carlos 07.03.2005 22:00:44 | |
---|
No huhhuh, jos tää nyt on totta! Todella perseestä moinen....... ei varmaankaan kovin fiiliksiä nostattava tapahtuma näin ennen tätä First Aid Kit -kiertuetta Suomessa. Standin' with the fury that they had in '66 |
madu 07.03.2005 23:02:53 (muokattu 07.03.2005 23:06:03) | |
---|
Toivotaan että soittopelit löytyy ja palautuu oikeille omistajilleen. Vähän offtopiciksi: Tuli yhtäkkiä tosi outo flashbackki kun luin uudesta soundista DE:n haastattelua ja siinä mainittiin tuon lofi-kiippari soundin olevan peräisin Yamaha Portasoundista. Tommonen portasound löytyy kotipuolesta vieläkin varmaan jostain varaston kätköistä ja sillä tuli junnuna aloitettua musisointi. Täysin olin unohtanut koko laitteen olemassa olon. Semmoinen pieni kiippari joka on sellaisessa hassussa muovicasessa. Ihme kun olikin niin tutun ja turvallisen kuuloinen ja kiehtova se soundi... En tiedä sitten onko täysin sama malli minkä DE:llä oli käytössä mutta soundi on ainakin täysin samanlainen. |
Exhausted 07.03.2005 23:41:22 | |
---|
DE ainakin livenä näytti vetävän sen keyboardin Bossin DS-1:n ja Yamahan kitaravahvarin läpi, ja studiossa näytti käytössä olleen Line6 POD Xt |
ååperi 08.03.2005 19:03:29 | |
---|
madu, pistin sulle pikaviestiä. me halutaan sun portasound!:) joo, Tallinassa kävi vähän ikävästi ku jussin SG, mun jazz basso, mikon rinkka ja merchiä varastettiin. pakusta oli siististi irrotettu takalasi. onneksi ei lähteny kaikki kamat. paikalliset olivat kuitenkin todella avuliaita asian selvittelyssä, siitä jäi hyvä fiilis. lasse/DE |
carlos 18.03.2005 21:07:04 | |
---|
Onkos porukka käynyt nytte keikoilla? Ite ajattelin, että viikonpäästä vaasaan olisin menossa. I can't hide but I can run for miles |
tuhti 18.03.2005 22:54:50 | |
---|
Viime viikolla olin tavastialla, kova oli meininki ainakin eturivissä.. Oli kyllä ihan taas loppu seuraavana aamuna. Ainoa miinus oli Damn Seagullsien basisti, joka koko ajan oli lavalla. Tosin revittiin se aina kaverin kanssa sieltä alas daivaamaan. "persoonallista" - Kim |
Rattata 19.03.2005 17:20:55 | |
---|
Onkos porukka käynyt nytte keikoilla? Ite ajattelin, että viikonpäästä vaasaan olisin menossa. Tänään olen keikalle menossa. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Exhausted 20.03.2005 13:57:49 | |
---|
Eilen oli Klubilla kyllä taas yksi parhaista keikoista |
Jenka 20.03.2005 17:11:38 (muokattu 20.03.2005 17:12:59) | |
---|
Disco Ensemble on kyllä kaiken kaikkiaan aika uusi tuttavuus mulle. Muutaman kerran tuli kuunneltua vanhempi laina-albumi läpi muutama kuukausi sitten. Levyn palautettua bändi jäi vähän kuin unholaan. Nyt se on tullut kummittelemaan. We might fall apart muistutti bändin olemassaolosta ja tuli käytyä Tavastian keikkakin katsomassa. Tuotantoa en omista, mutta onneksi bändin sivuilla on materiaalia. Melodisuudesta, mitä on erityisesti WMFA:ssa, annan plussaa! |
carlos 20.03.2005 19:28:03 | |
---|
Vanha levy on soinu stereoissa reilun vuoden, ja sitä vaan jaksaa ja jaksaa kuunnella. Uuteen levyyn kyllästyin noin parissa viikossa. I can't hide but I can run for miles |
Rattata 20.03.2005 20:31:52 | |
---|
Eilen oli Klubilla kyllä taas yksi parhaista keikoista Kyllä. Aivan loistomeno. Muutenkin tosi onnistunut ilta, varsinkin Lapko oli mukava nähdä. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
breadfan 21.03.2005 20:04:59 (muokattu 21.03.2005 20:05:28) | |
---|
Onkos tämä DE millaista musiikkia? Verratkaa johonkin bändiin jos mahdollista. Parempi paska laulu, kuin ei ollenkaan. |
Onkos tämä DE millaista musiikkia? Verratkaa johonkin bändiin jos mahdollista. Soundissa taidettiin verrata the Rasmukseen :P ite en oo samalla linjalla. Käyhän kuuntelemassa niiden biisejä osoitteessa www.discoensemble.com niin pystyt luomaan jonkinnäköisen käsityksen. I can't hide but I can run for miles |
D-Kay 21.03.2005 21:34:32 (muokattu 21.03.2005 21:35:14) | |
---|
"I wasn't born with enough middle fingers" |
Exhausted 21.03.2005 22:21:53 | |
---|
Onkos tämä DE millaista musiikkia? Verratkaa johonkin bändiin jos mahdollista. kai tämä nyt on sitä emopunkkia. vauhdikasta ja positiivisen energistä. samanhenkisiä ja DE:hen vaikuttaneita bändejä At the Drive-in, Sparta, Thursday, Glassjaw ja Refused |
miscage 21.03.2005 23:37:51 | |
---|
Kävinpä kuuntelemassa yhtyyen kotisivulta muutaman biisin. Jumalauta, levykauppa kutsuu. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Medication 22.03.2005 12:17:47 | |
---|
Soundissa taidettiin verrata the Rasmukseen :P Ihan hyvä vertaus. Ei tuo Human Cannonballkaan kovin kaukana Rasmuksesta ole, varsinkaan kertsin osalta. Samapa tuo, hiton hienolta kuulostaa. |
carlos 22.03.2005 21:11:02 | |
---|
Ihan hyvä vertaus. Ei tuo Human Cannonballkaan kovin kaukana Rasmuksesta ole, varsinkaan kertsin osalta. Samapa tuo, hiton hienolta kuulostaa. Niinno, kyllä Rasmus on mun mielestä aikalailla enemmän poppia. Mutta hälläkö väliä, makunsa kullakin. Viper Ethics rokkaa eniten. I can't hide but I can run for miles |
Exhausted 22.03.2005 22:06:55 | |
---|
Joskus vuosia sitten Disco Ensemblestä sanottiin että "kuin Rasmus, joka on saanut dollarinkuvat silmistään ja kääntänyt nupit kaakkoon" |
Medication 24.03.2005 14:53:06 | |
---|
Niinno, kyllä Rasmus on mun mielestä aikalailla enemmän poppia. Jep jep. Rasmus on toki radiopopiksi sovitettua ja soundipuoleltaan paljon kevyempää, mutta ei tuon Black Euronkaan kertosäe woo-oo-uu-ou -kertseineen ja nykivine rytmeineen kovin kaukaa hae. Hyvä albumi kuitenkin. |