Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 510 11 12 13 14121 122 123 124 125
J_Mikkonen
22.03.2005 12:51:12
Oulun Soitin ja tarvike raivostuttaa. Siellä on niiin vaivalloista käydä.

Missä päin tämä nyt on? Monesti Oulussa käyn mutta ei koskaan muista missä se on.
Musiikkitalo on aika hupaisa paikka, ei paljon kitaroita mutta myyjä yrittää aina tyrkyttää jotain ihme vekotinta. En tiiä onko tilanne nyt muuttunut kun on kulunut jonkin aikaa viime käynnistä. Mutta siellä on kitaran säädätys halpaa. Ja nopeaa, siitä plussaa Musiikkitalolle.
Käynks mä täällä usein?
Safaweb
22.03.2005 12:56:51
Missä päin tämä nyt on? Monesti Oulussa käyn mutta ei koskaan muista missä se on.

Elokuvateatteri Rion vieressä.
Frozen Flamen uutta The Burning Breeze EPtä ei voi enää tilata. Tyhymä, olisit ostanut sillon, ku sulla oli vielä mahollisuus.
Billsner
22.03.2005 13:10:24 (muokattu 22.03.2005 13:10:36)
Oulun Soitin ja tarvike raivostuttaa. Siellä on niiin vaivalloista käydä.

Millä tavalla vaivalloista? Kyllä minä ainakin siellä tykkään käydä.

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/sijainti.htm

Paljonko musiikkitalolla ottivat kitaran säätämisestä?
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Jackson Dinky
22.03.2005 13:33:02
Vaasassa kerran:

- No moi! Kattoisin tota epiphonea tossa. Onko toi standard-malli vai mikä toi on?
- No kuule!! Se on mikä ikinä sä haluat!!!

Repesin ja lähdin!

Heh. :) Oliko liike wasa music shop vai unisound? Veikkasin wasa music shoppia. Se kitarapuoti on niinku speden rautakauppa.
Jau jau!
Henko
22.03.2005 14:23:37

Kysyin Treen Soitinkeskuksesta joskus, että oisko yhtään pitempiä kitaranhinoja. Myyjä vastas että ei oo eikä tuu, kun sehän on ihan luonnoton asento soittaakin. Tuumasin siihen vaan että kai mää ite paremmin tiedän, miten haluan soittaa.
"Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul".
J_Mikkonen
22.03.2005 14:24:25
Millä tavalla vaivalloista? Kyllä minä ainakin siellä tykkään käydä.

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/sijainti.htm

Paljonko musiikkitalolla ottivat kitaran säätämisestä?

30e, tosin toin omat kielet. Huoltoon kuului otelaudan puhdistus kolmen vuoden paskasta, intonaation säätö, tallan säätö koko kitaran puhdistus + kahvit. Ottivat huoltoon saman tien vaikka en ilmottanut mitään. Kyseinen äijä joka huolsi kitarani vissiin tekee myös kitaroita, joita on talossa myytävänä.
Käynks mä täällä usein?
Wickerman
22.03.2005 14:47:38
Heh. :) Oliko liike wasa music shop vai unisound? Veikkasin wasa music shoppia. Se kitarapuoti on niinku speden rautakauppa.

Kävin kerran viime kesänä kieliä ostamassa Wasa Music Shopissa. Myyjä istui keskellä liikettä aurinkolasit päällä ja kysäsin että minkälaisia kielisettejä olisi tarjolla. Kaveri sano pokkana että ei nyt kykene palvelemaan kun on niin kova rameli. Minä vähän vinoilin sille ja jotain se siihen änkytti.
Jäipä kielet ostamatta. En kuitenkaan pahoittanut mieltäni, vaan tapaus oli oikeastaan äärimmäisen huvittava.
riffi-rotta
22.03.2005 15:16:39
KISAVISAA!!!

Mentiin basistin kanssa etsiin tytölle uutta bassovahvaria. Sitten mentiin erääseen liikkeeseen, jossa pyörimme vähän aikaa. Sit kun kukaan ei tuntunut huomaanvan (3 myyjää ja ainoastaan me asiakkaina) menin kysyyn tiskiltä, josko joku voisi esitellä bassovahvareita. Huomasin edeltä, että liikkeessä oli vain yksi bassolle tehty vahvari. No eräs nais ihminen nousee keinutuolistaan ja alkaa kiertää liikettä me perässään. Nainen kävelee jokaisen vahvistimen luoksi (6 kitarastyrkkaria + se bassonuppi&kaappi). Nainen katsoo jokaisen vahvarin taakse nopeasti ja toteaa jokaisen vahvarin kohdalla vain "Tässä olis tällainen". Nainen saa vahvarit kaluttua läpi ja basso vahvarin kohdalla kysyn, että voisikko kertoo tästä enemmän. Nainen hymähtää ja menee takaisin keinutuoliinsa.

Nyt kuka arvaa mikä liike!?!

Tää on varmasti Ahosen musiikki tampereella! PASKA PAIKKA! PASKAT MYYJÄT! PASKAT TUOTTEET!:)
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak.
Montte
22.03.2005 17:17:04
Minä: Tää mun kitara oli täällä säädettävänä ja sillä reissulla tohon kanteen tuli ****nmoinen jälki. Tiedätkö sä siitä mitään, koska sähän sen huolsit?

Myyjä:No, sattuuhan sitä.
jhoik
22.03.2005 18:14:01

Turun F-Musa ja Vertikaali on kyllä tasaisen masentavia paikkoja josta ei ainakaan kitaristille tunnu löytyvän mitään (toisaalta F-Musassa on ihan kovia kaappi ja nuppi yhdistelmiä). Mutta kaikista paras on Turun paikallinen Ostaa-Myy-Varastaa liike Veksi!! Ei hitto mitä tavaraa se siellä myy välillä. Yksi ikivanha tuttu, isoveljeni bändikaveri, oli käyny toisen bändikaverinsa kanssa siellä kokeilemassa vahvistinta. Kaveri oli sanonut et "Tää vahvistin soi aika hiljaa ja rahisee oudosti", Veksi "Joo, mut vääntele niit nappei vaan vähän aikaa niin se alkaa pelaamaan. Se on kato ollu pölyssä tms.". Kaveri tuli sitten jonkun viikon päästä samaan paikkaan ja Veksi laitto vahvariin virrat päälle ja se meni totaalisen rikki, ei mitään ääntä ja pelkkää rahinaa. Sama paikka on huhujen mukaan myynyt tavaraa jota on kummasti kadonnut ihmisten treenikämpiltä. Kaikki tavarat mitä se mies siellä myy on "ensiluokkaista" ja sen takia ylihinnoteltua. Toisaalta kyllä sekin paikka välillä yllättää, siellä oli ainakin vähän aikaa sitten vielä myynnissä aito Mustang-kitara. Hintakaan ei muistaakseni ollut kauhean paha ja sain jopa kokeilla sitä.
Vapaata tilaa myytävänä.
pkangas
22.03.2005 18:38:37

Aloittelevana kitaristin alkuna kävin isäni kanssa katsomassa
noin 16 v. sitten Porin osasävelestä vasuria sähkökitaraa.

vähän aikaa katsottiin kitaravalikoimaa ja kysyttiin myyjältä, onko teillä vasenkätistä kitaraa myytävänä.

Myyjä tylysti." Ei ole, eikä hommata. Vasenkätisistä ei tule koskaan lahjakkaita kitaristeja. "

Eipä tietenkään tule, kun ukolla ei ollut hyllyssä "vääräkätisille" kitaroita.

Aika paska mieli tuli pitkäksi aikaa isälle sekä pojalle.

Noin huonoa palvelua en ole sen koommiin saanutkaan ;-)

nim. Lahjaton musiikinohjaaja
Niq
22.03.2005 19:17:10

Myyjä tylysti." Ei ole, eikä hommata. Vasenkätisistä ei tule koskaan lahjakkaita kitaristeja. "

Hoho. Olikohan myyjä koskaan kuullut sellaisesta tyypistä kuin Jimi Hendrix? Lahjaton kaveri kaikin puolin.. ;)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Tompsi
22.03.2005 19:43:52
Minä: Tää mun kitara oli täällä säädettävänä ja sillä reissulla tohon kanteen tuli ****nmoinen jälki. Tiedätkö sä siitä mitään, koska sähän sen huolsit?

Hah, tuossa vaiheessa olisi henki lähtenyt herralta jos minun pride & joy olisi ollut naarmutettavana.
luopio
22.03.2005 20:33:30

hohoho, ei saatana.., tos vaihees olisin menny ja vetäny avaimel vekin sen kiatran kylkeen ja sanonu ett sattuhan sitä...
se "special child"
mhaarala
22.03.2005 21:29:09
Turun F-Musa ja Vertikaali on kyllä tasaisen masentavia paikkoja josta ei ainakaan kitaristille tunnu löytyvän mitään (toisaalta F-Musassa on ihan kovia kaappi ja nuppi yhdistelmiä).

No minulla ei Vertikaalissa ollut ongelmia kun kitarani ostin... En tosin nähnyt että olisi ollut hyllyssä yhtään kalliimpaa ESP:tä, vaan kaikki näyttivät ainakin pikavilkaisulla olevan LTD-malleja. Eipä sillä, en ollut ostamassakaan kun ei budjetti olisi kestänyt... testailin kitarani Peavey 5150 II-nupilla, joten ei ole testilaitteistossakaan valittamista. Muuten en sitten tiedä, mahtaakohan vintage ja rautalankamiehet sitten saada vähän kehnomman palvelun, mutta sirkkelimies ainakin pärjäsi vaikka muuten meno olikin vähän imelää ja piti soitinta noutaessa muistuttaa maksetusta varausmaksusta ja sovitusta käteisalennuksesta...
teemu j
22.03.2005 21:46:11
Kävin tossa taannoin kattelemassa itelleni ihka ensimmäistä multiefekti petaalia, hämeenlinnan musiikissa. no kyseistä merkkiä ei ollut hyllyssä, joten se tarvitsi tilata kuulemma tehtaalta saakka, toimitus aika piti olla 4-5 päivää. ja myyjän soittaa kun spedu saapuu, odotin 1 1/2 viikkoa sit soitin et oisko mahdollisesti tullut , nainen huusi jollekkin et onko petaali tullut , vastaus kuulu puhelimen läpi ET TILATTU ON MUT EI OLE VIEL TULLUT. tässä on nyt jo neljäs viikko meneillään eikä minkään laista soittoa ole kuulunu, edes siitä että valitettavasti toimitus on myöhässä. mua alkaa pikkuhiljaa jo v....tamaan kyseinen touhu. EI sen puoleen palvelu on tökkinyt ennenkin mut ei näin pahasti. Eikä kyse pitäisi olla ainakaa ostajan iästä, vaikka näin taitaa olla useassa tapauksessa.
Da Make
22.03.2005 21:55:38
Olin kaymässä viime vuonna Ahvenanmaalla ja etsin tietysti koko saaren ainoan musaliikkeen, no sitten ku pääsin liikkeeseen sisälle niin päätin ensin katsella hieman ympärilleni.
Ensinnäkin kiinnitin huomiota siihen että se liike oli musiikkiteollisuudesta n. 10v. jäljessä, siellä oli esim semmosia urkuja joita nykypäivänä saa enää venäjältä tienpuolesta:)

No sitten kun pääsin kitara osastolle niin ihmettelin kun sieltä romujen seasta löytyi Fender Stratocaster. No tietysti suomessa oon tottunu siihen että soittimia saa testata, mutta ku mä tempasin straton siitä telineestä ja aloin soittelemaan ILMAN vahvistinta(siellä ei ollu muuten ollenkaan vahvistimia tai sitten mä en tunnistanu niitä pahvilaatikoita vahvareiks).
Niin mun luokse ryntää sellanen vanha mies myyjä ja sanoo että "ei niitä saa testata ne on arvokkaita laitteita!" No mies sitte otti multa kitaran pois ja mä lähin siitä liikkeestä aika nopeasti...

HEHE! Kävin kanssa kerran siellä, oli kyllä jopa joku rupunen PRS skitta. Kokeilin siinä sitä sitten kun hinta oli verrattaen edullinen (på Åland allting är med dubbelpriset). Ja tähän kysyin siis oikeen myyjältä luvan. Soittelin siinä sitten ja tutkailin soitinta hetkisen, myyjä ryntää 5min päästä paikalle ja sanoo "no niin, eiköhän ne kaikki ole jo testattu."

Joo, toistamiseen en ole käynyt. Muutakuin nauramassa näyteikkunalle.
"Oh Yeah! E-minor!" - Patrick (from Sponge Bob) Katso omat plussasi täältä!
Zeni
22.03.2005 22:23:37
Kiva lukea näitä juttuja kun oma kitara on Vertikaalissa tällä hetkellä, taitaa mennä yöunet...
Ed_Guy
23.03.2005 11:40:57
Kävin kerran katselemassa eräässä liikkeessä (en kerro nimeä tai paikkaa, ettei liikkeeltä loppuisi asiakkaat) kitaraa ja olin kiinnostunut ostamaan sen... kysyn myyjältä miten teille voi maksaa tämän käteisellä vai pankkitilille? myyjä vastasi ettei tiedä... sanoin joo ja läksin pois.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)