Aihe: Uus tuplapedaali
1
drumstick hero
20.03.2005 16:51:36 (muokattu 20.03.2005 17:21:54)
Elikkäs tässä suunnittelen uuden tuplapedaalin ostoa ja kaipaisin vähän mielipiteitä ja ehdotuksia. Olen siis vasenkätinen, ja se vähän rajottaa tota valinnanvaraa. Voiko esim. joitan rightipedaaleita muuttaa vasureiks. Noita DW:een pedaaleja ei ilmeisesti ainakaan voi kun niissä on se omalaatunen juttu siinä orjapedaalissa.

Itellä tällä hetkellä jalkojen alla kitisee niimmaan ruoska tamburo(valmiiks lefty) että aijjai. On kun mudassa polkis, ja lauta väpättää sivuttain eikä oikeen fiksaileen jaksa enää ruveta. Mitä nyt oon testannu erilaisia pedaaleita niin ehkä parhaimmilta tuntuu noi ketjuvetoset.

Hintaa sais speduilla olla 0-600 €.
Älä kato etees.
ltg
20.03.2005 17:09:04
Katoppa vaikka tuolta. Tästä on käyty lukemattomia keskusteluja.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=86760
Groove ei ole lämmintä pissiä lahkeessa.
riqu
20.03.2005 17:30:09
drumstick hero
20.03.2005 17:34:27
joo...kattelinkin tota jo thomanniltakin, mutta: mitä eroo tolla Turbodrivella on tohon acceleratoriin, ja miten se vaikuttaa tuntumaan?
HeavyMachinery
21.03.2005 10:11:30

Kyllä Dw:täkin saa vasurina ainakin 5000 sarjaa.
Minä tiedän - siis pelkään !
pearl
21.03.2005 13:37:05
Elikkäs tuo Acceleratorin cam on epäkesko (liike kiihtyy loppua kohden) vrt. IC power glide ja turbo on aivan tavallinen eli IC Rolling glide... Eikös se näin ole? Jos itselläni olisi tuon verran rahaa, niin kyllä se olisi hihna- tai suoravetoiset pedaalit, ihan vain vaihtelun vuoksi. Tällä hetkellä yamaha tuntuisi mieluisimmalta, olisivat jopa inhimillisen hintaiset
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
drumstick hero
21.03.2005 16:59:58
Elikkäs tuo Acceleratorin cam on epäkesko (liike kiihtyy loppua kohden) vrt. IC power glide ja turbo on aivan tavallinen eli IC Rolling glide... Eikös se näin ole? Jos itselläni olisi tuon verran rahaa, niin kyllä se olisi hihna- tai suoravetoiset pedaalit, ihan vain vaihtelun vuoksi. Tällä hetkellä yamaha tuntuisi mieluisimmalta, olisivat jopa inhimillisen hintaiset

Otan selvää noista suoravedoista. Oon sen verran kehua niistä kuullu. Pitäs vaan päästä testaan johkin, ni vois olla astetta varmempi sen sopivuudesta mulle. Tääläkin näkee pariin otteeseen mainostettavan tota jammun suoravetotuplista, mutta sitä ei ainakaan missään näy leftinä :( enkä oo päässy tutkiin että saako noita jammuja käännettyä vasuriks.
Niskamies
21.03.2005 19:24:44
Mulla on tällähetkellä kotona Pearlin Eliminatorit, Taman IC Flexiglidet, Yamahan DFP9310:t ja sunnuntaina tulee vielä DFP9410:t. Näistä valitsisin joko Flexit tai Yamahat, en ole vielä varma. Tuntuma on kummassakin aivan erilainen, mutta kummassakin loistava.
Meitsi on meshissä.
ltg
21.03.2005 19:43:20
Otan selvää noista suoravedoista. Oon sen verran kehua niistä kuullu. Pitäs vaan päästä testaan johkin, ni vois olla astetta varmempi sen sopivuudesta mulle. Tääläkin näkee pariin otteeseen mainostettavan tota jammun suoravetotuplista, mutta sitä ei ainakaan missään näy leftinä :( enkä oo päässy tutkiin että saako noita jammuja käännettyä vasuriks.

Kyllä noita pitäisi thomannilta leftinä saada.
Groove ei ole lämmintä pissiä lahkeessa.
dictatorsh*t
21.03.2005 19:50:00
Mulla on tällähetkellä kotona Pearlin Eliminatorit, Taman IC Flexiglidet, Yamahan DFP9310:t ja sunnuntaina tulee vielä DFP9410:t. Näistä valitsisin joko Flexit tai Yamahat, en ole vielä varma. Tuntuma on kummassakin aivan erilainen, mutta kummassakin loistava.

Entäs Eliminaattorit?
Ei mitään saumaa? Munsta meinaas hakkaa noi kaikki (DFP9310:stä ei kokemusta).
Mielipide.
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
drumstick hero
21.03.2005 19:53:13
Kyllä noita pitäisi thomannilta leftinä saada.

en löytänyt tota suoravetoo (DFP9410) leftynä. Sielä on vaan noita perus tuplaketjuja (DFP9310) vasureille. Voishan sitä jostain kokeilla kysyä, mutta huonolla säkällä yamaha ei ees tee noita suoravetoi vasurina. IC:eitäkään ei saa kun power glideä leftynä.
Niskamies
21.03.2005 19:53:29
Entäs Eliminaattorit?
Ei mitään saumaa? Munsta meinaas hakkaa noi kaikki (DFP9310:stä ei kokemusta).
Mielipide.

Musta eliminatoreilla ei ole yhtään mitään saumaa noihin kahteen muuhun verrattuna. Saatta kyllä johtua iästä, ja siitä että noita ei ole silkkihanskoilla kohdeltu, ja noi kahet muut on käytänössä uudet. Mutta silti. Ainiin, testailin tossa lisää ja totestin DFP9310:n mieluisimmaksi, ensi viikolla sitten 9310/9410 vertailu.
Meitsi on meshissä.
dictatorsh*t
21.03.2005 19:58:19
Musta eliminatoreilla ei ole yhtään mitään saumaa noihin kahteen muuhun verrattuna. Saatta kyllä johtua iästä, ja siitä että noita ei ole silkkihanskoilla kohdeltu, ja noi kahet muut on käytänössä uudet. Mutta silti. Ainiin, testailin tossa lisää ja totestin DFP9310:n mieluisimmaksi, ensi viikolla sitten 9310/9410 vertailu.

Ok. Mun "nätisti käytetyt" Eliminaattorit vaan hakkaa noi 9410 aika helposti. Mutta makuasia sano Musti kun muniaan nuoli.
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
k.p.h
22.03.2005 15:23:26
mulla on varmaannii vastaavat ku nämä, paitti siltä "oikeelta" puolelta :)

ja jos nuo on ne vastaavat nii voin suositella ;)

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 0l_doppelfussmaschine_prodinfo.html

btw. mistä tiiän minkä malliset jammut mulla on? muistaakseni niissä ei lue mitään malli merkintää...tai pitänee vielä katsastaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)