nappo 21.03.2005 13:52:28 | |
---|
Olen hankkimassa otsikon mukaista haitsua. Onko kellään kokemusta kyseisestä pelistä. Ja tuleeko hankaluuksia keikoilla, kun symbaalien koko on 13"? Vaikuttaako mikitykseen ym? Kiitoksia tiedoista! "Uidaan poikki vuoksen, on vitun hieno sää!" |
JUMPPAMAIKKA 21.03.2005 14:34:13 | |
---|
No ei tule ongelmia Rokki haitsut noi ei oo - eli sellasta haitsuauki rokkirallia ei kannata toivoa vetävänsä mutta jos tavoite on sellanen tiukka funk soundi niin nämä on siihen hommaan parhaasta päästä |
ÄM 21.03.2005 14:47:27 | |
---|
Jeppistä, on hyvät. Paksua kamaa on ja tiukka soundi. Ei se 13-tuumaisuus mikään ongelma oo. Itse en taatusti vaihda enää takas 14", kun aikanaan 13" siirryin. Mulla ei siis oo just noita, mutta olen paljon aikanaan tommoisillakin soitellu. Itse päädyin Sabian 13" HH Bright Hatseihin. Syy oli silloin se, että ne oli vähän ohuemmat ja monipuolisemmat. K/Z oli myös vahvasti harkinnassa. |
nappo 21.03.2005 14:56:22 | |
---|
Kyllä tarkoitus olis soittaa myös ns. "mursuna", eli haitsu auki. :D Mutta ei mitään älytöntä tahkoomista, ennemmin sellainen tasainen suhina. Lähteeköhän sellainen? Kiitoksia vastauksista! "Uidaan poikki vuoksen, on vitun hieno sää!" |
JUMPPAMAIKKA 21.03.2005 15:09:28 | |
---|
Kait niistä suhinaa lähtee mutta sellanen ison rokkibändin haitsu se ei kylä oo - mutta suosittelen - 10vuotta takana omalla parilla |
nappo 21.03.2005 15:26:46 | |
---|
Jep, eiköhän näillä suosituksilla uskalla jo ostaa. Käytetyt ovat, joten sijoitus ei oo IHAN niin kauhea. Tattista! "Uidaan poikki vuoksen, on vitun hieno sää!" |
Olen hankkimassa otsikon mukaista haitsua. Onko kellään kokemusta kyseisestä pelistä. Ja tuleeko hankaluuksia keikoilla, kun symbaalien koko on 13"? Vaikuttaako mikitykseen ym? Kiitoksia tiedoista!
Ei tuu hankaluuksia tuon koon kanssa. Pelittää vallan mukavasti! Mulla oli joskus tuollaiset ja niiden yksilöiden soundi oli aika tiukka ja erotteleva eli ei oikein kunnon suhinaa irronnut! Mutta siis loistavat haitsuttimet kaikin puolin! Eikös Wecklkin vetänyt joskus tollasilla? Pakko olla hyvät:D Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |