http://www.joni.hpsjr.fi/kuvat/hait/ Onko kenelläkään tietoa kyseessä olevasta haitarista? Mulla on tuommoinen roikkunut jaloissa aika kauan. Sain joskus isovanhemmilta kun he löysivät tuon jostain omista kätköistään. Kiinnostaisi lähinnä tietää onko tuo täysi susi vai onko tuolla kenties jotain pientä arvoakin? Olisin tuota myymässä jossain vaiheessa mutta pitäisi selvittää edes jonkin sortin arvoa tuolle. Ääntä tuosta lähtee, sen verran olen sitä kokeillut. Kiitän. Groooove is in heart! |
toyopet 22.03.2005 14:09:51 | |
---|
Itämaan ihme. Ei taida juuri markkina-arvoa löytyä. Joskus noita kauppasivat 50mk:lla. En tiedä olisiko kurssi noussut ja saisi jo 50€ myydessä. Ei kuitenkaan mikään arvotavara. Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Joees 22.03.2005 15:08:03 | |
---|
Itämaan ihme. Ei taida juuri markkina-arvoa löytyä. Joskus noita kauppasivat 50mk:lla. En tiedä olisiko kurssi noussut ja saisi jo 50€ myydessä. Ei kuitenkaan mikään arvotavara. Näin minä vähän ounastelinkin. Mutta rahaapa se on tuokin. Groooove is in heart! |
toyopet 22.03.2005 15:14:45 | |
---|
Eihän sitä tiedä, jos pistät sen Ebayhin myyntiin ja kehut maasta taivaisiin miten harvinainen neuvostoajan soitin on eikä näitä länsimaissa juurikaan kaupoissa liiku, niin joku amerikkalainen miljönäärikeräilijä maksaa sitä miljoonan... Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Joees 22.03.2005 20:11:46 | |
---|
Eihän sitä tiedä, jos pistät sen Ebayhin myyntiin ja kehut maasta taivaisiin miten harvinainen neuvostoajan soitin on eikä näitä länsimaissa juurikaan kaupoissa liiku, niin joku amerikkalainen miljönäärikeräilijä maksaa sitä miljoonan... Hehee... Voisi jopa huvikseen laittaa. Mistäs sitä tietää jos jenkkilästä löytyy vielä kommareita jotka haluavat idänihmeen. Groooove is in heart! |
M.i.k.key 26.03.2005 16:17:55 | |
---|
Mulla on noita ollut parikin, viime kesän eräissä mökkijuhlissa kylläkin paloi "vahingossa" yksi niistä. Nyt tarvisi hankkia uusi hyvävireinen haitari, tarvisi eräässä proggiksessa. Mä lopetan nää hommat! |
Joees 28.03.2005 00:23:45 | |
---|
Mulla on noita ollut parikin, viime kesän eräissä mökkijuhlissa kylläkin paloi "vahingossa" yksi niistä. Nyt tarvisi hankkia uusi hyvävireinen haitari, tarvisi eräässä proggiksessa. Osta tuo pois. Saat halvalla. Vireestä en pahemmin tiedä kun en ole kokeillut sen kummemmin. ;) Groooove is in heart! |
vanhami 29.03.2005 13:10:40 | |
---|
mulla oli pari tollaista venäläistä näppyläpelia, ihan sellaista pikkaista. Heitin ne roskiin joku vuosi sitten, kun niillä ei tehe mitään. Nyt mennään naimisiin eukon kanssa ens la ja harmittelen kun hukkasin ne pelit. olis reteetä, kun auton perästä roikkus haitari... Mika |
Joees 29.03.2005 16:02:30 | |
---|
mulla oli pari tollaista venäläistä näppyläpelia, ihan sellaista pikkaista. Heitin ne roskiin joku vuosi sitten, kun niillä ei tehe mitään. Nyt mennään naimisiin eukon kanssa ens la ja harmittelen kun hukkasin ne pelit. olis reteetä, kun auton perästä roikkus haitari... Mika Osta tästä haitari auton perään ;) Hehe. Groooove is in heart! |