Aihe: voodoo lab tremolo
1
PuNkKi
11.02.2004 17:15:37
kokemuksia jollakin tuosta tremolosta?
kannattaako hankkia ? ja onko tuo mimmoista
tekoa? että jääkö namiskat heti käteen..? ja muuta..
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Fortune
11.02.2004 17:17:37
Rakenteesta voi sen verran sanoa, että mikään pilipalisarjan vehje ei todellakaan ole kyseessä, enemmänkin luokkaa pomminkestävä.

Soundista ei tietoa, mutta laatutavaraahan nuo ovat.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Pyronius
11.02.2004 17:36:55

Pitäis kuullemma olla yksi parhaista. Näin isot pojat puhuu.
Hintavahan tuo perkele on
PuNkKi
11.02.2004 17:47:02
Pitäis kuullemma olla yksi parhaista. Näin isot pojat puhuu.
Hintavahan tuo perkele on

totta.. mut luultavasti tuo täytyy hankkia..

ja sit viel pari digitech:iä.. kun pääsis testaamaan.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Keke Urlaub
17.03.2005 22:39:16

Luinpas tuossa arvosteluja, tämä sattui silmään. Mainittakoon vielä, että "Älä ota sitä vakavasti!".

Price Paid: 15,110 (Yen)

Ease of Use: 10
As for this pedal, you use easy in the same way as of the
youth! Boom boom! Exactly! If it grasps that, it departs! This kicks hard my donkey with the side page!

Sound Quality: 10
This is the baddest pedal which the Japanese ear occurrences
has experienced directly! When inserting plug, my Dumble of
this bad boy first, for the thumb of my foot you shot straightly
with my boot! I get off most all night that while performing the guitar where I am
splendid! And how player I? It is difficult to believe! But
concerning my limitless talent, sufficient! I should express this
pedal, because of the cat, this knows! Concerning the gear which is not concerning me! That kicks the principal quantity of the donkey! Seriously! There is no I, it is it
was every! These kicking of the baby is bought, if it goes, the beautiful impulse salivates which is with the moisture where that is large! Being my condition of the bad donkey description, it should relate perhaps! It inhales my England greatly, in regard to finishing, but you turn off this small black box! That is the female dog whose profit is hot! It is that here! Boom! Storing the retention of sibling!My world is shaken!

Reliability: 10
The brake it is applied to bad boy exceeding the fact that, taste the pedal! This monster, Godzilla could not be damaged, it is! The bad donkey, how you know the
evidence! The United States! The United States!

Customer Support: 10
I bet the fact that it bends in opposite direction in order because
there is cheerful love to service in the guy of the factory!

Overall Rating: 10
This splendid device, it is hard like my personality! Go! Shopping long search comes to beautiful end! As the girl virginal that is young, this pedal is loved! Wow! Even number even number! The string went away from the terminal! Cheerfulness for superexpress! For the second, I am not very good with writing English, but you really can obtain I like this pedal in thought!

Submitted by Beat Kikujiro at 12/23/2004 15:06
goose
18.03.2005 02:08:44
Tremolo-ostoksilla syksyllä testasin useita tremololaatikoita rinnan. Voodoo labin Tremolo oli yksi näistä. Käteen jäi Electro-Harmonixin Pulsar. Ehdoton ykkönen. Tremolosoundia parhaimmillaan. Transparent ja dynaaminen. Voodoo Lab kuullosti Pulsarin jälkeen lähinnä halvalta perusbossilta. Ei ole Pulsarin hinnassakaan valittamista. Alle satasella lähtee uusi.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
McNulty
18.03.2005 02:13:31
Itse tykkäsin Danelectron Tuna Meltistä, hintaansa nähden ihan ok tremolo. Ainoa tremolo joka tällä hetkellä lojuu kaapissa onpi tuo Bossin TR-2:n joka on vissiin ihan sellanen perus-tremolo. Pulsaria en ole kuullut mutta Voodo Labia joskus pikaisesti kokeilin ja tykkäsin kyllä. En tosin tiedä onko ihan hintansa arvoinen peli, kun luulisi saman tuloksen saavuttavan hieman edullisemminkin.
Keke Urlaub
18.03.2005 06:25:31

Tremolo-ostoksilla syksyllä testasin useita tremololaatikoita rinnan. Voodoo labin Tremolo oli yksi näistä. Käteen jäi Electro-Harmonixin Pulsar. Ehdoton ykkönen. Tremolosoundia parhaimmillaan. Transparent ja dynaaminen. Voodoo Lab kuullosti Pulsarin jälkeen lähinnä halvalta perusbossilta. Ei ole Pulsarin hinnassakaan valittamista. Alle satasella lähtee uusi.

Kuuluu tuossa voodoo labissa olevan hyvää nimenomaan se volumesäätö, millä voidaan estää tasojen tippuminen, kun efekti laitetaan päälle. Pulsarissa ei liene moista ilmiötä?
Tomtom
18.03.2005 09:52:55 (muokattu 18.03.2005 09:54:41)
Mulla on tuo vanhempi kaksinamiskainen malli, missä ei myöskään ole lediä. Ostin joskus kauan sitte ReBeatilta. Suurena tremoloefektin ystävänä olen kyllä tuohon erittäin tyytyväinen.
Soundi on suhteellisen kliininen, mutta myös vintagetyyppistä lämpöä löytyy, mitä on turha etsiä esim. bossin TR:stä. En ole tyypännyt tuota EHX:ää, mutta mikäli on uskollinen muille firman jalkioille, löytyy siitä myös huojuntaa ja väpätystä, mitä Voodoossa ei ole perusominaisuutena.

En siis väitä että Pulsar olisi millääntavalla huono, mutta mulle eivät ainakaan nuo muut ( Big Muff, Small Clone, Small Stone) EHX:ät sopineet. Voodoolle annan plussaa.

Niin ja käytän omaani suoraan signaaliketjussa. Efektilenkistä löytyy toinen tremolo, L&:n modulation modellerin opto-tremolo- mallinnus. Voodoo yleensä lyhyempänä helpon säädettävyyden takia ja L6 pitkänä avaruustremololona.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
javia
18.03.2005 12:29:28
Tuolla torilla oli/on myytävänä se bossin pn-2, siinä oli vasta hyvä tremolo, oli sellainenkin itsellä joskus, helvatun harvinainen, arvo nousee vaan. Mutta se tanskalainen trexin tremolokin on hyvä, sekin kantsee tsekata...
Vehkeitten räpläys kuulluu asiaan...
Jungleman
18.03.2005 12:50:09
Voodoo Lab ei ole jättänyt mitään ihmeempiä väristyksiä sieluuni kun olen sellaista testaillut - sekä 2-että 4-nuppista mallia. Minulla on laudassa viihtynyt vuosikausia Fulltone Supa-Trem, se on riittävän hyvä useimpiin tarkoituksiin. Aivan äärimmäisiin pärpätyksiin se ei kuitenkaan kykene, niihin hommiin ajattelin hankkia E-H Pulsarin, johon ihastuinkin oitis testattuani. Sairas kone.

Kiva (ja halpa) vekotin on myös Marshallin VT-1 Vibratrem. Hassun kuuloisen vibraton lisäksi siitä saa panoroivan tremolon, samaan tapaan kuin Bossin PN-kakkosesta.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
goose
21.03.2005 09:34:12 (muokattu 21.03.2005 09:35:13)
En siis väitä että Pulsar olisi millääntavalla huono, mutta mulle eivät ainakaan nuo muut ( Big Muff, Small Clone, Small Stone) EHX:ät sopineet. Voodoolle annan plussaa.

Mulla on myös ollut aikojen saatossa toistakymentä ehx:ää, joista mikään ei ole miellyttänyt. Niinpä suhtauduin myös pulsariin varauksella, mutta testi osoitti jotain ihan muuta. Säätövaraa vehkeessä on toki liikaakin ja koko iso, mutta musikaalinen soundi oli riittävä motiivi Pulsarin ostoon.

Pidetään kuitenkin mielessä, että Voodoolabin tremolo on kuitenkin kärkikaartia ja käyttökelpoiset tremolosoundit siitä myös irtoaa.

Jos tulee vastaan mahdollisuus soittaa voodolabia ja pulsaria rinnan niin kokeilkaa. Huomaatte varmasti eron! Customshopissa tämä on ainakin mahdollista.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
Jungleman
21.03.2005 11:32:00
Mulla on myös ollut aikojen saatossa toistakymentä ehx:ää, joista mikään ei ole miellyttänyt.

Tämä on kiinnostavaa. Mennään aiheesta sivuun ehkä, mutta olen kovin utelias kuulemaan lisää. Minun on pitkään pitänyt hankkia ainakin Pulsar, Deluxe Memory Man, Small Stone ja Poly Chorus, satunnaisesti muutkin E-H:t ovat himottaneet. Small Clone on kovassa käytössä ja aivan ihana - ja minä en voi sietää chorussoundeja.

Eli mikä mättää Electro-Harmonixeissa?
Tomtom
21.03.2005 11:38:34
Itse kaipasin Ehxistä enemmän sellaista hallittavuutta ja sitä, että laitteet reagoi paremmin säätöihin. Jos ajatellaan vaikka niin, että Bossit on kliinisiä ja "hyvin-säätöihin-reagoivia", soundillisesti sitten taas ehkä hieman kuivakkaita- niin EHX:tä voisivat olla siellä akselin toisessa päässä, eli mehukkaita, mutta jollaintapaa vähän vaikeasti hallittavia.

Oliskohan tässä mitään tolkkua? Tai sitten en vain osaa.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Fortune
21.03.2005 11:39:01
Tämä on kiinnostavaa. Mennään aiheesta sivuun ehkä, mutta olen kovin utelias kuulemaan lisää. Minun on pitkään pitänyt hankkia ainakin Pulsar, Deluxe Memory Man, Small Stone ja Poly Chorus, satunnaisesti muutkin E-H:t ovat himottaneet. Small Clone on kovassa käytössä ja aivan ihana - ja minä en voi sietää chorussoundeja.

Eli mikä mättää Electro-Harmonixeissa?

Itselläni on Deluxe Memory Man ja Small Clone. Ehkä noissa ei miellytä kultakorvia sellainen roso (esim. Memory man menee luupissa ruvelle, mutta mielestäni se kuulostaa hyvältä) ja ei niin kliininen soundi. Vähän sellaista luomua, huojuntaa ja rahinaa (en tarkoita tällä mitään potikoiden rahinaa vaan soundin karaktääriä).

Minä pidän tuosta, se tuo eloa soundiin, tuntuu aivan erilaiselta kuin taannoisen räkkihässäkän TC G-majorin kanssa, ei siinä räkää ja sympaattista rupea ollut. Näissä on.

Minä tykkään todella paljon näistä molemmista pedaaleista enkä kyllä vaihda pois.
Marvel
Tomtom
21.03.2005 11:39:39
Jos tulee vastaan mahdollisuus soittaa voodolabia ja pulsaria rinnan niin kokeilkaa. Huomaatte varmasti eron!

Onhan se uskottava, kun kerran sanotaan!
Fortune
21.03.2005 11:40:06
Itse kaipasin Ehxistä enemmän sellaista hallittavuutta ja sitä, että laitteet reagoi paremmin säätöihin. Jos ajatellaan vaikka niin, että Bossit on kliinisiä ja "hyvin-säätöihin-reagoivia", soundillisesti sitten taas ehkä hieman kuivakkaita- niin EHX:tä voisivat olla siellä akselin toisessa päässä, eli mehukkaita, mutta jollaintapaa vähän vaikeasti hallittavia.

Oliskohan tässä mitään tolkkua? Tai sitten en vain osaa.

Joo, ymmärrän mitä tarkoitat. Minä taas pidän siitä, että EHX:t elävät vähän omaa elämäänsä. Ei täällä päässä ole soittajakaan kontrollissa, miksi pedaalit olisivat :)
Marvel
Tomtom
21.03.2005 11:45:32
Ymmärrän erittäin hyvin x-D
Jungleman
21.03.2005 12:53:38
Tomtomin E-H/Boss -analyysi vaikuttaa pätevältä. Minusta Bossit ovat aina tuntuneet luotaantyöntävän täsmällisiltä, kuivakkailta ja ankeilta (muutamaa piristävää poikkeusta lukuunottamatta). Electro-Harmonixit, kuten monet suosikkipolkimeni yleensäkin, ovat pikemminkin soitettavia laitteita, joiden kanssa saa tehdä enemmän töitä kuulostaakseen hyvältä. Small Clone on esimerkillinen tapaus, kengänsyrjällä voi varsin helposti säätää rate-potikkaa, kengänkärjellä taas saa depth-kytkimenkin rusautettua eri asentoihin.

Fortunen kanssa olen samaa mieltä. Rupi, lika ja kaaoksen reuna. Joinakin päivinä pakka pysyy kasassa, toisina sitten taas ei...

Goose, Effector 13 VFM tuli hankittua (heräteostoksena, kun Krackle Fuzzia ei ollutkaan vielä tullut kauppaan). Perjantaina testasin sitä keikalla, basistin epäuskoinen "mikä-sillä-nyt-taas-hajos" -ilme oli näkemisen arvoinen :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)