Mosse0 21.03.2005 14:44:59 | |
---|
Eli sellaista tiedustelisin, että onko näillä M.netin jäsenillä kokemusta molemmista ratkaisuista ja millaisia eroja niissä on. Itse en ole kokeillut kuin tuplapedaalia, enkä tuplabasaria voi sairauteni vuoksi käyttää. Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan |
tthei 21.03.2005 14:47:38 | |
---|
Tästä on ollu varmaan miljoona väittelyä tästä aiheesta täällä jo. Eli hakua vaan käyttöön. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
fox 21.03.2005 14:49:51 | |
---|
Eli sellaista tiedustelisin, että onko näillä M.netin jäsenillä kokemusta molemmista ratkaisuista ja millaisia eroja niissä on. Itse en ole kokeillut kuin tuplapedaalia, enkä tuplabasaria voi sairauteni vuoksi käyttää. Periaatteessa eroja tulee siinä, jos on erikokoiset/eri-vireiset bassarit. Onhan se näyttävä (mutta valitettavan tilaavievä) tuo kahden basarin setuppi. Roudaus myös hankalaa. Kun tuon aktiivisemman keikkailun lopetimme, myin toisen basarin pois, tuos 80-luvun alkupuolella, tuplapedaalit on. Ei siinä mainittavia eroja ole, eikä tuo virityskään niin isoja merkitse, että sen takia lähtisin taas kahta bassaria hommaamaan.. |
riqu 21.03.2005 15:23:42 (muokattu 21.03.2005 15:24:19) | |
---|
mikä sairaus vaikuttaa tuplabasarin käyttöön? |
mitäs ootte mieltä kun mulla on Pearl target setti ja jos ostais siihen toisen 22" basarin ennemminkuin tuplapedaalin. Eikä tuo Target basari varmaankaan paljoa maksais.. |
tthei 21.03.2005 16:23:58 | |
---|
mitäs ootte mieltä kun mulla on Pearl target setti ja jos ostais siihen toisen 22" basarin ennemminkuin tuplapedaalin. Eikä tuo Target basari varmaankaan paljoa maksais.. Targetteihin ei varmaan oikein irtorumpuja myydä joten täytyis varmaan lähteä tehtaalta asti tilaa ja se ei yleensä oo halpaa hommaa se. Eikä varmaan käytettynäkään kukaan paljoa target basareita löydy. No mut etsinnälle. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Alpha 21.03.2005 16:26:37 | |
---|
mikä sairaus vaikuttaa tuplabasarin käyttöön? Niin ja jos voi tuplapedaalia käyttää, niin miksei kahta basaria singleillä? |
Alpha 21.03.2005 16:30:32 (muokattu 21.03.2005 16:32:42) | |
---|
Targetteihin ei varmaan oikein irtorumpuja myydä joten täytyis varmaan lähteä tehtaalta asti tilaa ja se ei yleensä oo halpaa hommaa se. Joo tilaukset ei ole halpoja. Itte tilasin tuon 16" lattiahärvelin ja kustansi 565€... EDIT:Siis on Taman Starclassic Performer tuo... |
Distortion 21.03.2005 16:49:20 | |
---|
Molemmissa puolensa, tuplapedaali on kätevämpi ja tuplabasari taas "heviuskottavampi." |
vapauskauppias 21.03.2005 17:47:46 | |
---|
Ei kumpikaan. Yksi bassorumpu ja sinkkupedaali. Oletko jo tuotteistettu? |
crEaTuRE 21.03.2005 20:17:57 (muokattu 21.03.2005 20:18:49) | |
---|
Ei tuplapedaalilla välityksen takia saa ikinä minun mielestäni yhtä hyvää tuntumaa soittamiseen kuin kahdella erillisellä sinkkupedaalilla. Eli kaksi bassaria siis. Vaikkakin itselleni riittää yksi bassari ja yksi sinkku vallan hyvin. Vasen jalkahan ON aina haitsulla... :) Jussi Silvo |
dictatorsh*t 21.03.2005 20:23:22 | |
---|
Vasen jalkahan ON aina haitsulla... :) Munla se on samaan aikaan myös tupliksen orjapuolen pedaalin päällä. Isot jalat, nähkääs. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
Mosse0 22.03.2005 12:32:28 | |
---|
mikä sairaus vaikuttaa tuplabasarin käyttöön? Diastrofia Dysplasia. Lyhytkasvuisuuden yksi muoto. Etsikää googlella. Se, miten se vaikuttaa tuplabasarin käyttöön on se, että jalat eivät meinaa ylettyä edes kapealla oleville pedaalaille. Nivuset jäykät ja jalat muutenkin lyhyet. Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan |
Kulkunen 22.03.2005 13:22:45 | |
---|
Joo tilaukset ei ole halpoja. Itte tilasin tuon 16" lattiahärvelin ja kustansi 565€... EDIT:Siis on Taman Starclassic Performer tuo... Joskus kysäsin Recording Customien 20" basareiden irtohintaa. Vanhassa rahassa olisi maksanut 7000+. Käytän edelleen 24". Jos joku haluaa vaihtaa pienemmän RC basarin (cherry wood) 24":n, pistäkää viestiä. The downward spiral never ends. |
Tama (Royal Star) 22.03.2005 15:25:38 | |
---|
tuplabasari ois hankinnassa. noita royalin bassoja ei vaan tahdo saada erikseen..... tai kaikkia värejä olen nähnyt, mutten hopeaa, mikä ois hakusessa:( mikä ihmeen zildjian.....? |
ramzuz 22.03.2005 20:59:18 | |
---|
Mun mielestäni kahdessa basarissa ja tuplabedalissa on kummassakin hyvät ja huonot puolet. Esim. 2 basaria on omasta kokemuksesta tukevampi mutta taas se vie tilaa ja on tylsä roudata. Tuplabedalin saa teipata lattiaan ettei se lähde liukumaan eteenpäin jos polkee pitkään tuplaa. 2 basarissa ei tätä ongelmaa ole. Tuplabedalissassa taas roudaaminen on helppoa, mutta jos purkaa tuplabedalin usein, niin ruuvit saattavat hävitä helposti!! Itellä on muutaman kerran hävinny mutta onneks on löytyny aina. Mutta jos soittaa paljon tuplia niin sillon varmaankin 2 basaria on järkevämpi, mutta itsekkin soitan vain harvoin tuplia niin näin järkevämmäksi tuplabedalin. Pienet setit on parhaita! |
riqu 22.03.2005 21:18:59 | |
---|
Tuplabedalin saa teipata lattiaan ettei se lähde liukumaan eteenpäin jos polkee pitkään tuplaa. jaa ei mun vaan oo tarvinnu teipin kanssa leikkiä 2 basarissa ei tätä ongelmaa ole. Tuplabedalissassa taas roudaaminen on helppoa, mutta jos purkaa tuplabedalin usein, niin ruuvit saattavat hävitä helposti!! ei ne ruuvit mihinkään häviä ellet hävitä niitä ite |
dictatorsh*t 22.03.2005 22:20:22 (muokattu 22.03.2005 22:20:39) | |
---|
jaa ei mun vaan oo tarvinnu teipin kanssa leikkiä Kuin myös, ei ole Eliminoijat karkuun lähössä. Enkä ole mitään osia ruuveja tms. hukannut, vaikka aika paljonkin sitä tulee purettua ja kasattua. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
ramzuz 22.03.2005 22:44:12 | |
---|
ei ne ruuvit mihinkään häviä ellet hävitä niitä ite No mut jos onki tällänen pelle ku mä joka tiputtaa kaiken mahollisen johonki väliin:D Pienet setit on parhaita! |
henkka8 27.03.2005 21:28:38 | |
---|
varmaan kaikki on ehditty jo kertaalleen sanoa, mutta tekemisen vuoksi voisin tiivistää tuplapedaalit: +ei vie tilaa paljoa ja helppo roudaa +halvempi vaihtoehto +tarkasti sama saundi, kun nuijat lyö samaan kalvoon tuplabasso: +bassorummut on mahdollista virittää erivireisiin +bassorumpujen päälle saa helposti enemmän tomeja +näyttävän näköiset -vaativaa saada ne samaan vireeseen -hankala roudata -kalliit tuplapedaaleista en keksi paljoa miinustakun, vaan tuplabasson plussat, mutta joku voi lisäillä muitakin +/- juttuja. |