Aihe: Liekki yhtye
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
Tupuna
20.03.2005 13:27:38

Mikä sen lämppäripändin nimi oli? Se laulaja veti mukavasti.

Lowlife rock'n'roll philosophers. Tulee Jyrockiinkin... mutta minä en kauhiasti ko. bändistä pitänyt, tosin viimeinen, vähän psykedeliapuolelle taittunut biisi oli aivan loistava. Miksei koko keikka olisi voinut olla samanlaista!! :)
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
sikanaama
20.03.2005 14:04:47
Lowlife rock'n'roll philosophers. Tulee Jyrockiinkin... mutta minä en kauhiasti ko. bändistä pitänyt, tosin viimeinen, vähän psykedeliapuolelle taittunut biisi oli aivan loistava. Miksei koko keikka olisi voinut olla samanlaista!! :)

Joo nyt mä tajusin kun etsin tietoa, että se pändi on Porista ja siksi se kuulosti Porilaiselta ja siksi se Mikko Elo näytti niin Mikko Elolta.
Maito+Vehnäjauho=Pulla
Rattata
20.03.2005 20:34:00
Perjantaina oli YO:lla hienon hieno keikka, vaikka soundit ei ollu parhaimmat. Ja olisivat saaneet soittaa uudelta levyltä enemmän tavaraa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
Pluto
21.03.2005 14:25:29
Perjantaina oli YO:lla hienon hieno keikka, vaikka soundit ei ollu parhaimmat. Ja olisivat saaneet soittaa uudelta levyltä enemmän tavaraa.

Onko Tampereen YO:lla ikinä soundit kohdallaan?
Dillon, you son of a bitch!
Dr. Funkenstein
21.03.2005 23:08:28
Ohhoh, loistava levy tämä uusin kyllä. Vei jalat alta ku ekan kerran kuulin.
jussiohman
22.03.2005 10:25:55
Lutakon keikasta tykkäsin perkeleesti. Jopa lämppärikin oli tosi hyvä. Rumpali veti kovaa, eli hyvin. Pieniä säätämisiä oli siellä sun täällä ja tuo tempohomma oli varmaankin tarkoituksellista. Tai ainakin se toimi, musta. Mutta ei sen rupnalin mikään klikki piäkkään olla. Kuuselan "ujous" on silkkaa karismaa, mies on oma itsensä. Muutenkin koko bändi vaikutti siltä, että niillä oli perkeleen hauskaa siellä lavalla.
Keski-ikäinen Liettualainen heteromies
JeeVes
22.03.2005 12:18:03
Jos joku on löytänyt siitä levystä jostain tarjouksen niin ilmotelkaan. Köyhä opiskelija etsii aina tarjoukset, ja mä olen sellainen.
Nimismies
22.03.2005 12:25:07
Jos joku on löytänyt siitä levystä jostain tarjouksen niin ilmotelkaan. Köyhä opiskelija etsii aina tarjoukset, ja mä olen sellainen.

CDonista 17.95 muistaakseni, mutta tulee hieman postikuluja mukaan, että taitaa olla hyöty plusmiinus nolla.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
Pitkavirta
22.03.2005 13:07:55
No niin ja sitten huomenna Tavastialle! Piru että olen odottanut huomista päivää!

Ketään muita tulossa?
the 666 club #1
"Maailma on vapaa maa." -Galder
Hyi, kakkaa!!1
BaariMikko
22.03.2005 13:35:50 (muokattu 22.03.2005 13:43:35)

....
"There are painters who transform the sun to a yellow spot, but there are others who with the help of their art and their intelligence, transform a yellow spot into the sun." -Pablo Picasso
Ärlä #004
Heavy Metal Machine
22.03.2005 14:08:59
No niin ja sitten huomenna Tavastialle! Piru että olen odottanut huomista päivää!

Ketään muita tulossa?

Ke 23.3.
21–02 Liekki 10 €
K18
Loppuun myyty

Ei pääse :)
Speed kills but beauty lives forever
Pitkavirta
22.03.2005 14:42:55
Loppuun myyty

Onneks ostin ennakkoon, huh.

No, ainakin porukkaa riittää, se on hyvä!
the 666 club #1
Hyi, kakkaa!!1
Mia
22.03.2005 15:12:56

Ketään muita tulossa?

Siellä nähdään!
Jätän levyn suitsuttamisen verbaalisesti lahjakkaammille, itse olen lähinnä jäänyt sanattomaksi.
In the world where you can be anything-be yourself.
Järvihirviö
23.03.2005 01:54:47
Bändistä olin ennen kuullut vain pätkiä kun joskus oltiin Pitkävirralla kaljoittelemassa, mutta onneksi se ei jäänyt pelkäksi taustamölinäksi. Se jäi kummittelemaan mieleeni, joten kuuntelin ensiksi Korpin. Todella loistavaa, kesäistä ja hieman nostalgista (tuli mieleen juurikin Love Records ja ripaus Pekka Strengiä). Ihastuin heti! Tikari ja Saattaja levyn parhaimpina.
Uusin on loistava, vaikkakaan en ole vielä päässyt siihen täysin sisään. Paljon hehkutettu Tytöt/kadut/paluu tietty loistava, mutta yltiöeuforisia tuntemuksia ja kakomista (hyvässä mielessä) aiheuttaa Vanha puu..

Magiota en ole vielä kuunnellut. Kaksoispiste, sulku auki.
BaariMikko
23.03.2005 02:07:48

Omaksi suosikiksi on muuten nyttemmin noussut Päijänne. Biisissä yhdistyvät hemmetin hienosti kotikutoiset mummonmökki-fiilikset ja vastustamaton diskofunk-poljento. Motown kohtaa Loven ja Pokon, tai jotain. En tiedä, tästä yhdistelmästä tulee aika lailla assosiaatioita joita on vaikea tässä lähteä kuvailemaan. 80-luku, pienellä paikkakunnalla harmaanvalkoisen kenkälaatikkoa muistuttavan elementtitalon salissa disko jossa hassunnäköisiä ihmisiä.

Ja vielä se lopun urkunostatus, sitä pelkästään tulee joskus kuunneltua repeatilla.
"There are painters who transform the sun to a yellow spot, but there are others who with the help of their art and their intelligence, transform a yellow spot into the sun." -Pablo Picasso
Ärlä #004
Tupuna
23.03.2005 07:38:43 (muokattu 23.03.2005 07:40:39)
Omaksi suosikiksi on muuten nyttemmin noussut Päijänne. Biisissä yhdistyvät hemmetin hienosti kotikutoiset mummonmökki-fiilikset ja vastustamaton diskofunk-poljento. Motown kohtaa Loven ja Pokon, tai jotain. En tiedä, tästä yhdistelmästä tulee aika lailla assosiaatioita joita on vaikea tässä lähteä kuvailemaan. 80-luku, pienellä paikkakunnalla harmaanvalkoisen kenkälaatikkoa muistuttavan elementtitalon salissa disko jossa hassunnäköisiä ihmisiä.

Minä en kuule Motown-juttuja tuossa yhtään, mutta Päijänne on mielestäni tietynlainen Anssi Tikanmäki -pastissi, nimeä ja sointujen jännitetehoja myöten. Jostain syystä tämä vaikute tuli minulle mieleen heti, koska assosiaatio/samankaltaisuuden hakeminen oli niin vahvaa.

Ja itseasiassa tammikuun Soundissakin Liekin Kuusela sanoo Päijänteestä: "Mulle tulee mieleen Anssi Tikanmäen Suomi-kuvaelmat". Joten en ehkä osunutkaan arvauksessani kovin harhaan :)

EDIT: Ja tarkoitan tässä siis Anssi Tikanmäen instrumentaalisävellyssarjaa "Maisemakuvia Suomesta". Tehty 80-luvulla, sisältää mm. sellaisia klassikkoja kuin Savolainen metsä & Aamu Lakeuksilla.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
BaariMikko
23.03.2005 11:52:43

Minä en kuule Motown-juttuja tuossa yhtään

Niinno jos tarkkoja ollaan, niin en minäkään niitä "perinteisiä" Motown-juttuja.
Ärlä #004
porcupine
24.03.2005 11:09:14
Lutakon keikalla Päijänteen rytmit olivat vähän sekaisin... jotenkin kertosäkeen kohdalla tempo muuttui aina kovin hitaaksi. Ainut miinus koko keikassa... ei sillä, jos se hidastus olisi ollut suunniteltua, mutta kun ei näyttänyt olevan.

Juu, sama homma Tavastiallakin, ja Päijänteen lisäksi sama ongelma Tikarissa ja Rajan Piirsin Taassakin. Ihme homma. Turhautti, kun bändi oikein nostatti ennen kertsejä ja sitten yhtäkkiä temmot tippu huomattavasti. Näin saatiin hienosti ilmat pihalle biiseistä.

Ainakin mun mielestä toi Tavastian keikka toimi hyvänä (huonona) esimerkkinä tuohon keikkavolyymikeskusteluun. Soundit oli hyvät, eikä äänenpaine haitannut _takuulla_ ketään, mutta eipä sitten jytissytkään. Ainakaan minä en päässyt minkäänlaiseen tunnelmaan, kun vetivät niin hiljaa. Teki mieli huutaa: "Munaa kehiin!" tai "Soittakaa kovempaa!", mutta en kehannu.

7+
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
Pitkavirta
24.03.2005 13:44:45
Eilinen tavastian keikka oli kyllä mahtava. Paras.

Ei tullu 'Sinun Luona Kerran', vaikka jotkut urpot sitä siellä eturivissä huutelivat.. ;)
the 666 club #1
Hyi, kakkaa!!1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)