Aihe: M-audio DELTA 1010LT kokemuksia?
1
Juntunen
19.08.2003 17:25:00

Miten pelittää, onko varmatoiminen, miten latenssi, asennuksen helppous?
zmb
06.03.2005 17:32:28
Kyselen samaa, haluisin tietää myös latenssin?
Setti: kannut: Tama Granstar (6 tomilla) pellit: Meinl, Amun ja Byzance, New Sound krässi, Zild. Oriental trash kiina
Juntunen
06.03.2005 17:35:41

Kyselen samaa, haluisin tietää myös latenssin?

Heheh, olenpas tätä jo itse vuoden päivät käyttänyt ja hyvin pelaa. Latenssit on pieniä toimivan ASIO-tuen ansiosta ja moniraitaäänityksetkin ovat onnistuneet moitteettomasti.
Dianin uusi demo purkissa! Kuuntele. Kommentoi. Kiitos.
januszian
06.03.2005 22:13:37

Meikä on hyvin tyytyväinen M-audion asiakas. Kyseinen kortti seisoo koneessa ja kaikenlaista nauhottelua sun muuta kytkentää tapahtuu vähän väliä. :)

Latenssin saa 1 millisekuntiin mutta sillon alkaa tietty poksumaan joten tuo paketissa mainittu 5,6 millisekuntia on varmaan aika kelponen.

Oikein laadukas vehje. Mulla on noissa main outeissa Genelecin 1029A:t ja helvetin puhtaasti soi.

Mitä muuta tosta nyt voi sanoa? :) Tossa on nasta tossa 1010LT:ssä kun 1 ja 2 input on balansoituja tai vaihtoehtosesti mikrofoni etuasteellisia niin saa esim. direct boxista hyvää kamaa sisään. Mä käytän mun Soundcraftin 8 raita mikserin etusia kun kuulemma hilusti parempia ovat ku M-Audio kortissa.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
joelr
07.03.2005 07:58:21
Hyvin on kortti toiminut eikä ole mitään valitettavaa. Tosin minulla kortti on ollut vasta kuukauden verran. Yksi isompi nauhoitussessio on takana ja hommat on pelannut. Latenssitkin saa sinne 2 ms paikkeille, jos käyttää suurempaa näytteenottotaajuutta.
Anonymous-jazz
23.03.2005 14:39:27 (muokattu 23.03.2005 14:41:44)

Mulla on joku ongelma kun ostin itse tämän mopomman mallin tästä eli tämän peruskortin Audiophile 2496:n mutta luulin tosiaan että siinä olisi ollut 2 in-puttia mutta miksi toisesta äänilähteestä ei kuulu mitään ja näin on vain 1 input käytössä ?

M-AUDIO DELTA AUDIOPHILE 2496 PCI card with 2 analogue RCFI/O in 24Bit/96KHz, S/PDIF I/O, Midi In/Out, now includingsoftwarebundle , incl. adaptercable

Eikö tässä tuotekuvauksessa kovin selvästi kerrota että 2 analogista RCFI/O inputtia ?

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … delta_audiophile_2496_prodinfo.html

Jos tästä kortista ei saa ulos kahden äänilähteen inputtia samanaikaisesti niin sitten tämä kortti lähtee myyntiin ja M-AUDIO
Delta Audiophile 192 tai 1010LT tilalle.
Teemujazz
sami_sumea
23.03.2005 16:24:44

Mulla on joku ongelma kun ostin itse tämän mopomman mallin tästä eli tämän peruskortin Audiophile 2496:n mutta luulin tosiaan että siinä olisi ollut 2 in-puttia mutta miksi toisesta äänilähteestä ei kuulu mitään ja näin on vain 1 input käytössä ?

Siis tossa on 2 monoinputtia joka on vähän niinkuin sama asia kuin 1 stereoinput :-)

Eli kuuletko vain yhden monoinputin vai yhden stereoinputin?

(Jos yhden monon niin joko asetuksissa tai kortissa on vikaa).

...
http://www.lumme-tuotanto.com
mooch
24.03.2005 20:05:04
Ei ole ihan moitteettomasti 1010LT mulla pelittänyt. Toinen XLR-sisääntulo poksahti joskus ja siitä alkoi tulemaan pelkkää surinaa.. No, takuuseen meni kuitenkin. Kuitenkin olen ihan tyytyväinen tähän hankintaan, onhan tää jo yli vuoden päivät käytössä ollut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)