyllä ole pahitteeksikaan...
se "special child"
Ben_D
23.03.2005 17:43:21

Muuten kyllä mutta alkaa sitten näyttää tämä tuskan esiintyjälista köyhän miehen versiolta saunasta...

Suhteellisen kapeakatseinen kommentti. Katsoppas Tuskan esiintyjäkaartia uudestaan ja huomaat, että sieltä tulee metallia eri muodoissaan aika laajalta rintamalta.
rc
23.03.2005 19:57:14
Voisin tähän mennä sanomaan kerettiläisen kommentin: Tuska on huomattavasti kovempi festari kuin Sauna tänä vuonna. Tuskassa on paljon erilaisia, ja kovia esiintyjiä - ja joitakin muita kuin isoja bändejä + pieniä bändejä joita on kaikkialla muuallakin. Tuskan lauantaina tulee kiire, jos haluan nähdä kaikki bändit mitkä mieli tekisi.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
luopio
23.03.2005 20:58:51
Suhteellisen kapeakatseinen kommentti. Katsoppas Tuskan esiintyjäkaartia uudestaan ja huomaat, että sieltä tulee metallia eri muodoissaan aika laajalta rintamalta.

Onhan se, monipuolisuus ja tarjonnan määrä sekä mielenkiintoiset kohteet, kaikki Tuskassa. Taitaakin olla näin että Tuska myy edellä mainituilla kun taas Sauna tiukalla kärkikolmikollaan. Mutta en kyllä mielellään näkis suomen kahdella suurimmalla metallifestarilla kauheen monia samoja bändejä, tosin ymmärrettäväähän tuo on, Sentenced jäähyväiskiertueella, Amoral ja Teräsbetoni nousevia nimiä, mutta sitä Northeria vaikka mielestäni hyvä bändi onkin ei eihkä molemmissa tarvitsisi. Varsinkin kun Saunalla ei näitä "keskitason bändejä niin paljoa tarjolla ole.
se "special child"
Emplate
24.03.2005 12:02:24

Kyllä vaan se varmaan peijooni on ostettava kolmen päivän lippu, kun lauantaina Testament, Dimmu, Rotten Sound, Pain Confessor ja Naglfar ja sunnuntaina sitten CoB, Stam1na, Viikate ja Sentenced. Ja onhan siellä sitten perjantainakin ihan katsastamisen arvoisia yhtyeitä. Kyllä minua ainakin tyydyttää ihan kivasti tuo esiintyjälista. Laaja ja monipuolinen tarjonta.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
fmcruelty
24.03.2005 12:27:31

sunnuntaina sitten CoB, Stam1na, Viikate ja Sentenced

Niin ja ACCEPT. Minkäs liiton hevari unohtaa tällaisen asian mainita? :) Ite matkustelen paikanpäälle juurikin UDOn ja kumppaneiden takia. No tuleehan siinä hyvät lämppärit COB ja SENTENCED kaupanpäälle.
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
Ben_D
24.03.2005 13:04:27

Niin ja ACCEPT. Minkäs liiton hevari unohtaa tällaisen asian mainita?

Ihmettelen ihan samaa. Moni kyselee, mikä toi Accept on.. Kuuluu jokaisen hevimiehen (ja naisen) yleissivistykseen.
18is9
24.03.2005 13:35:31

Ihmettelen ihan samaa. Moni kyselee, mikä toi Accept on.. Kuuluu jokaisen hevimiehen (ja naisen) yleissivistykseen.

Jep, tuntuu että huolimatta kovasta suosiostaan 80-luvulla bändi on nykyjään lähes unohdettu.Aikanaan se paini kovastikin samassa sarjassa kuin Iron Maiden ja kumppanit.

TV Waaars!
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Emplate
26.03.2005 01:01:31 (muokattu 26.03.2005 13:27:08)

Niin ja ACCEPT. Minkäs liiton hevari unohtaa tällaisen asian mainita? :) Ite matkustelen paikanpäälle juurikin UDOn ja kumppaneiden takia. No tuleehan siinä hyvät lämppärit COB ja SENTENCED kaupanpäälle.

Olen toki tietoinen Acceptin olemassaolosta ja heidän sunnuntaisesta esiintymisestään, muutta (voisin varmaan yhtä hyvin ripustaa namaani eteen tikkataulun) itse en kauheammin herrojen musiikista välitä, enkä erityisesti ole menossa heitä katsomaan. Elä tapa.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
BMF
28.03.2005 03:46:29
Ööh.. mietinpä tässä vähän tuota majoituspuolta, eli onko helsingissä joitai edullisia hotelleja siinä lähistöllä missä siten voisi yöpyä? Käsittääkseni rautatieaseman kupeessa siinä 150m päässä olisi joku hotellinjämä (jos on) mutta minkä hintaisia nuo huoneet tulevat sitten olemaan :-/ ja voikohan 2h huoneessen tunkea neljää tyyppiä...? vai pimittävätkö lisämaksua..

Joku joka hotelleissa helsingissä päin on aikaisemmin yöpynyt voipi ehdotella jotain edullista paikkaa.
MV
28.03.2005 11:55:52
Ööh.. mietinpä tässä vähän tuota majoituspuolta, eli onko helsingissä joitai edullisia hotelleja siinä lähistöllä missä siten voisi yöpyä? Käsittääkseni rautatieaseman kupeessa siinä 150m päässä olisi joku hotellinjämä (jos on) mutta minkä hintaisia nuo huoneet tulevat sitten olemaan :-/ ja voikohan 2h huoneessen tunkea neljää tyyppiä...? vai pimittävätkö lisämaksua..

Joku joka hotelleissa helsingissä päin on aikaisemmin yöpynyt voipi ehdotella jotain edullista paikkaa.

Itse majoitun heohostelliin mutta älä kysy missä se on koska en tiedä:) Parin kilometrin päässä kuitenkin keskustasta...kahen hengen yksiö taisi olla 48 €/yö eli ei ollenkaan paha! Ja siinä maksaa vaan se huone eli molemmille kavereille tulee hintaa 24€/yö.
Ben_D
28.03.2005 12:08:58 (muokattu 28.03.2005 12:09:35)

Itse majoitun heohostelliin mutta älä kysy missä se on koska en tiedä:) Parin kilometrin päässä kuitenkin keskustasta...kahen hengen yksiö taisi olla 48 €/yö eli ei ollenkaan paha! Ja siinä maksaa vaan se huone eli molemmille kavereille tulee hintaa 24€/yö.

Joo yleensähän hotellihinnat ilmotetaan koko huoneen hintoina... Mä luulen, että noihin voi mennä heittämällä enemmän kun kaksi ihmistä joten mitä enemmän jengiä sitä halvemmat kustannukset per nokka.
MV
28.03.2005 13:20:05
Joo yleensähän hotellihinnat ilmotetaan koko huoneen hintoina... Mä luulen, että noihin voi mennä heittämällä enemmän kun kaksi ihmistä joten mitä enemmän jengiä sitä halvemmat kustannukset per nokka.

Juu näihä se o...Ite olen menossa kaverin ja tämän tyttöystävän kanssa ja haluavat varmaan olla kahestaan siinä kahen hengen huoneessa;) mutta kaverin isosiskon jätkäkaveri lähtee ehkä myös messiin niin sitten pääsen itsekkin halvemmalla kun ei tarvi yhden hengen huoneesta maksaa mutta ei siinä kumminkaan suuria eroja ole...
Ozzman
28.03.2005 13:24:19
Joo Tuskaan ollaan totta kai menossa, tällä kertaa kylläkin vain lauantaiksi. Testamentin takiahan koko juhliin olen menossa ja Deatchainkin loistava yhtye.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
BMF
29.03.2005 00:40:28 (muokattu 29.03.2005 00:41:41)

cumulucsen hotellihan on ihan siinä rautatieaseman kupeessa ja kun kaverilla on jotain henkilöstöetuja niin saadaan huonekkin paljon halvemmalla. 3hh 65€ yö ja laitetaan kolmeen pekkaan ei mieheen semmonen 21,666667... näin karkeesti ;D.. Lähinnä vaan vituttaa nuo junamatkojen taksat, pelkkä meno tampereelta helsinkiin on jotain 25€ siis noin 150mk aivan törkee hinta prkl.. ei voi tajuta!!

edit. korjailin tekstiä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)