Aihe: Combo nuppina
1 2 3
MV
21.03.2005 22:08:58
Vaivaudun! >:)
Eli mitäs nyt meinaat?
Mun käsityksen mukaan lisäkaappi comboon ei tuo ääntä varsinaisesti lisää?
Korjatkaa jos olen väärässä.

No kun nyt vähän tutkin tätä topiccia vähän tarkemmin niin sain itsekkin semmoisen käsityksen koska eihän siitä pikkucombosta riitä vatteja niin massiiviseen kaappiin tai jotain??!:)...hoho

Vaan tarvisi ostaa parempi nuppi kokonaanKO?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
MV
21.03.2005 23:08:00
Tota mäkin vähän oon miettinyt että miten wattiluvut kaapin ja combon välillä keskenänsä pelaa..?

Luulisin että kun on kaapin watit samat kuin nupissa niin lähtis täydet tehot irti? Ja jos nupissa vähemmän niin rajottaa tehoja? Näin luulisin maalaisjärjellä mutta enhän minä näistä mitään ymmärrä:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
McNulty
21.03.2005 23:27:04
No kun nyt vähän tutkin tätä topiccia vähän tarkemmin niin sain itsekkin semmoisen käsityksen koska eihän siitä pikkucombosta riitä vatteja niin massiiviseen kaappiin tai jotain??!:)...hoho

Vaan tarvisi ostaa parempi nuppi kokonaanKO?

Se kaappi combon alla lisää headroomia... Se combo saundaa erilaiselta. Se että saundi on "munakkaampi" ja että esim alakerrassa on enempi potkua ei tarkoita sitä että se kuulostaa +400dB kovemmalta laitteelta.
Distortion
22.03.2005 17:54:58
Se kaappi combon alla lisää headroomia... Se combo saundaa erilaiselta. Se että saundi on "munakkaampi" ja että esim alakerrassa on enempi potkua ei tarkoita sitä että se kuulostaa +400dB kovemmalta laitteelta.

Juu, noin olen sen käsittänyt. Eli lisäkaappi "jykevöittää" ääntä ja ehkäpä parantaa sitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)