Aihe: Mielipiteenne Negativesta?
1
Cathi777
07.03.2003 20:38:40

No nyt täytyy ihmisten mielipiteitä kysellä tästä bändistä?? Melkein kyllä jo arvaan minkälaisia vastauksia tulee, mutta pitää silti kysellä. Mulle kyllä henkilökohtaisesti iskee tuo The Moment of Our Love biisi ja muutenkin bändin meininki. Ei mitään valittamista.
Taistelutoveri
-Mickill-
08.03.2003 12:46:23 (muokattu 08.03.2003 12:51:26)
En ole kuullut vielä yhtään biisiä. Koitin sieltä sivuilta ettiä mut vittu sieltä mitään löytyny. Pelkkiä poseeraus-kuvia ja helvetin ärsyttävä biografia. Kaveri kerto että se video-biisi olisi ainakin ihan keskinkertainen, häviää kuulemma esim. Private Linelle ihan rentoon.

EDIT: muutamia virheitä korjailin
Why Don't You Just... Fuck Off!
Heissi
08.03.2003 12:59:02
Huvittava ilmiö kaikenkaikkiaan. Naapurin (kirjaimellisesti) lastenkodin Jonne leikkimässä rokkistaraa. Ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Ja arvatkaapa muuten mistä Queenin biisistä on pöllitty sen videobiisin kertsin kitarariffi...
Ex-Hesmo
booster
08.03.2003 17:08:14
Ja arvatkaapa muuten mistä Queenin biisistä on pöllitty sen videobiisin kertsin kitarariffi...

"Show must go on"!!

Toi biisi nyt on tollanen ihan kiva, niinkuin 69eyes ja HIMmi tyyliin, teinityttöihin varmaan uppoo kuin häkä. Kiva, mutta en kyllä saa mitään erikoisempia kiksejä, en musasta enkä lyriikoista.

Mutta tsemppiä vaan jätkille!
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" Haussa: -kohinasalpa (BOSS NF-2) -volumepedaali -keinokuorma
Medication
26.03.2003 10:54:15
Huvittava ilmiö kaikenkaikkiaan. Naapurin (kirjaimellisesti) lastenkodin Jonne leikkimässä rokkistaraa. Ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Tarvinneeko sinkkulistan ykköspaikalla enää paljon leikkiä mitään.
lindo
26.03.2003 16:02:29

öö tota, montakohan sinkkuu tarvii suomessa myydä että pääsee No1?
Oisko se jotai 500 kpl, korkeintaan.
ja jos ei just satu ilmestyy mitään parempaa niin eihän sen tarvii myydä viikossa kuin yhden kappaleen jos ei muita myydä yhtään.
I don't belive anything, if i don't see it first
Medication
26.03.2003 16:24:37
öö tota, montakohan sinkkuu tarvii suomessa myydä että pääsee No1?
Oisko se jotai 500 kpl, korkeintaan.
ja jos ei just satu ilmestyy mitään parempaa niin eihän sen tarvii myydä viikossa kuin yhden kappaleen jos ei muita myydä yhtään.

Oli miten oli, 0.1% perustettavista bändeistä ikinä on sinkkulistan ykkösenä. Juttu on vielä kovempi ottaen huomioon, että se on bändin debyyttisinkku. Mitä nuo puheet yhden sinkun myynnistä ovat ? Minäkin olisin maailman paras kitaristi, jos maailmassa ei olisi muita kitaristeja. Entäs sitten ?

Tuskin tuo "menestys" tähän jää. Tämä on vasta alkua. Eiköhän levyäkin myydä ihan kivasti. Oliko HIMin eka single listaykkösenä ? Älkää nyt heti vähätelkö ja olko katkeria, jos joku pärjää ja omat demonne tulevat bumerangina levy-yhtiöistä. Negative teki muistaakseni 5 demoa ennen tärppäämistä ja on ollut kasassakin vuodesta 98.

Lopuksi sanoisin, että rokkitähden leikkiminenhän ei ole kiellettyä, vaikka ei olisi tehnyt yhtä demoakaan. Eikä noista pojista ole sitä paitsi havaittavissa mitään rokkitähtielkeitä paitsi siellä lavalla.
Heissi
26.03.2003 17:58:39

Luehan aikaisempi viestini uudestaan.
Uudet sivut. Älä tsekkaa.
"Ainoa mikä nousee päähän on viina." -Vesa Keskinen, kyläkauppias.
BulletWithButterflyWings
26.03.2003 20:43:57
Joo, mä en ole vielä missään Negativen biisejä kuullut, mutta luulin jonkin aikaa että laulaja on tyttö :P
ForSakeN
27.03.2003 11:57:25
Onhan tuota 'The moment of our love' biisiä radiosta parikertaa kuullu. Alussa se queen tyylinen riffi hieman häiritsi, mutta pidemmän päälle aika hyvin sovitettu kyseiseen kappaleeseen.Ihan laadukasta melodista rokkia. Eiköhän se juuri ole niin, että radioissa yleensä soitetaan sellaista musaa mistä ihmiset pitää. Muusikkikin on makuasia. Mutta kyllä sitä itsekin oon sitä mieltä, että enemmänhän tuo varmaan niitä teinityttöjä vetää puoleensa. Jotkut vertaa Negativea HIM:in kaltaiseks, mutta onhan nuo loppujenlopuks soundiltaan aika erillaisia.
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ! (siis se plugi) :o
Anouk
07.08.2008 12:21:27
Ittelle ei ole koskaan Negative iskenyt. Ilkeämielisenä olen pitänyt sitä vähän neiteilyrokkibändinä ja oikeat fiilikset ja kunnon kama on sitten ihan muualta. Sorry. Mutta makunsa kullakin, enkä mene tuomitsemaan heitä jotka kyseisestä bändistä tykkäävät.
miscage
07.08.2008 13:20:27
Eihän tässä mitään erikoista ole, mutta voittaa Kyllä Kotitalous-Trio-Suomiäijähevi-kataloogin kertaheitolla.
Dogs fucked the Pope... no fault of mine.
Super-Jari
07.08.2008 13:35:06
Livenä tosi kova pumppu.
Max-X
07.08.2008 16:20:26
mun mielestä on kiva kuulla biisi "frozen to loose it all" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan), koska se viimeisin nuhainen jodlaus siellä lopussa "frozen to looose it ahahalllaa" saa minut aina nauramaan ääneen ja hyvälle tuulelle. eli kai tällä bändillä on joku sellainen huvintuojan virka nykymaailmassa.

sillain söpöä samaan tapaan kuin Tik Tak uransa alussa.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
SuvantoJ-
07.08.2008 16:29:43
Sori off-topic, mutta Anouk suoritti kyllä aika mallikkaan noston :)
M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri"
Anouk
07.08.2008 16:48:15
No voihan piip, en kyllä kirjota enää mihinkään kun ei nää silmät näköjään toimi noiden päivämäärien kanssa. Kaikki on sitten valittamassa. Olen pahoillani...
tatta
07.08.2008 17:14:51

Heips! Kommentoimpas sen verran, että muutoin en negativen musiikkia levyinä omista ja olkoonkin yhtye maineineen kullekin mitä on, mutta Jonne Aaronille nostan hattua jo ihan sen takia, että mielestäni hän tekee juuri sitä mitä hänen pitääkin tehdä. Eli Musiikkia isolla M:llä. Uskon että hän tulee tekemään hienon ja pitkän uran ja mielestäni hänellä on musiikillisesti vielä paljon annettavaa. :)
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)