ÄM 08.02.2005 00:10:34 | |
---|
Laitetaan nyt tänne palstalle. On voinut joku jo keksiäkkin. Ostin verkkokaupasta Koss-merkkiset korvaan työnnettävät napit, joissa mukana korvatulpat. Tulpat oli perseestä, eivätkä meikäläisen korvaan menneet. Sitten käväisin Fasulta Shuren korvamonttuihin tarkoitetut "joulukuusi"-tulppat, jotka sopi Kosseihin mainiosti. Poistaa vaan mustan kumiputken pätkän ja "kuusi" menee paikalleen. Toimii! Kustannukset: Kossit 27,90e Joulukuuset: 12e |
Pitkavirta 08.02.2005 12:39:54 (muokattu 08.02.2005 12:40:27) | |
---|
Melkein vois painaa superplussaa, oli niin asiallinen niksi. :) Tyydyn painelemaan yksinkertaista yhdynnän merkkiä. |
miscage 22.03.2005 00:29:16 | |
---|
Laitetaan nyt tänne palstalle. On voinut joku jo keksiäkkin. Ostin verkkokaupasta Koss-merkkiset korvaan työnnettävät napit, joissa mukana korvatulpat. Tulpat oli perseestä, eivätkä meikäläisen korvaan menneet. Sitten käväisin Fasulta Shuren korvamonttuihin tarkoitetut "joulukuusi"-tulppat, jotka sopi Kosseihin mainiosti. Poistaa vaan mustan kumiputken pätkän ja "kuusi" menee paikalleen. Toimii! Kustannukset: Kossit 27,90e Joulukuuset: 12e Kerropas sen verran että käykö Earin "kuusitulpat" tuohon tarkoitukseen? Jos noissa sun Fasulta ostamissa Shureille tarkoitetuissa on jotain eroa, niin kerrotko tarkan mallin, jotta voin tilata ne jostain? Vaimentaako "yhdistelmä" tarpeeki, notta ei tinnitä bänditreenien jälkeen? Kiitos etukäteen, tämä vaikuttaisi hyvältä ja halvalta ratkaisulta, kun klikin kanssa aloittelen treenaamaan, eikä napit + peltorit oikein miellytä. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Kerropas sen verran että käykö Earin "kuusitulpat" tuohon tarkoitukseen? Jos noissa sun Fasulta ostamissa Shureille tarkoitetuissa on jotain eroa, niin kerrotko tarkan mallin, jotta voin tilata ne jostain? Vaimentaako "yhdistelmä" tarpeeki, notta ei tinnitä bänditreenien jälkeen? Kiitos etukäteen, tämä vaikuttaisi hyvältä ja halvalta ratkaisulta, kun klikin kanssa aloittelen treenaamaan, eikä napit + peltorit oikein miellytä. Earin kuuset sopii hyvin, on kokeiltu...Ja yhdistelmä ei taida juurikaan päästää muuta ääntä läpi, ku mitä kuulokkeista tulee...eli jos käytät vain klikkiä, niin kytke vain toinen luuri tulppiin ja pidä toinen kuusi korvatulppana, niin kuult vielä bändiäkin... Roudarikin on ihminen. |
miscage 22.03.2005 09:05:25 | |
---|
Earin kuuset sopii hyvin, on kokeiltu...Ja yhdistelmä ei taida juurikaan päästää muuta ääntä läpi, ku mitä kuulokkeista tulee...eli jos käytät vain klikkiä, niin kytke vain toinen luuri tulppiin ja pidä toinen kuusi korvatulppana, niin kuult vielä bändiäkin... Kiitoksia!!! Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Einherjar 22.03.2005 13:10:49 | |
---|
Juu... toimiihan tuo yhdistelmä ja jonkin aikaa on se jo ollutkin minulla käytössä. Nuo Kossit tosin päästää jonkin verran ääntä läpi, joten varoittelempa vaan, ettei ne demppaa yhtä tehokkaasti kuin esim kuusitulpat perinteisesti käytettynä. Hirveästi en ole vielä voinut testata käytössä, mutta kyllä ovat tuntuneet toimivan hyvin minun tarkoituksiin. |
SF3YLO 22.03.2005 17:27:04 | |
---|
Itselläni ei pysy ne kossin normaalit mustat vaahto hötskät korvissa ollenkaan, mutta earin kuusien kaa aivan parhaat kuulokkeet mitä oon käyttäny. Normaalit nappikuulokkeetkaan ei pysy korvassa, mutta nää on vieläpä kaiken lisäksi parempi laatusetkin ja pysyy korvassa. Aamulla on mukava, kun bussissa kuulee vaan sen musiikin, eikä muuta hälyä, mutta taasen sit miinuspuolena sanon sen, että saa tuolla kyllällä kävellessä olla varovainen, ettei jää auton alle :D... |
Marzi 22.03.2005 22:13:11 | |
---|
Turbosoundiltakin tuli muuten napit, 32 egee... Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
Einherjar 24.03.2005 03:03:23 | |
---|
Niin jäi muuten sanomatta, että jos nuo kossit tuntuu kuusitulppien kanssa hirveän tukkosilta, niin kannattaa leikata niistä tulpista se ensimmäinen patti pois (lyhentää yhdellä siis). Minulla ainakin tuntui auttavan. |
SF3YLO 24.03.2005 14:22:33 | |
---|
Niin jäi muuten sanomatta, että jos nuo kossit tuntuu kuusitulppien kanssa hirveän tukkosilta, niin kannattaa leikata niistä tulpista se ensimmäinen patti pois (lyhentää yhdellä siis). Minulla ainakin tuntui auttavan. Tuo voisikin auttaa siihen, ettei jäisi auton alle ainakaan niin suurella todennäköisyydellä :D... Ei mutta vakavasti ottaen, joskus tuntuu siltä, että tuo menee niin syvälle, että se reikä siinä keskellä on joko ihan lytyssä tai sitten täynnä jotain korvan mönjää. Tähän auttaa ton kuulokkeen pieni edestakainen liikuttelu, mutta tää voisikin olla hyvä katkaista se pienin osa pois siitä... Kiitoksia vinkistä! |