Aihe: Nännikoru
1 2 3 4 5 6 7
Wil-J
22.03.2005 10:42:45
Ei se sitä pois repäise, jos käyt laittamassa. Kestää noin kymmenen minuuttia se operaatio :)

Ja saa sen pois, jos kaduttaa.

No mutta eihän sitä huutoa kukaan kestä :D
Chaka
22.03.2005 12:06:39

älkääs pelotelko, kun mulla olis aika huomenna, jänskittää jo muutenkin. kuinka kauan olitte ilman rintsikoita? toivottavasti duunissa ei tule mitään sanomista jos muutaman päivän nännit paistaa paidan läpi :D

se on kyllä sen vaivan/ kivun arvoista :) Koristaa nätisti rintaa ja tuntuu kivalle..!! ;0)
I´m The King, I´m The Sun x)
micro
22.03.2005 13:49:39
se on kyllä sen vaivan/ kivun arvoista :) Koristaa nätisti rintaa ja tuntuu kivalle..!! ;0)

juu mä oon huomannu :) eikä se edes sattunu mitenkään liikaa. mun mielestä huuleen sattu enemmän. siel lävistysliikkeessä se tyyppi kyllä sano, että nännilävistys sattuu miehille enemmän. taas yksi syy miksi naisena on kiva olla ;)
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
Fortune
22.03.2005 16:04:03
juu mä oon huomannu :) eikä se edes sattunu mitenkään liikaa. mun mielestä huuleen sattu enemmän. siel lävistysliikkeessä se tyyppi kyllä sano, että nännilävistys sattuu miehille enemmän. taas yksi syy miksi naisena on kiva olla ;)

Juu, teitin tissit ovat tottuneen rajumpaan menoon, toisin on meillä herkkisnännisillä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Chaka
23.03.2005 12:11:35

En tiedä et miks mut mun nänni on tullu taas kipeeks ja pelkään et se tulehtuu.. iiik.. pitäs taas vissiin ruveta puhdistaan sitä.. nyyh...
"I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker-
Fortune
23.03.2005 17:00:22
En tiedä et miks mut mun nänni on tullu taas kipeeks ja pelkään et se tulehtuu.. iiik.. pitäs taas vissiin ruveta puhdistaan sitä.. nyyh...

Ei puhdistusta, normaali suihkuttelu pitäisi riittää. Ei mitään desinfiointiaineita tms.

Jos tulee mätää, niin teet merisuolaliuoksen ja uitat sitä tissiä siellä, mädän pitäisi tulla pois. Viimeistään kun käyttää korua irti. Sitten voi desinfioida, mutta muuten ei kannata, se vain kuivuu turhaan.
sunless
23.03.2005 22:42:15
määki haluisin, mutta kun mä just ajattelin hankkia lapsia parin seuraavan vuoden aikana, niin sittenhän mä kärsisin siitä kivusta ja tuskasta ihan turhaan. se ei käy. höh. hankala elämä. niin...tai jos sitä imettäisi vaan toisella tissillä...hmm, mll tulee varmasti kiskomaan mut hirteen.
"antakaa mulle infrapunaviiniä"
Chaka
24.03.2005 10:53:26

Ei puhdistusta, normaali suihkuttelu pitäisi riittää. Ei mitään desinfiointiaineita tms.

Jos tulee mätää, niin teet merisuolaliuoksen ja uitat sitä tissiä siellä, mädän pitäisi tulla pois. Viimeistään kun käyttää korua irti. Sitten voi desinfioida, mutta muuten ei kannata, se vain kuivuu turhaan.

Juuh, kiitos :) nyt alko jo helpottaan, lähti turha arkuus pois ja sitä karsii koskee ihan normaalisti, vaik en tehny viel mitn... hmm.. mut kaunis kiitos kuintenkin, kumarrusta uhhoittamatta..!! ;)
"I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker-
Fortune
24.03.2005 11:14:49
Juuh, kiitos :) nyt alko jo helpottaan, lähti turha arkuus pois ja sitä karsii koskee ihan normaalisti, vaik en tehny viel mitn... hmm.. mut kaunis kiitos kuintenkin, kumarrusta uhhoittamatta..!! ;)

Tärkein hoito-ohje on malttaa olla härppimättä sitä likaisin (tai edes puhtain) käsin.
Fortune
24.03.2005 11:15:14
määki haluisin, mutta kun mä just ajattelin hankkia lapsia parin seuraavan vuoden aikana, niin sittenhän mä kärsisin siitä kivusta ja tuskasta ihan turhaan. se ei käy. höh. hankala elämä. niin...tai jos sitä imettäisi vaan toisella tissillä...hmm, mll tulee varmasti kiskomaan mut hirteen.

Heh, voisi kyllä ruveta sitä ei-imettävää tissiä vähän ahdistamaan, kun sitä maitoa pakkaantuisi sinne :)
peltikojootti
24.03.2005 12:27:47
Tärkein hoito-ohje on malttaa olla härppimättä sitä likaisin (tai edes puhtain) käsin.

Kielelläkään sitä ei saisi lipoa...hampaista puhumattakaan.
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Wil-J
24.03.2005 12:36:57
Kielelläkään sitä ei saisi lipoa...hampaista puhumattakaan.

Ai ei ikinä? Vai sillon kun ei ole vielä parantunut?
micro
24.03.2005 12:56:42
Heh, voisi kyllä ruveta sitä ei-imettävää tissiä vähän ahdistamaan, kun sitä maitoa pakkaantuisi sinne :)

niin. sun tissi räjähtää ja siitä ei amerikka tykkää.
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
micro
24.03.2005 12:57:49

no sillon kun ei ole vielä parantunut. kai. miksi sen nyt muuten ottaiskaan..?
Wil-J
24.03.2005 13:12:23
no sillon kun ei ole vielä parantunut. kai. miksi sen nyt muuten ottaiskaan..?

Niin no sitä tässä kovasti ihmettelinkin :)
peltikojootti
24.03.2005 19:32:02

höhlä:)
tietenkin silloin kun se ei ole vielä parantunut. Miksi muuten ihmiset ylipäätäänsä ottaisi nännikorun jos sillä ei saisi leikkiä?
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Wil-J
24.03.2005 19:44:04
höhlä:)
tietenkin silloin kun se ei ole vielä parantunut. Miksi muuten ihmiset ylipäätäänsä ottaisi nännikorun jos sillä ei saisi leikkiä?

No höhlä oonkin :( No en mä tierä, ulkonäön takia? Ehkä. Tai sitten ei.
Eemil
25.03.2005 12:05:48
Lässytys sikseen. Kuvat kehiin! (Et sinä Fortune)
Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
Fortune
26.03.2005 11:53:24
Lässytys sikseen. Kuvat kehiin! (Et sinä Fortune)

*laittaa kameran takaisin laatikkoon*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)