Ilmeisesti täällä kotosuomessa taitaa tyypitykset olla jääneet vielä aika vähäisiksi, mutta ilmeisesti kyseessä ei voi olla mikään aikan kamala kapistus, kun urautuneet ja joskus aika fanaattisen oloiset PRS-soittajat kehuvat noinkin vuolaasti. Tiedä sitten onko miesten pakko kehua, kun ovat moisen hankkineet, heh.. Mutta varmastikin ihan mielenkiintoinen kepukka, vielä kun olisi vähän nätimpi.. http://209.151.81.189/board/showthread.php?s=&threadid=25556Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
A. Järvinen 27.03.2003 08:28:53 | |
---|
Ei helkkari! Uskoskohan? |
ChangeOfSeasons 27.03.2003 08:52:20 | |
---|
minusta line6 olisi voinut tehdä kitarasta pari eri mallia kun ei juuri tuo malli oikein miellytä silmää. ..and I smile and I'll lurn to pretend... |
Chemo 27.03.2003 09:06:59 | |
---|
minusta line6 olisi voinut tehdä kitarasta pari eri mallia kun ei juuri tuo malli oikein miellytä silmää. Niin tai sitten semmoisen minimaalisen perusrungon, johon voisi sitten kiinnittää lisää erilaisia runkopalikoita sen mukaan, mitä kitaraa kulloinkin mallinnetaan. Noeivais. |
Keppi 27.03.2003 09:46:56 | |
---|
Niin usein vaan on joutunut pettymään, vaikka joku on kehunut maasta taivaaseen jonkun laitteen. kai se on vaan sitä, ett se mikä miellyttää toista, ei välttämättä miellytä muita. Pakko myöntää, ett oon vähän skeptinen ton Variaxin suhteen, mutta enpähän lähde haukkumaan, ennenkuin oon päässy testaamaan. Suhteellisen halpahan toi on?! Mitä sitten lie maksaa, jahka niitä suomeen tulee...vai jokos niitä on jossain? Kyllähän toi nyt ihan tyylikkään näköinen on...ainakin toi musta, mikä oli tossa kuvassa. On niitä toki kauniimpiakin kitaroita, mutt jos toi muuten miellyttäs, niin ilman muuta tollasella vois soitella! Juuup! |
Zarmo 27.03.2003 09:57:52 | |
---|
Mitä sitten lie maksaa, jahka niitä suomeen tulee...vai jokos niitä on jossain?
Into-Luthmanin esitteesä oli, mutten muista hintaa. Ei se kyllä mitenkään järkyttävän kallis ollut. Sadan euron sähkökitarani on ihan hyvä. |
ChangeOfSeasons 27.03.2003 10:02:02 | |
---|
Into-Luthmanin esitteesä oli, mutten muista hintaa. Ei se kyllä mitenkään järkyttävän kallis ollut. thomannilla on 1099 € eli ei se kovin kallis ole
..and I smile and I'll lurn to pretend... |
Fortune 27.03.2003 10:55:19 | |
---|
Itse asiassa kunhan kyhään kotistudiotani kasaan, niin tuommoisen voisi hommata semmoiseksi sessioleluksi. Säästyisi mikittelemästä ja ostelemasta niitä kaikkia Dobroja jne. Sitten kun oikeaa levyä tekee, niin voi vuokrata aidon laitteen, mutta kotidemoiluun ja miksei cover-/humppakeikallekin tuo voisi olla ihan naseva peli. Luthman tuo maahan, elikä ilmeisesti jossain DLX musicissa tjsp. voisi varmaan testata? |
Zammy 27.03.2003 11:02:02 | |
---|
Minäkin olin kiinnostunut tuosta alkuun. Nuo sitarit ja banjot houkuttaa, mutta niitä kuitenkin varsin harvoin tarvii joten tulee aika kalliiksi ostaa jokainen soitin erikseen. Positiivisella ennakkovarauksella menin kuuntelemaan clippejä Line6-sivuille ja varsinkin erikoisemmat soittimet kuten banjo ja sitar oli hädintuskin tunnistettavissa. Suuri pettymys ja varsinkin kun ainakin luulisi, että sivuille tehdyt clipit on huolella tehty ja otettu soittimesta irti mitä siitä saadaan. |
MacGyver 27.03.2003 11:02:33 | |
---|
Itse asiassa kunhan kyhään kotistudiotani kasaan, niin tuommoisen voisi hommata semmoiseksi sessioleluksi. Säästyisi mikittelemästä ja ostelemasta niitä kaikkia Dobroja jne. Sitten kun oikeaa levyä tekee, niin voi vuokrata aidon laitteen, mutta kotidemoiluun ja miksei cover-/humppakeikallekin tuo voisi olla ihan naseva peli. Luthman tuo maahan, elikä ilmeisesti jossain DLX musicissa tjsp. voisi varmaan testata? Enpä ainakaan viikonloppuna DLX:ssä sellaista nähnyt. Ties sitten olenko sokea tai jotain. Tulee muuten DLX:ssä hengattua aika paljolti varmaan tulevaisuudessa kun YO:t ovat ohi ja DLX on vajaan kilometrin päässä =) -MacGyver |
LaXu 27.03.2003 11:08:13 | |
---|
Soundatasta voisi katsella. En ole nyt körötellyt siitä vähään aikaan ohitse, mutta joskus ainakin oli joku Variaxia epäilyttävästi muistuttava vempele näyteikkunassa. |
Fortune 27.03.2003 11:08:32 | |
---|
Enpä ainakaan viikonloppuna DLX:ssä sellaista nähnyt. Ties sitten olenko sokea tai jotain. Tulee muuten DLX:ssä hengattua aika paljolti varmaan tulevaisuudessa kun YO:t ovat ohi ja DLX on vajaan kilometrin päässä =) -MacGyver Joo, ei ollut pari viikkoa sitten ainakaan tosiaan. Itse asiassa olikohan siellä koko linekuutosiakaan enää?
|
ChangeOfSeasons 27.03.2003 11:19:44 | |
---|
Enpä ainakaan viikonloppuna DLX:ssä sellaista nähnyt. Ties sitten olenko sokea tai jotain. Tulee muuten DLX:ssä hengattua aika paljolti varmaan tulevaisuudessa kun YO:t ovat ohi ja DLX on vajaan kilometrin päässä =) -MacGyver onko Tree poika muuttamassa stadiin ?
..and I smile and I'll lurn to pretend... |
Fortune 27.03.2003 14:39:24 | |
---|
onko Tree poika muuttamassa stadiin ? Käsittääkseni kyseinen "manselainen" on asunut kaiken aikaa Hgissä :)
|
MacGyver 27.03.2003 14:55:16 | |
---|
Käsittääkseni kyseinen "manselainen" on asunut kaiken aikaa Hgissä :) No en kaiken aikaa, 1987-88 asuin New Yorkissa. Mutta muutoin olen Helsingissä asunut. -MacGyver
|
lare 27.03.2003 23:33:44 | |
---|
Hitsit kun tosta ei ainakaa vielä näytä olevan mallia jossa ois kampi... Sähkörummut on kivat lelut |
JPL 28.03.2003 12:49:40 | |
---|
Hitsit kun tosta ei ainakaa vielä näytä olevan mallia jossa ois kampi... Ei taida prosessoriteho enää siihen riittää. Ei saa suuttua, perjantaivitsi ;-) Itsekin Line -tuotteilla joskus soittaneena ymmärrän hyvin filosofian jota ajetaan takaa. Mukava olisi kuulla että kuinka erilaisten puiden ja materiaalien sointia voidaan mallintaa. Mitenköhän jumbonauhoilla varustetun Straton tuntuman saa kepistä jonka kaula on profiilia myöden täysin erilainen? Tai vaikkapa se Dobro 15-setin kielineen. No sinnepäin.. ehkä? |
pwallin 28.03.2003 13:24:19 | |
---|
Ajatelkaa nyt vähän. Kitara josta lähtee kaiken maailman soundivariaatioita...en osaa edes päättää mitä säröjä käyttäisin ja mitä parametrejä efekteistäni pitäisin vakiona, joten siihen soppaan vielä lisäksi kitara josta lähtee ulos noin paljon vaihtoehtoja on jo mulle liikaa...kups! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Dumb 28.03.2003 13:33:53 | |
---|
Kyllä mulle tuollainen Variax koti- ja studiokäyttöön kelpaisi oikein hyvin. Voisi varsinkin studiossa olla oikein kätevä laite. |
A. Järvinen 28.03.2003 15:14:45 | |
---|
Ajatelkaa nyt vähän. Kitara josta lähtee kaiken maailman soundivariaatioita...en osaa edes päättää mitä säröjä käyttäisin ja mitä parametrejä efekteistäni pitäisin vakiona, joten siihen soppaan vielä lisäksi kitara josta lähtee ulos noin paljon vaihtoehtoja on jo mulle liikaa...kups! Aivan, studio pro:n kolme särövaihtoehtoa on jo paljon :). |