Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Negative..
1 2 3 4 5 6 7
vesa.pursiheimo
25.03.2003 13:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..niin. Ajatuksia, mielipiteitä sinkun pohjalta tai mahdollisesti keikalta.. Ihan lupaavalta kuulostavaa kevyttä rokkia. Anyway.. Mielipiteitä??
 

 
Ja kaikki fanit muistakaa, että albumi War of Love kaupoissa perjantaina (28.03.)!!
 
booster
25.03.2003 14:10:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=23039
 
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Haussa: keinokuorma
Poistossa:
Zoom Tri-Metal (vaihto SM-57)
simo lapanen
25.03.2003 16:03:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musaa en ole ehtinyt vielä kuulla, mutta nimivalinnasta joutuu heti napisemaan. NEGATIVE! Tuon nimisiä bändejä on maailmassa varmaan tuhansia ja Suomessakin muutamia. (luulisin ainakin)
 
Mutta toisaalta nythän on tapetilla bändejä esim. the Sounds ja the Music, joten eiköhän yksi Negativekin sovi mainiosti mukaan.
 
Rock on!
 
Hermanni
26.03.2003 10:21:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ton kuulosiakin pändejä on paljon, mutta Negative tekee sen paljon paremmin mitä monet vaan yrittää tehdä vaikka ei mitenkään persoonallinen pändi olekkaan.
 
tietääkseni toi hittisinkku tehtiin omakustanteena ja en tiedä kovin montaa tapausta missä omakustannesinkku nousisi singlelistalla ihan top10 sijoille. YleX:n tehosoitolle varmaan suurin kiitos, mutta on se pändiltäkin kunnioitettava saavutus.
 
livenä kerran nähnyt ja ihan jees se livenäkin toimi.
 
sa-ku
26.03.2003 10:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crashin sugared oli omakustanne ku alko soimaan mafialla.
 
negativen sinkku on minusta ihan hyvä melodinen rokki. mutta tosiaan liian v.valolta jone kuulostaa välilä ja tuollasia dont close your heart juttuja.
mutta kun olen kuullu negativeä eka kerran vuosia sitten niin ompahan ainaki kehittyny. sillon se oli ihan järkyttävän kuulosta mölinää.
et ihan ok. pikku tytöille ;)
 
~life is just a lullaby~ http://www.angelfire.com/indie/theunionforever
Medication
26.03.2003 10:53:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkseni toi hittisinkku tehtiin omakustanteena ja en tiedä kovin montaa tapausta missä omakustannesinkku nousisi singlelistalla ihan top10 sijoille. YleX:n tehosoitolle varmaan suurin kiitos, mutta on se pändiltäkin kunnioitettava saavutus.

 
Ei ole tehty omakustanteena. Negativella on levytyssopimus tamperelaisen GBFam-levyfirman kanssa ja single sekä tuleva levy on GBFamin kustantamaa tuotantoa. Levy on tehty GBFamin omalla Cosmic-studiolla Tampereella.
 
Ainoa erikoisuus tuossa radiosoitossa oli se, että ennen singlen julkaisua soittolistalla soi vain raakamiksattu ja masteroimaton biisi. Virallisen sinkkujulkaisun jälkeen toki versio on vaihdettu.
 
kojones
26.03.2003 11:04:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ton kuulosiakin pändejä on paljon, mutta Negative tekee sen paljon paremmin mitä monet vaan yrittää tehdä vaikka ei mitenkään persoonallinen pändi olekkaan.
 
livenä kerran nähnyt ja ihan jees se livenäkin toimi.

 
Juu, laittoivat tuossa pari vuotta sitten bändistä pihalle kitaristin, joka kuulemma oli ainut joka ne kaikki biisit kunnolla osas vetää... Kaverin kaveri. Ja Jonne on kaverin "kaveri". Eli olen melkein sukua julkkikselle.
 
Anri8000
26.03.2003 12:09:28 (muokattu 26.03.2003 12:10:39)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hai.
 
Ihan kelpo shittiihän toi on,mutta meni vähän uskottavuus kun kuulin niiden koulukiertueesta!Siis ihan nokkela veto varmasti tuo,mutta onhan se vähän kaukana minun käsityksestä rokkenroll-sirkuksesta.Mutta kappas,sinkku on lista ykkönen.Kai kaikki 11-15v. mimmit voi karkkirahoillaan ostaa huokean sinkun.Oivallista promoa sinänsä,mutta...
 
Elämä on vain osa jalkapalloa.
Korzen
26.03.2003 14:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ja promoamista jatketaan näköjään täällä. Tuleehan se halvemmaksi kuin normaali mainonta...
 
Medication
26.03.2003 14:51:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ja promoamista jatketaan näköjään täällä. Tuleehan se halvemmaksi kuin normaali mainonta...
 
No tuskin on muusikoiden.netissä promoamisen kannalta parhaat apajat.
 
lindo
26.03.2003 15:55:04 (muokattu 26.03.2003 15:56:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä tää on ihan perseestä tää Negis, ja voi v**** mitkä taiteilijanimet niillä on, OMG
.
Odotan HIM in uutta levyä.
Kyllä aito aina kopion voittaa.
 
I don't belive anything, if i don't see it first
Medication
26.03.2003 16:47:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä tää on ihan perseestä tää Negis, ja voi v**** mitkä taiteilijanimet niillä on, OMG
.
Odotan HIM in uutta levyä.
Kyllä aito aina kopion voittaa.

 
Satutko tietämään, koska Negative on perustettu ?
 
lindo
26.03.2003 16:55:48 (muokattu 26.03.2003 16:57:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Satutko tietämään, koska Negative on perustettu ?

 
Oilkohan tuo nyt perustettu samana vuonna kun HIM in eka ilmesty. vai meinaatko että ois niinku other way around.
 
I don't belive anything, if i don't see it first
Cathi777
26.03.2003 18:17:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä vähän ihmettelen tuota Negativen vertaamista Himiin... Se tuntuu musta tosi oudolta. Koska mä tykkään todella paljon Himin musiikista, eikä tuosta Negativesta juurikaan löydy mitään yhtymäkohtia Himiin musiikkiin. Aika eri meiningeissä liikutaan. Mut ihan miten vaan, mutta mä olen täysin eri mieltä.
 
Taistelutoveri
SiwamieS
26.03.2003 19:18:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

negativen keikkalistasta bongaamani H&M kertoo aika paljon...
lindo
26.03.2003 19:25:47 (muokattu 26.03.2003 19:26:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

negativen keikkalistasta bongaamani H&M kertoo aika paljon...
 
Häh?
Mitä toi tarkotti, soittaaks ne Hennes & Mauritzii ;)
 
I don't belive anything, if i don't see it first
waldemarx
26.03.2003 22:15:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hyi, ihan hirveetä teinix angstailumusaa..
 
HeavyMetalMachine
Vilhelmus
26.03.2003 23:18:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hyi, ihan hirveetä teinix angstailumusaa..
 
Mikä *** siinä mättää?!? Mikä siinä on vikana että soittajat on nuoria, näyttää ja kuulostaa rockilta ja tekee sellaista musaa, mistä tytöt tykkää? Hä?
 
Born of black wind, fire and steel
Medication
27.03.2003 10:24:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Mikä *** siinä mättää?!? Mikä siinä on vikana että soittajat on nuoria, näyttää ja kuulostaa rockilta ja tekee sellaista musaa, mistä tytöt tykkää? Hä?

 
Mahtaisiko olla se, että tänne kirjoittelevat ovat suurin piirtein saman ikäisiä, joilla on oma bändi, joka ei ole vielä IHAN samassa asemassa :)
 
YleXin sivuilta tänään:
"Negativen hetki on koittanut
 
Tamperelaisella Negativella on jo hallussa Suomen virallisen singlelistan ykköstila. Epävirallisesti myös YleX:n ja X-Ryhmän alkuvuoden toivotuimman biisin esittäjän titteli. Nuori rockviisikko on yksi tämän vuoden komeetoista ja bändin War of Love yksi odotetuimmista levyistä."
 
Cathi777
27.03.2003 17:55:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuori rockviisikko on yksi tämän vuoden komeetoista ja bändin War of Love yksi odotetuimmista levyistä."
 
Huomennahan tuo levy sitten löytyy kaupoista ja aion sen varmasti mennä ostamaan. Oon muuten huomannu, että ihan kuin täällä olisi pientä kateutta ilmassa kyseistä yhtyettä kohtaan. Jätkät on mun mielestä ansainnu tuon huomion. On ne sen eteen tehnyt kuitenkin todella paljon töitä. Ei ne ihan noin vaan hetkessä noussut pinnalle. Jätkillä on selvästi tyyliä ja muutenkin hommaa toimii. Toivon jätkille kaikkea onnea valitsemallaan tiellä.
 
Taistelutoveri
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «