Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Linkin Park
1 2 3
zernobyl
26.03.2003 08:52:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, että onko tullut kuunneltua?
 
Minun mielestäni ei yllä Hybrid Theoryn tasolle. Toki mukana on monta hyvää rallia, kuten sinkku Somewhere I belong
tai Figure.09
 
Kommentteja tänne. Älkää vaivautuko sanomaan pahasti :)
 
Mene käymään sivuillani tai sivuillani.
Hermanni
26.03.2003 10:17:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä satuin kuulemaan levyä niin kovasti on edellisen kuuloinen välistä. ehkä liikaakin. vaikka ääneen ei sais sanoo niin onhan se hyvä rokpändi se Linkin Park. tosin mua korpee lähinnä se räbäytys. ei mitenkään ammattitaitoinen kaveri ole räbäyttelemässä ja se kuulostaa koko ajan samalle.
 
sa-ku
26.03.2003 10:42:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mie tykkään. ei tosiaan hybrid theoryn veronen melodisesti, mutta ei nyt niin kaukana. tosin ht on minun mielestä nu-metallin klassikko platta.
hyviä pop-melodioita on tuossaki. numb on erittäin kova. ja breaking the habit uuden tyylistä, kevyttä. muutoin ehkä raskaampi platta. on se hyvä.
 
~life is just a lullaby~ http://www.angelfire.com/indie/theunionforever
Veke
26.03.2003 14:38:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kolmisen vuotta sitten kovassa huudossa ollut raprock on kadonnut kuvioista lähes totaalisesti.
 
Kymmenet raprockin aallonharjalla ratsastaneet bändit ovat muuttaneet tyyliä, hajonneet tai ottaneet uuden nimen. Genren johtotähtien joukosta löytyivät esim. Papa Roach, Rage Against The Machine, Crazy Town ja Linkin Park.
 
Linkin Park saattaa olla genren viimeinen mohikaani, USA:ssa uskotaan. Bändin uusi albumi Meteora paljastaa, että myös Linkin Park on tulossa tiensä päätökseen, mikäli ei tee jotain radikaalia.
 
Meteora on saanut USA:ssa, rockin kehdossa surkeat arvostelut. Vokalistin väitetään huutavan kuin hinaaja.
 
- Parasta on se, että albumin pituus on vain 36 minuuttia, pelkistää kriitikko Jim Barker. "
 
On muuten harvinaisen hirveä ja paska bändi tuo linkin park.
 
Cathi777
26.03.2003 18:23:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten harvinaisen hirveä ja paska bändi tuo linkin park.
 
Tavallaan hyvin sanottu, mutta en täysin allekirjoita. En kyllä itse ole todellakaan mikään Linkin Parkin musiikin ystävä. Joku puhu tässä siitä räpäytyksestä ja se on aina raastanu mun korvia. Se on kyllä todella kammottavaa ja pilaa sen vähänkin mitä hyvää tässä bändissä on. Sit täst uudesta sinkusta ( nyt nimi kerkes jo unohtua ). Kuulin, että tuosta biisin kertosäkeistöstä on tehty 18 eri versiota. Ihmettelen vaan sitä, että miks ne on jättänyt siihen sitten noin helvetin paskan version. On tainnu sitten aika heikkoja olla ne muut. Must tää bändi vois vielä toimia jos räpäytys jätettäs pois ja muutenkin hyppättäs pois tästä nu-metal meningistä. Mä en oo samaa mieltä tuosta laulusta, kuin noi jenkkiarvioijat. Paitsi en ole toki uutta levyä kuullut. Mun mielestä ( ainakin edellisen levyn perusteella ) sillä laulajalla on ihan hyvä ääni. Se on toki totta, että tämä nu-metal juttu on menossa ohi. Ei tuota hommaa enää juurikaan kukaan kohta kuuntele. Näin se homma vaan menee näiden trendijuttujen ( lue ostoskeskushevi ) parissa aina menee.
 
Taistelutoveri
Hellacopter
26.03.2003 18:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo kuullu tuota uutta levyä,mutta bändistä vois sanoa sen verran,että pyyhin lähes kaikilla muilla nu-metal bändeillä perseeni,mutta linkin parkin HT:lla oli suurin osa biiseistä hyviä.Mun mielestä paras nu-metal bändi mitä on,vaikka -kuten joku sano- sitä ei pitäis rock-piireissä ääneen sanoakaan.
 
Aimo
26.03.2003 18:51:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Parasta on se, että albumin pituus on vain 36 minuuttia, pelkistää kriitikko Jim Barker. "
 
Oiskohan vähän rahastusta?
 
Antsa
26.03.2003 19:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään yhdestä LP:n kappaleesta, ja se on Crawling. En todellakaan allekirjoita sitä, että Chester ei osaisi laulaa. Kyllä se tällä Crawlingilla laulaa oikeen mainiosti, tykkään hänen äänestä.
Muuten aika mitäänsanomaton bändi
Olen myös samaa mieltä että räppääjä helvettiin.
 
zernobyl
26.03.2003 21:23:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään yhdestä LP:n kappaleesta, ja se on Crawling. En todellakaan allekirjoita sitä, että Chester ei osaisi laulaa. Kyllä se tällä Crawlingilla laulaa oikeen mainiosti, tykkään hänen äänestä.
Muuten aika mitäänsanomaton bändi
Olen myös samaa mieltä että räppääjä helvettiin.

 
Toi on kyllä minunkin mielestä kovin hyvä laulamaan. Jotenkin niin hieno ääni.
Ja kyllä minun mielestäni joissain biiseissä tuo räbätyskin (?) on ihan asiallista.
 
Mene käymään sivuillani tai sivuillani.
Veke
27.03.2003 08:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just tuo Chester on niin hirveän kuuloinen laulaja että ei oikeasti toista ole.
 
CROOOOWLIIING!!!!
 
Hyi SAATANA! XP
 
Woc
27.03.2003 08:52:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Toi on kyllä minunkin mielestä kovin hyvä laulamaan. Jotenkin niin hieno ääni.
Ja kyllä minun mielestäni joissain biiseissä tuo räbätyskin (?) on ihan asiallista.

 
Ootteko te koskaan kuullut LP:tä livenä? Chester on kyllä epäilemättä yksi metallimaailman huonoimmista vokalisteista. Etsikääpä netistä esim. bändin surullisen kuuluisa esiintyminen Conan O'Brian showssa.
 
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
waldemarx
27.03.2003 09:16:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo kuullu levyä enkä välttämättä haluakaan, koska Hybrid Theory oli jo nii kauhee järkytys...iha lutkutusta. Ainoot hyvät nu-metal bändit ovat deftones ja System of a down, jos soad:a lasketaan edes nu-metalliksi.
 
HeavyMetalMachine
maynardjames
28.03.2003 08:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoot hyvät nu-metal bändit ovat deftones ja System of a down, jos soad:a lasketaan edes nu-metalliksi.
 
No Deftonesin haukkuminen nu-metalliksi menee ainakin vähän yli. Ja onko sitä nyt yleensäkin aina niin pakko lokeroida noita bändejä joihinkin typeriin genreihin? Soittaa mitä soittaa ja kuuntelee ken tahtoo.
 
Meteorasta sen verran että ensmäinen puolisko levystä vankkaa LP kamaa, tosin kaikki biisit kuulostaa yhdeltä ja samalta. Loppupuolella mennään sit jo metsään ja lujaa. Ja toi levyn kesto... 36 min ja risat on mielestäni levyä kuin kuuta nousevaa odottaneille TOSIfaneille (ei minulle) keskisormenosoitus.
 
Tämän levynhän piti olla suuri harppaus eteenpäin, mutta eihän ne mihinkään liikkuneet. Hybrid theory v2.0
 
Ostin kyseisen albumin, kuuntelin sen kolmasti läpi enkä näe mitään syytä kuunnella sitä vähään aikaan ainakaan uudestaan.
 
Jos saa suositella: SEETHER etelä-afrikasta. ROK!
 
waldemarx
28.03.2003 11:39:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No Deftonesin haukkuminen nu-metalliksi menee ainakin vähän yli.

 
No onhan se nyt aika nu-metallia Adrenaline ja Around the fur...!!!!
 
HeavyMetalMachine
Blue Apocalypse
28.03.2003 14:05:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ootteko te koskaan kuullut LP:tä livenä? Chester on kyllä epäilemättä yksi metallimaailman huonoimmista vokalisteista. Etsikääpä netistä esim. bändin surullisen kuuluisa esiintyminen Conan O'Brian showssa.

 
Koska tämä esiintyminen oli? Ekaa kertaa kuulin bändiä joskus 2000(?), esiintyivät silloin Conan O'Barbaarissa ja tuli huvittunut olo . Naureskeltiin siinä kämppiksen kanssa että ompas kamalaa paskaa, laulaja vetästy suoraan jostain East17:istä, kitaristi soitti kaksinkerron peltorit päässä ja joku skrätsäs taustalla. Kului jonkun aikaa niin siitähän tuli tosi suosittu. En olisi ensinäkemältä uskonut.
 
Kuudesta ällästä hän on tietysti iloinen. Iloa korostaa vielä sen, että hän joutui talvella auto-onnettomuuteen, jossa katkesi niin käsi kuin jalkakin.
Oiva Tikka
05.04.2003 10:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, että onko tullut kuunneltua?
 
Minun mielestäni ei yllä Hybrid Theoryn tasolle. Toki mukana on monta hyvää rallia, kuten sinkku Somewhere I belong
tai Figure.09
 
Kommentteja tänne. Älkää vaivautuko sanomaan pahasti :)

en tykkää
 
Makuupussimies
05.04.2003 12:33:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mainoksessa ja radiossa on soinu jotain lauluja, ne kuulostaa aika paljon samalta vanhalta... En pahemmin pidä Linkin Parkista.
 
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
Ada
05.04.2003 18:03:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta levyä en ole kuullut, eikä tuo "Somewhere I belong" ainakaan saa minua sitä ostamaan. Hybrid Theorystä tykkäsin.
 
HaloOfFlies
03.08.2010 12:15:40 (muokattu 03.08.2010 12:19:02)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2676 päivää vanhaan ketjuun
 
No joo, mutta kun se uudempi ketju oli poistettu. Ilmeisesti Linkin Parkista ei saa Mnetiin kirjoitella.
 
Uusi levy "A Thousand Suns" ilmestyy pian ja eka single nimeltään "Catalyst" on jo kuunneltavissa bändin MySpace-sivuilla.
 
http://www.myspace.com/linkinpark
 
Täytyy sanoa, että jos Minutes To Midnight oli vielä hyvä levy, niin tällä uusimmalla singlellä on kyllä otettu takapakkia melko lailla. Yksi hirveimmistä biiseistä mitä olen koskaan kuullut...
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
aivokuolio
03.08.2010 12:21:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaako tämä bändi vielä oikiasti jotaki?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «