pekkajau 17.03.2005 13:27:12 | |
---|
Onko kellään enää "klunssitonta" haulikko-Steinbergeriä? Mulla on enkä luovu koskaan! Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
Sertzo S 17.03.2005 14:58:08 | |
---|
Onko kellään enää "klunssitonta" haulikko-Steinbergeriä? Mulla on enkä luovu koskaan! Kokeilin aikoinani, ei istunut oikein mun handuun ja oli liian kallis tullessaan markkinoille. Cort-merkkisiäkin löytyi ja myöhemmin muitakin "klunssittomia" merkkejä. Hyvin soivia kaikki. Älä ihmeessä hävitäkään omaasi! |
Rämppy 17.03.2005 15:00:49 | |
---|
Onko kellään enää "klunssitonta" haulikko-Steinbergeriä? Mulla on enkä luovu koskaan! Hauska peli, ihan kuin coronakeppiä pitelisi kädessä. Mutta ei huono. Jäivät ilmeisesti jonnekin 80-luvulle -viime vuosina niitä on näkynyt oikeastaan vain humppapiireissä. Tosin olen kuullut huhun, että olisivat tulossa jälleen muotiin. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Sertzo S 17.03.2005 15:26:23 | |
---|
Hauska peli, ihan kuin coronakeppiä pitelisi kädessä. Mutta ei huono. Jäivät ilmeisesti jonnekin 80-luvulle -viime vuosina niitä on näkynyt oikeastaan vain humppapiireissä. Tosin olen kuullut huhun, että olisivat tulossa jälleen muotiin. Se body-osa bassossa kelkkusi soittaessa niin kummasti, jotta olisin toivonut sen olevan perinteisemmän, leveämmän, mutta toisaalta basson desing olisi ehkä kärsinyt silloin. Tallavirityssysteemi on toki oiva noissa bassoissa. |
tanjuli 17.03.2005 18:12:46 | |
---|
musta varvikki, nauhatonna. vahvistin mallia "mietin vielä, ostan ihan just". [i hear voices but at least they're on tune] |
PasiB 17.03.2005 20:51:30 (muokattu 20.03.2005 15:43:38) | |
---|
5-kielinen JAK ja 4 kielisistä joko omateko Precision tai Jazz basso. Vahvistimena Hartke 2000 ja kaappi Hartke 4x10 XL. Hiljalleen harmaantuva basisti. |
jjussila 20.03.2005 11:00:04 | |
---|
Kirsikka-ahon JoBass vuodesta -96 (kevyt kantaa ja soittaa) ja SansAmp syssäyksen vahvistajana ja suoraan pöytään. Joten napit korvissa soitettava. Hyvin on pelittänyt isoissakin paikoissa ja voi sitä roudauksen mukavuutta. |
aapee 21.03.2005 11:35:31 (muokattu 21.03.2005 12:51:34) | |
---|
Morjens! Yleensä StingRay5 SWR SM400S:ään SansAmpin RBI:n kautta (josta pöytään). Kaappina SWR Bigfoot 2x12". Tällä hetkellä käytössä 4-kielinen JoBass vuodelta 1995 (Bartolini/EMG aktiivi etuasteella ja equilla) kun Musari saamassa uutta lookia ;) Joskus lenkissä EBS:n harmaasarjan kompura. AaPee "Kelpaa moisille syrjäkylille..." |
WanhaWetäjä 21.03.2005 12:41:38 | |
---|
Mitä niistä kamoista,sama sen väliä...kielet vaan sopivan löysälle, ettei sormiin satu,sitten alapäitä senverran tanakasti että sellanen sävelissä määrittelemätön tasainen humina täyttää tilan tehokkaasti ja ei ole enää yhtään väliä mitä soitat;-) No vitsi...bassokamoina on ollut Jammun Bb 1200 vm 82 ja Laneyn aika kusenpolttama humppakuutio;-) |
nopsa 22.03.2005 16:48:24 | |
---|
bassoina palvelee fender jazz-bassot -62,-72.ja äänen vahvistaa orangen kokovartalokabinetti,laivakeikoille line 6 bass pod mukaan. |
Tankoprinssi 22.03.2005 17:40:07 | |
---|
Lindholmin Olli sanoi: "Tanssibändin basistin tuntee siitä, että sillä on hiukset ponnarilla, viikset, nahkaliivi tai pikkutakki sekä 5-kielinen basso, koska se "ylimääräinen" kieli on olkahihnana". Itse en valitettavasti "täytä" näistä "vaatimuksista" yhtäkään. Mites muut? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Lindholmin Olli sanoi: "Tanssibändin basistin tuntee siitä, että sillä on hiukset ponnarilla, viikset, nahkaliivi tai pikkutakki sekä 5-kielinen basso, koska se "ylimääräinen" kieli on olkahihnana". Itse en valitettavasti "täytä" näistä "vaatimuksista" yhtäkään. Mites muut? heh, sinänsä hyvin sanottu. Mistäs muuten Lindholmin Ollin tuntee? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
kimmoke 22.03.2005 18:37:24 | |
---|
heh, sinänsä hyvin sanottu. Mistäs muuten Lindholmin Ollin tuntee? oltiin samaan aikaan autohuollossa...ajaa volvolla mää renulla ;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
mack the knife 22.03.2005 18:38:45 | |
---|
heh, sinänsä hyvin sanottu. Mistäs muuten Lindholmin Ollin tuntee? Aika monesta asiasta... Priscilla Kelly, ilmeikäs kasvojenkiristelijä. |
kimmoke 22.03.2005 18:44:56 | |
---|
Aika monesta asiasta... joo taksilla tuonu juoppoo usein kotio: ...Olli laulas meille Joutsenlaulu...mitä eksää osaa...kyll on retee jätkä...yrjöööööö...älä ny suutu... Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
pekkajau 22.03.2005 19:55:13 | |
---|
Olli Lindholm...never heard! Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
pekkajau 22.03.2005 19:58:41 | |
---|
oltiin samaan aikaan autohuollossa...ajaa volvolla mää renulla ;) Sulla on rellun pippana! Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
Tankoprinssi 22.03.2005 22:31:05 (muokattu 22.03.2005 22:34:39) | |
---|
Sulla on rellun pippana! Mulla on Volvo ja oon siitä ylpee. Olli Lindholm...never heard! __Hyvä "Pekka", nyt murjaisit parhaimman vitsisi. Heh heh heh heh heh heh ....................................................................... Ps. Ollin tuntee "Pomarkun murteesta" vaikka nykyisin "Mansessa" asuukin. Ja sitä Joutsenlauluahan Olli ei oo koskaan julkisesti laulanut eikä laula. Se on opettaja Jussin biisi. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
kimmoke 23.03.2005 10:01:06 | |
---|
Ja sitä Joutsenlauluahan Olli ei oo koskaan julkisesti laulanut eikä laula. Se on opettaja Jussin biisi. Ku ei pysty;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
pekkajau 23.03.2005 10:33:44 | |
---|
Ku ei pysty;) Pystyy mutta ei kykene? Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |