waldemarx 20.03.2003 15:04:02 | |
---|
Penniless on mielestäni kotimaan kärkibändejä, mitä mieltä te olette. HeavyMetalMachine |
James Mc Brown 20.03.2003 19:27:55 | |
---|
Kyllähän tuo Nakkilan lahja suomen musiikille varsin hyvin potkii. En tosin ihan hirvittävästi heidän tuotantoaan tunne, mutta se vähä kuulosti kyllä varsin messevältä aika aliarvostettu yhtye. |
zernobyl 20.03.2003 22:48:13 | |
---|
Kyllähän tuo Nakkilan lahja suomen musiikille varsin hyvin potkii. En tosin ihan hirvittävästi heidän tuotantoaan tunne, mutta se vähä kuulosti kyllä varsin messevältä aika aliarvostettu yhtye. Hyvä bändi on. Ja tämä Nakkilahan on tunnetusti koko suomen rock-keskus. :) Täältä tulee Kohtu, joka soittaa huomenna Kankaanpäässä. |
waldemarx 21.03.2003 09:15:09 | |
---|
Ja tämä Nakkilahan on tunnetusti koko suomen rock-keskus. :) Paskan marjat, Nakkila ei oo Suomen rock-keskusta nähnytkään...hehe eivaan omahan on mielipitees, mut oon kyl sitä mieltä et Tampere on Suomen rock-keskus. HeavyMetalMachine |
zernobyl 21.03.2003 10:32:03 | |
---|
Paskan marjat, Nakkila ei oo Suomen rock-keskusta nähnytkään...hehe eivaan omahan on mielipitees, mut oon kyl sitä mieltä et Tampere on Suomen rock-keskus. Saattaa olla. Toi ny oli lähinnä vitsi.. mutta mutta. Tampere on ihan jees
|
kastei 21.03.2003 18:57:56 | |
---|
Muutamia kappaleita olen kys. orkesterilta kuullut ja niistä erottuu edukseen etenkin Beatiful- vai mikä sen nimi nyt olikaan, mut se kuitenkin missä lauletaan " I nearly lost myself to you"... |
waldemarx 22.03.2003 08:10:16 | |
---|
Muutamia kappaleita olen kys. orkesterilta kuullut ja niistä erottuu edukseen etenkin Beatiful- vai mikä sen nimi nyt olikaan, mut se kuitenkin missä lauletaan " I nearly lost myself to you"... Joo Beautiful on huippu....Anola on kyl ihan pirun hyvä levy, sis. helvetin hyviä biisejä kuten Adam's applepie tai Never forget you....äh, miks mä ees kirjotan tällasia, nehän on kaikki hyviä. HeavyMetalMachine |
Bored 26.03.2003 19:59:16 | |
---|
Anola on pirun kova. Uutta levyä odottelen innolla. Eikös bändin nimi ollu ennen "Penniless people from bulgaria" ? |
Eikös bändin nimi ollu ennen "Penniless people from bulgaria" ? Kyllä oli. En tiä onkse Caken(kyseisen bändin eka levy) takakansi ku jätkät näyttää ihan joltain helvetin Popedalta. HeavyMetalMachine |
zernobyl 27.03.2003 11:34:25 | |
---|
Kyllä oli. En tiä onkse Caken(kyseisen bändin eka levy) takakansi ku jätkät näyttää ihan joltain helvetin Popedalta. Meillä taitaa olla noi kaikki levyt. Joku niistä sälleistä ain lähettäny. Hmm. Ne vanhat on kyl aika karui :)
|
tollo 20.04.2003 14:16:52 | |
---|
Penniless on mielestäni kotimaan kärkibändejä, mitä mieltä te olette. Ihan perkeleen kova,kotimaan top kolmosessa . Ulkomailla on ymmäretty varmaan paremmin niitä. Kyllä pöyristyttää miten noin kova bändi on jääny ihan paitsioon..... |
Lähikauppias 21.04.2003 21:30:14 | |
---|
Kyllä. Penniless on ns. "vitun hyvä". |
Cassiel 22.04.2003 16:27:15 (muokattu 22.04.2003 16:38:26) | |
---|
Ding. Jokin kello helähti. Olikos tämä Penniless aiemmin tunnettu nimellä Penniless People of Bulgaria? Siinä tapauksessa ainakin silloin joskus kauan sitten oli aika mielenkiintoinen bändi.. Kiinnostus ei kuitenkaan silloin riittänyt satunnaista kuuntelua pidemmälle ja nyt olin tuon jo unohtanut, pitänee laittaa tuohon tutustumislistalle.. EDIT: typot.. |
Lähikauppias 22.04.2003 16:44:14 (muokattu 22.04.2003 16:44:58) | |
---|
Ding. Jokin kello helähti. Olikos tämä Penniless aiemmin tunnettu nimellä Penniless People of Bulgaria? Siinä tapauksessa ainakin silloin joskus kauan sitten oli aika mielenkiintoinen bändi.. Kyllä vain. Ja on edelleen varsin mielenkiintoinen. Uusi levykin piakkoin tulossa. Tuottajana Jarkko Martikainen. Vaikka eipä YUP:lla / YUP:n musiikkityylillä ole kyllä pienintäkään tekemistä Pennilessin kanssa. EDIT: Niin, ja www.penniless.biz |
Cassiel 24.04.2003 11:55:03 | |
---|
Kyllä vain. Ja on edelleen varsin mielenkiintoinen. Uusi levykin piakkoin tulossa. Tuottajana Jarkko Martikainen. Vaikka eipä YUP:lla / YUP:n musiikkityylillä ole kyllä pienintäkään tekemistä Pennilessin kanssa. EDIT: Niin, ja www.penniless.biz Mikä sitten sai herrat hylkäämään noinkin loistavan nimen? Elämän realiteetit ja lompakon oheneminen kilpaa musiikillisen uran pitenemisen kanssa? (Vrt monikon kolmas pers. people of.. / varsin omakohtainen ja toteava "Penniless" ;) --
Olenhan toki tanssinut pöydillä mutta vanhemmiten lattialla hauskempaa.. |
Lähikauppias 24.04.2003 12:50:25 | |
---|
Mikä sitten sai herrat hylkäämään noinkin loistavan nimen? Vitsi kävi vanhaksi, ja oli kai Bulgariastakin tullut hirveästi negatiivista palautetta (!) |