Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 519 20 21 22 2390 91 92 93 94
Wil-J
21.03.2005 19:40:10
Et Vain Osaa.

Kiitos, tätä olen usein itsekin epäillyt.
ozmo
21.03.2005 20:57:20
Niin, samaa ihmettelin myös. Uskoisin että kielet ja elektroniikat siinä sen sitten tekivät, en osaa sanoa.

Mutta tatsi oli sä pää valituksenaihe.

Eiköhän ne kielet kuitenkin sit oo sen saundieron tehny... Meinaan ku samat elektroniikathan niissä on. (olettaen, et kyse on saman mallin bassosta.) Monesti ärsyttää ihan kunnol kun menee testaileen bassoja, niin niissä on iäisyyden vanhat puhkinussitut kielet, mitkä tekee hyvänkin basson ihan tuhnuksi... Tai sit säädöt on viturallaan. :/
Mut tuntuu noissa kalliimmissakin bassoissa olevan ihan yksinkertaisesti heikompia yksilöitä...
losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen!
pardy
23.03.2005 15:27:30

Osa saattoi tuosta toisesta threadista huomatakin, mutta sivuilla www.music-town.de on jälleen uusia ison W:n malleja, joista viralliset sivut ei tiedä mitään.

Sieltä löytyy mm. 1000 W:n TubePath "Vollröhrentopteil". Lienee samanlainen "täysputki" kuin Quad-sarja, että pari pääteputkea löytyy, mutta itse päätevahvistin on mosfet.

Ko. liikkeen kunniaksi on kyllä sanottava, että kerrankin löytyy nupeista sen kokoiset kuvat ettei tartte arvailla mitä etupaneelissa lukee.

Wou, Warwickilta on näköjään tullut kokonainen liuta noita uusia vahvareita! Esim. noita Pro Fettejä on tullut useita lisää ja tuosta X-tremestä on tullut muutamakin eri versio. Vaikuttaa hyvältä, tuo TubePath-himmelikin vakuutti aika hyvin. Millon lie tulevat Musamaailmaan? Heinäkuu 2006?
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Mikho89
24.03.2005 13:13:14

Miten on ton Warwick CCL Combon kanssa, onko ostamisen arvone ku tarvisin kipeesti uutta vahvarii bändikäyttöön?
Incarnation
24.03.2005 18:47:14
Miten on ton Warwick CCL Combon kanssa, onko ostamisen arvone ku tarvisin kipeesti uutta vahvarii bändikäyttöön?

On.
Rest in peace Dime
connaisseur
26.03.2005 19:36:13

On.

perusteluja kiitos.
P.S. olisi vähän kiire...
Kieppi
26.03.2005 20:05:16
Perusteluja:

- kohtuullisen kompakti koko
- tehoa 250w
- kunnon EQ

Soundikin oli ihan hyvä kun viimeksi testasin.

Kannattaa huomata myös, että CCL:stä on 2 versiota;

- CCL, jossa on 1x15" elementti ja 250w tehoa
- CCL 210, jossa 2x10" elementti ja tehoa 180w ilman lisäkaappia ja 8-ohmisen lisäkaapin kanssa se 250w.

Itse kallistuisin tuohon 210:aan ja hommaisin joko samaan konkurssiin tai myöhemmin vaikka 8-ohmisen

- 2x10" lisäkaapin
- 4x10" lisäkaapin
- 1x15" lisäkaapin.
Kalamies #10 >-)))>
"It's not how much you play, it's what you play and where you play it." (James Burton)
Demo on viimeinkin valmis!
jussipekka
15.04.2005 16:55:33
Moro warwick friikit!
Löysin palstanne.Jaloissa pyörii tommonen sreamer stage II
no: 164, vm: -88, EMG aktiivi systeemeillä.
Aikoinaan sen ostin kaula katkenneena melko edullisesti.Kitaraseppä Ruokangas korjasi paremmaksi kun on uutena ollut ja bassonrakentaja Kirsikka-aho vaihtoi vielä nauhat.Olkaa jotain mieltä vehkeestä.On vaan niin törkeen siisti basso,mun mielestä.On vähän niinku joutava...
pardy
15.04.2005 18:57:33

On vähän niinku joutava...

Palio?
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
jussipekka
15.04.2005 19:45:47
Kiinnostas kuulla asiantuntioiden kommentteja kyseisestä aarteesta. Pikaisesti läpikäydessä tätä pitkää keskustelua Warwick-bassoista olen saanut käsityksen että nämä vanhemmat soittimet olis jotenkin hienompia kun tuoreemmat. Näyttäs uudet vastaavat maksavan yli 2000€...
melko arvokas uutena.Kauhee paniikki ei ole myydä mutta tarjouksia otetaan vastaan...
onde
15.04.2005 22:26:46 (muokattu 15.04.2005 22:50:48)
Moro warwick friikit!
Aikoinaan sen ostin kaula katkenneena melko edullisesti.Kitaraseppä Ruokangas korjasi paremmaksi kun on uutena ollut ja bassonrakentaja Kirsikka-aho vaihtoi vielä nauhat.Olkaa jotain mieltä vehkeestä.On vaan niin törkeen siisti basso,mun mielestä.On vähän niinku joutava...

Mulla on kans tollanen Warre Streamer -89 EMG:n aktiiveilla ja kaula neckthru.
Sitä vaan kyselisin että mistä sä tiedät että se on Streamer Stage II:n? Mun mielestä niitä on tehty vasta viime vuosina,mutta en oo varma.Unskelotti vois vähän kertoo kuinka tää homma menee?
Mun Warren lavassa lukuu pelkästään Streamer eli onko se Streamer I ?
Sen verran kolusin Googlee ja löysin että ennen 1998:aa valmistetuissa bassoissa kaks ekaa numeroo tarkoittaa valmistusvuotta ja jälkeen -98:n kaks viimeistä numeroo!
Eli tän tiedon mukaan sun bassos ois tehty vuonna 1916!
Aika harvinainen peli tosiaan! Kyllä noin vanhasta soittimesta ainakin sen 2000€ maksaa!!
ps.Onko niissä EMG:ssä alkuperänen patteri?
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
jussipekka
16.04.2005 08:09:48
Warwickin kuvastoissa näyttäs olevan jing jang upotukset kaulassa stage II:ssa. En sitten tiedä noista numeroista, ovat kahdessa rivissä, ylärivissä 0164 ja alla 88. Oma oletukseni oli että ylärivi on sarjanumero ja toinen valmistusvuosi. Kuinka on?
M.Hanski
16.04.2005 10:51:37
Warwickin kuvastoissa näyttäs olevan jing jang upotukset kaulassa stage II:ssa. En sitten tiedä noista numeroista, ovat kahdessa rivissä, ylärivissä 0164 ja alla 88. Oma oletukseni oli että ylärivi on sarjanumero ja toinen valmistusvuosi. Kuinka on?

Jeps, ylärivi on sarjanumero ja valmistusvuosi on erikseen.

Wanhoissa Warreissa (ennen vuotta 1992 tehdyissä) on ohuempi ja mun mielestä mukavamman tuntuinen kaulaprofiili kuin nykyisissä. Ja hei, onhan sunkin '88 Stage II kokonaan laadukasta länsi-saksalaista käsityötä. :)

Itse pitäisin kiinni tuosta bassosta.
Incarnation
16.04.2005 19:55:55
Moro warwick friikit!

Onko sulla kuvia?
Gas...
Rest in peace Dime
jussipekka
16.04.2005 22:56:50
Voin meilata.
Incarnation
17.04.2005 19:50:56
Voin meilata.

No pistä tulemaan. Sähköpostiosoitteeni löydät meikän profiilista.
Ihan yksi (ei liian iso) yleiskuva riittää koska olen lähinnä kuolausmielessä liikkeellä.
Rest in peace Dime
M.Hanski
19.04.2005 15:08:17
Ajattelinpahan ilmoittaa, että olen luopumassa 5-kielisestä vm. 1990 Streamer Stage I -bassostani. Löytyypi siis torilta.
Incarnation
19.04.2005 15:10:26
Ajattelinpahan ilmoittaa, että olen luopumassa 5-kielisestä vm. 1990 Streamer Stage I -bassostani. Löytyypi siis torilta.

Meinasi iskeä jo GAS, mutta sitten huomasin, että se olikin värjätty tuo sun Streameri. ;)
Rest in peace Dime
M.Hanski
19.04.2005 15:11:30
Meinasi iskeä jo GAS, mutta sitten huomasin, että se olikin värjätty tuo sun Streameri. ;)

Sitten vaan hiekkapaperi kauniiseen käteen ja nylkyttämään. ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)