Aihe: Pääteaste kotikäyttöön
1 2
momo
21.03.2005 15:38:46
Kyllä se hyvältä kuulostaa pienilläkin volyymeilla, ei se mun mielestä tukkoista ole kuullutkaan :)

No hyvä! Tosin on kyllä mahdollista että olet saanut poikkeushyvän yksilön ja sillä tukkoisuudesta valittaneella oli vähän huonompi kappale, noista on aina vaikea sanoa onko vika laitteessa vai kuulijan päässä.

Yösoittelusta, kyllä löytyy mallintavasta kuulokeliitäntä, mutta itse en vain satu pitämään yhtään kuulokkeilla soittelusta, ennemmin tulee melkein soitettua ilman mitään vahvistusta. Tämä voi tietenkin myös juontaa juurensa käyttämieni kuulokkeiden laadusta, mutta kyllä ne studiotason kuulokkeetkin maksaa pitkän pennin. Ja varmuuden vuoksi, allekirjoitukseni on sarkastinen, joten ette voi sen suhteen vetää minua tilille...
"Raha on vain vaihdon väline"
Crackis
21.03.2005 16:54:48 (muokattu 21.03.2005 17:05:37)
Jos pelkästään kotiin päätettä tarviaa niin H&K:lla on tämä ½ unitin etuaste/särö-sarja, joista löytyy 1w putkipäättäri. Minkäänlaista volumesäätöä tuossa ei ole, vaan äänenvoimakkuus pitää säätää periaatteessa kokonaan etuasteesta. Ainoa joka ainakin tuossa omassa H&K:ssa pudottaa äänenvoimakkuutta pelkkänä päättärinä käytettäessa on line/isntrument-kytkin.

Tuollakaan ei sitten kotona saa mitään pääteastesäröjä ilman että korvat halkeaa. Teho riittää hyvin ajamaan 4x12 kaappia ainakin kotioloissa.

Cruch/Blues Masterin manuska löytyy tuolta, jos tarkempia tietoja kaipaa:
http://www.hughes-and-kettner.com/files/downloads/gtrsndma.pdf

EDIT:
Käytettynä noita on liikkunu 100-150€ pintaan. Nuo toimii siis myös ihan erillisinä etuasteena, "mininuppina", kaappimallintajana, DI-boksina... Tekee vähän kaikkea. Mahtava vehje, en luovu vaikka henki menis. :)
Crackis
23.03.2005 22:11:55
Nostan tän.

Onko tosiaan näin että pienitehoisia Mono tai Stereopäättäreitä ei todellakaan vai valmisteta? 22/20 löytyy, mutta siitä pienempiä? Ja muitakin kuin joitain botique-vehkeitä, mitä näin opiskelijana en voi muuta kuin kuolata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)